RØDT LAG :)

Så utrolig flinke dere er jenter! Blir helt imponert! Har dessverre ekstremt lite skryt å komme med for min egen del.. Mistenker kolikk hos lillegutt, så alle de flotte spiserutinene mine forsvinner helt i ammetåka og stresset. Å lage sunn fornuftig mat tar for min del (som er veldig dårlig på matlaging) tar mye lengre tid, og blir derfor nedprioritert (ikke like lett heller med en sutrende baby på armen). Har blitt litt mer salatmåltider (feks. kyllingsalat), men prøver å se bort i fra at det er mye som ikke er sunt av det som går ned - og heller spise små måltider ofte. Fikk tips av en ernæringsfysiolog for en tid siden at det er bedre å spise mindre måltider ofte som er usunne, enn større måltider sjeldent som er sunne (vet ikke helt om dette stemmer, men forklaringen hennes hørtes veldig fornuftig ut). Når det kommer til treninga så er det også lite å skryte over. Sliter fortsatt med smerter etter fødselen for noen uker siden. Hadde ikke trodd det skulle gjøre vondt så lenge, da fødselen egentlig gikk veldig greit rent komplikasjonsmessig (bortsett fra at den tok LANG tid!), men det er mulig litt av bekkenløsningen henger igjen (det skjer visst tydeligvis i blant). Hadde forøvrig ELENDIG kondis etter fødselen, var nemlig så og si sengeliggende siste måneden før fødselen, og hadde bekkenløsning store deler av svangerskapet. Beveger meg jo derfor praktisk talt 10 ganger mer enn for 6 uker siden!

Tror likevel de små endringene har hatt litt effekt, veide nemlig 1,5 kg mindre enn startvekta da jeg snikveide meg i går - MEN dette kan jo fort være litt av den variasjonen man opplever fra dag til dag (spesielt for sånne som meg som går på do 1-2 ganger i uka - beklager detaljene!). 
 
hei :)
jeg er en jente på 24 år  hehe
er gift og mor til verdens beste Emilian på snart 15 mnd :) bor på hommersåk som ligger i sandnes.
da jeg var gravid la jeg på meg 30 kilo!!! som jeg gjerne vil ha bort, pluss 20 til.. har tatt av 29 til nå så en god vei igjen..! MEN jeg gir meg ikke!.. har hatt en veeeldig lange sommerferie og lagt på meg MASSE! :S


startvekt 83,5
5 sept     83,3 (ned 0,2) = 0,23%
12 sept   83,3 (ned 0) = 0%
19 september 83.4 (opp 0,1) = +0,12
26 september 83,4 (ned 0) =0%
3 oktober 83,0 (ned 0,4) = -0,47
. 10 oktober 82,7 (ned 0,3) =-0,36
17 oktober 81,9 (ned 0,8) = - 0,97
 
lurer på hvordan helga hittil har gått hos dere damer??

Her har det gått ok! Spist sunnt og bra idag..men nå skal vi snart kose oss med lasagne;)
Ble litt godis igår da...ikke mye heldigvis...Men min plan om godtestopp i 2mnd klarte jeg ikke:(
Igår spiste jeg 2 biter med dumlesjokolade og 1bit lakris..idag 3 ruter med melkesjokolade...
MEN jeg har absolutt klart å begrense meg...tidligere hadde jeg nok spist ganske mye mer enn dette! Så jeg er fornøyd! Men gruer meg til veiing....Typiisk jeg måtte få jenteuka nå i helga..håper ikke det vil ødelegge mandagsveiinga!!!
 
huff Fuglen ! slitsomt med kolikk ! håper det blir bedre snart !


MaiSeptAugSkatt !!!! de bitene der med godis skal du ta med god samvittighet !! greit å lære seg at man kan kose seg med litt mindre også !


jo.. helga mi så langt.. hehe.. selskap i går, fest på kvelden og selskap i dag igjen.. jadda.. vi får se hvordan det går !!!
 
Hei jenter! Her har helga gått rett vest. Jeg var hos min søster fra i går til i dag, og hun hadde kjøpt masse godis og lagd pizza.(Vi ser nesten hverandre aldri) Jeg eier ikke viljestyrke nå det er i hus så det ble mye usunnheter i helga. Jeg har jo vært flink i hele august så jeg håper at jeg ikke har gått opp så mye at jeg blir kasta ut :p

For dette skal jeg klare!
 


*Jordbæra* skrev:
Hei jenter! Her har helga gått rett vest. Jeg var hos min søster fra i går til i dag, og hun hadde kjøpt masse godis og lagd pizza.(Vi ser nesten hverandre aldri) Jeg eier ikke viljestyrke nå det er i hus så det ble mye usunnheter i helga. Jeg har jo vært flink i hele august så jeg håper at jeg ikke har gått opp så mye at jeg blir kasta ut :p

For dette skal jeg klare!


det går nok veldig bra.. hatt to selskpaer og en fest denne helga jeg. men fremdeles viste vekta ned ! :)
 
alle må huske å oppdatere innleggene sine i dag,med dagens vekt, vektnedgang og prosentnedgang !!









 
Var litt nervøs før veiing i dag, men ble virkelig positiv overraska!
 
Gratulerer med en kjempefin vektnedgang Mamma88! Flinka!!!!:):):):)

Selv gikk jeg ned 1.1kg denne uka. Med jenteuka! Så jeg er kjempefornøyd med det!!
I helga ble det litt godis og pizza.. Men pga slankekrigen så klarte jeg å begrense inntaket..Hadde det i bakhodet at jeg måå være flink jente, så jeg ikke ødelegger for laget;)
Håper neste ukes veiing går like bra!
Nå er jeg kjempeklar for ei ny slankeuke:) Skal prøve å øke litt på treninga denne uka!
Har til nå kun trent 30 day shred.. + et par økter på trimsykkel..Er kommet meg til dag 17 med jillian..Godt det begynner å nærme seg slutten..haha;)
 
noen som vil sjekke om jeg har regna ut prosenten riktig? regna lere ganger på det..og kom frem til 1.65%..men synes det virka litt mye?? gikk jo ikke ned såå mye synes jeg...hmm
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
noen som vil sjekke om jeg har regna ut prosenten riktig? regna lere ganger på det..og kom frem til 1.65%..men synes det virka litt mye?? gikk jo ikke ned såå mye synes jeg...hmm



det stemmer nok ! for siden vekta de ikke er så mye så vil prosentnedgangen din være ganske mye når du går ned over en kg.. dritbra !!!! 
 
hurra !! for noen fantastiske resultater 
 
Ja, da ble det bare 200 gram ned, men det var i alle fall ikke opp.

Kjempe flinke har alle sammen vært ser jeg Kjempe bra!!
 


Myshild Bergsprekken skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:
noen som vil sjekke om jeg har regna ut prosenten riktig? regna lere ganger på det..og kom frem til 1.65%..men synes det virka litt mye?? gikk jo ikke ned såå mye synes jeg...hmm



det stemmer nok ! for siden vekta de ikke er så mye så vil prosentnedgangen din være ganske mye når du går ned over en kg.. dritbra !!!! 

aah...Så bra da! Syntes det virka så mye jeg..så måtte bare høre:p Satser på like bra resultat om 1 uke:-)
Vi er jammen flinke alle sammen!! :)
 


*Jordbæra* skrev:
Ja, da ble det bare 200 gram ned, men det var i alle fall ikke opp.

Kjempe flinke har alle sammen vært ser jeg Kjempe bra!!


200gram ned er mye, mye bedre enn 200 gram opp!! Tommel opp til deg:):):):):)
 
da er jeg tilbake, klar for en ny slankeuke!!
meget fornøyd med eget resultat, og dere andre har jo vært kjempeflinke!!
dette lover bra for laget!! hehe...

denne uka må jeg komme igang igjen med treninga, og bli enda flinkere med maten, skal jeg holde følge med dere!! hihi..
 
For noen resultater jenter! kjempebra!! :) Ble fest på oss i helgen da sambo fyllde 30 år. men har prøvd og passe meg med tanke på godteri og mat da... komt ut av ketose siden vi drakk lørdag og det kjenner jeg, sulten og har lyst på noe hele tiden.. det blir litt kaker og besøk idag da vi ikke orka det igår, men får bare passe meg og så håper jeg at jeg snart er i ketose igjen.. :P
er vertfall klar for en ny uke med slanking!:)
 
Håper på økt motivasjon denne uka, har snopet ganske mye i forrige uke :( Det er bare å slutte et par dager så går det jo, men det er mens de to dagene står på da... og så har jeg så smått begynt å trene igjen da:) Masse flinke damer her da:)
 
Så flinke dere er alle sammen

Nå MÅ de tre siste oppdatere, så har vi nok gode sjanser til å komme høyt på resultatlista!
 
Myshild Bergsprekken: 

Tusen takk for at du regnet ut prosent for meg! Hadde virkelig tenkt å gjøre det, men måtte oppdatere via mobil i morges (i frykt for å glemme å oppdatere i dag, er stress med baby og ammetåke tydeligvis!). Var ikke like lett å regne ut prosent og skrive det inn via mobilen. Så igjen takk! Lover å gjøre det selv neste mandag!! 
 
Back
Topp