Rødt lag, slankekrigen 2012

Hei dere,

Beklager lite aktivitet, men jeg begynte å jobbe 2 dager i uken + var borte i helgen.

Jeg er meget fornøyd med forrige uke!
Fikk trent 4 ganger, var ganske flink til å motstå fristelser selv om jeg var i 2 bursdagsselskap!! Tok bare 1 sjokoladekakestykke og et par potetgullflak på lørdagen. Klarte til og med å holde meg til pepsi max (drikker det bare i helgene så det blir litt som lørdagsgodt) i stedet for vin når jeg var på vorspiel.

I kveld skal jeg trene sats box, men jeg er så enormt støl etter treningen på lørdag så vi får se hvor effektiv den treningen blir. Erfaringsmessig så er kampsport inspirert work out noe av den beste treningen jeg kan gjøre i alle fall!

Ellers har jeg og sambo blitt enige om at den som er hjemme med gullet har første rett på trening på kvelden, så onsdag og torsdag som er jobbdager blir det trening på morgenen!

Jeg husker ikke helt vekten min forrige uke for jeg glemte å skrive den ned, men hvis jeg husker riktig så har jeg gått ned 1,37%. I og med at jeg ammer så skal jeg jo ikke gå altfor fort ned i vekt uansett så dette er jeg fornøyd med!

Lykke til med veiingen alle sammen!
 
denne uka gikk jeg bare ned 0,4 kg...
surt, siden jeg var så dum å snikveie meg på torsdag, og da veide 0,6 mindre!!
men ikke helt overraskende, da jeg spiste alt for mye karbohydrater alt for mange kvelder forgje uke, og da somregel sukker...
blæ...
 nå er det sjerpings!!
 
 
Nå mangler bare ei oppdatering :). Jeg er spent på om mannen rekker hjem fra svømmehallen før jeg skal avgårde på trening. Skal spinne først og etterpå skal jeg løøpe. Strakk en muskel nede i ryggen i forrige uka, så treninga var litt slapp de siste dagene før helga, men nå er jeg fit for fight igjen. Hater å ha mandag som veiedag, for det er alltid den dagen i uka jeg veier mest :P men så lenge det går nedover kan man vel ikke klage.
 
bra vi klarte å beholde alle!!
så får vi satse på bedre plassering neste uke...

her sliiter jeg virkelig i dag, hadde fiskeboller til middag, og det er jeg bare såååå glad i!!
i mitt gamle liv, hadde jeg spist masse til middag, og masse rester til kvelds...
så nå sitter jeg her å prøver å finne noen bedre erstatninger å knaske på, og minner meg selv på at det ble igjen så mye at vi har til middag i morgen også!!
hehe...
 
Vi ligger på en klar sisteplass i skravlekonkurransen, flickor. Kriiise! Neste uke går vi for slankegull, sant?
 
både slankegull og skravlegull, er det opp til meg!!!
hehe...
 
Er klart me på å få opp skravlingen her! Men kanskje vi trener så mye at vi ikke har tid til å skravle??!! 
 
-og der mistet vi Misslead....
var feil i utregninga!!
så synd!!! 
vi får virkelig ta sats denne uka, for her skal vi ikke havne igjen!!!
 
Det var søren meg ikke mye om å gjøre da!!!! 0.01% som avgjorde jo!!!
 
ja, så tett som det kan bli!!
en liten spassertur ekstra, og vi hadde vært fulltallige... hehe...
 
Ja, det var kjipt :/.
 
Der hang jeg i en tynn trå gitt:P
Skal ta meg sammen nå.
Har løpt 4 km på tredemølla i dag, veldig fornøyd med dagens innsats.
Nå skal jeg snart på jobb:)
Mye jobbing uka her, ergo mindre spising:P
Eller mer fornuftig spising rettere sagt...
 


Tøsa! skrev:
PS: Ny lagvekt 609 kg?


Ja, vi når en person forsvinner fra laget må vi trekke hennes vekt av lagvekta .


Jaa! Vi går for seier denne uka. Den har ihvertfall begynt bra, så da er det bare å fortsette i samme tralt. Jeg må slutte å snikveie meg ihvertfall, for i dag var jeg 0.7 kilo lettere enn i går, og de 0.7 kiloene hadde betydd at vi ikke kom på sisteplass om de hadde vært (ikke vært :P) der i går. Og sånt blir man jo bare sur av *plystre* .
 
Huff, det var synd at vi mistet Misslead.
Men, jeg er med på å gi jernet til neste uke!!

I dag har jeg gått ca 7 km, og tenkte jeg skulle ta litt styrke etterpå.

Hvordan trener dere?
Ute, hjemme eller studio?

Jeg liker helt klart best å trene i studio eller timer...er veldig dårlig til å sette igang hjemme.

Kan forresten anbefale greteroede.no her kan man melde seg inn og bruke kalkulatorene for å regne ut kaloriinntak og forbrenning. Tar litt tid, men kan gi en grei pekepinn på om man får for mye eller for lite energi i forhold til hva man forbrenner!

Lykke til damer!



 
jeg startet dagen med migrene, aldri bra med tanke på mat...
og trening er jo heelt uaktuellt det første døgnet etterpå!!

men, i morgen skal jeg trene på kvelden, enten på senter og noen kan kjøre meg, eller egentrening!!
basta!!
 
Jeg trener på studio, enten spinning eller kondis/styrke på egenhånd. Når det ikke er vinter liker jeg å springe ute, men hjemmetrening har jeg aldri fått til. Er alltid fullt hus her, liksom - så det er sjeldent jeg får anledning til å ta det helt ut foran tv'n f.eks., og når det er stille her er det alltid andre ting jeg har lyst å gjøre enn hjemmetrening 8).
 
jeg trener forresten mest saltrening på studio, men skal igang med tredemølle, og går lange turer på ski nå som det er løyper...
 
Back
Topp