Rødt lag, slankekrigen 2012

jØæ:_Ja, her er det stille, men jeg håper ikke alle har gitt opp av den grunn -  jeg har hatt mye å gjøre denne uka, men kommer sterkere tilbake såfremt jeg ikke trenger å skravle med meg selv her
 
Hmm...... Hva skjer da??? 
 
Veit ikke :/. Men det er skikkelig lite liv i tråden vår hvertfall :(. Det er dumt at vi ikke klarer å gire opp skravlinga litt, for jeg tror det kunne vært motiverende å peppe hverandre opp ved behov.
 
Så hva skal dere i dag da jenter? Her starter jeg dagen med hjemmelaget knekkebrød og te:) I kveld blir det step/mage rygg!!!
 
Hjemmelaga knekkebrød er såå godt, lenge siden jeg har lagd nå, så kanskje jeg skal gjøre det i morgen. Mye bedre enn å gå å knaske ryvita^^.
Roen har senka seg i stua nå, og siden dette er den eneste kvelden i uka det ikke skjer noe, dropper jeg treninga til fordel for sofaen og Homeland. Ha en fin kveld!
 
Hvordan går det jenter? Jeg er på tur på trening nå, men tenkte jeg skulle forte meg innom og spre litt treningsglede før jeg dro :). Jeg skal løpe en halv time og trene litt styrke i dag. Vi har tatt helg allerede her, for det er planleggingsdager i barnehagen og på skola.  Deilig med ekstra lang helg en gang i blant. Ha en fin kveld :D
 
jeg hadde en super bra trening i går!! Step dance! Så gøy! I dag er det treningsfri! Har nettopp tatt helg!! <3 GOOOD helg jenter!!
 
God helg, ja . Vi har hatt middagsselskap her idag, og i morgen skal jeg og mannen ut og spise tapas før vi drar på kino. Er ikke så ofte vi har datenights, så den skal nytes.  Men før den tid skal jeg på treningssenteret da .
 
Check på lørdagstrening^^.
Vi skal på kino idag, og det har jeg ikke vært siden jeg hadde med klassen min på Få meg på for faen i november :P. Håper filmen vi skal se i dag er litt mer for meg. Ooog så skal vi spise tapas. Gledegledegleeder meg :D
 
Kose deg i kveld da!!! Her er det rolig lørdag <3
 
Jeg har blitt sjuk, iiigjen . Jeg som aldri har sjuk har vært skikkelig forkjøla 3 ganger siden i høst - og løping, snufsete nese og tett hode er dårlig kombo, så ingen trening i dag, håper jeg er frisk til i morra.. Og at det blir tid til trening. Vanligvis er mandagene fulle, men jeg tror jeg skal droppe dansinga og løpe istedenfor hvis jeg er i form igjen. Spent på veiedagen!
 
må bare beklage men må trekke meg. har store prob med motivasjon til tiyder til å trene. Har snart nådd målvekten min og det er er da vanskelig å få bort de siste kg. Men ønsker dere masse lykke til videre på ferden:-)
 
Ingen nedgang denne uken................ Hadde sikkert vært nedgang hadde jeg ikke kost meg sånn i går :(
 
Ja, da var vi tre stykker igjen, plutselig :/. Håper bare sistemann oppdaterer før sju og at ingen fra laget ryker, ville vært kjipt at lagetopphørte å eksistere før finaleukene. Blæh, syns det er kjedelig at det ble slik som dette denne omgangen..
 
Huff........... dette var ikke kjekt!!  Ingen god magefølelse!!
 
Da var det oss to igjen da, funny1^^
 
Ønkser dere å ha med 1 til eller at vi skal slå sammen noen lag eller noe? Dere to har jo gode sjanser til å komme til finaleukene begge 2 da siden dere er så få...
 
Ja hva ønsker vi?? For meg er det nett det samme altså!!!
 
For meg er det egentlig også det samme - meen det kunne jo vært artig å være på et litt større lag. 
 
Back
Topp