RØDT LAG :)

Desverre ingen forandring her... Må inrømme at jeg veier meg hver dag, og at vekten går noen ganger ned, noen ganger opp, jeg var sikkert bare ikke konsekvent nok. I dag viser vekta nøyaktig det samme som for en uke siden, 82,2, så her er det 0%.

Regner med å ryke ut, så lenge det ikke er noen som glemmer å oppdatere. 

Føler meg ikke flink nok, føler jeg mangler følelsen av når har det vært nok mat for meg... Vet ikke hva som er passe, hva som er lite, hva som er for mye...
 
villon: hvilken måte slanker du deg på?
skulle gjerne kommet med tips, men litt vanskelig uten å vite det.... hehe...

men, du må ikke føle at du ikke er bra nok!!
det er klart du er det!!
du må bare justere inn litt slik at vekta går den rette veien...
 


Fuglen skrev:
Myshild Bergsprekken: 

Tusen takk for at du regnet ut prosent for meg! Hadde virkelig tenkt å gjøre det, men måtte oppdatere via mobil i morges (i frykt for å glemme å oppdatere i dag, er stress med baby og ammetåke tydeligvis!). Var ikke like lett å regne ut prosent og skrive det inn via mobilen. Så igjen takk! Lover å gjøre det selv neste mandag!! 


hehe.. det går veldig fint du.. bare såg at du hadde lagt ut så bare regna jeg ut..
 
super innsats på dere alle !!! da mangler det bare to oppdateringer !! håper de oppdaterer, sendt de pm..
 
Litt over 1 time igjen, og alle MÅ oppdatere! Gidder ikke at det skal være sånn som sist, at mange ikke oppdaterer hver uke!
 


|Mamma88| skrev:
Litt over 1 time igjen, og alle MÅ oppdatere! Gidder ikke at det skal være sånn som sist, at mange ikke oppdaterer hver uke!



det er kjedelig, men blir nok sånn nå også tenker jeg.. pleier jo alltid det. .er så unødvendig..
 
da mangler jeg bare fra en .
 
så flinke dere er!!  :)

villion, neida vi krysser fingrene for at du ikke går ut!! du har jo ikke gått opp så det er jo bra!! :D

for min del denne uker har jeg faktisk gått ned 200 gram?? fatter ikke det :P jeg har spist MASSE usunt på ferie SÅ det var baaare flaks :D YES! hehe
men krysser fingrene for at jeg klarer mins 1 kilo ned på en uke :D
 
ja !! da har alle oppdatert !!!! så utrolig bra !!! da mister vi i hvertfall ingen på den måten !


vi gikk ned til sammen 8,2 kg !! superdupert !! dette blir spennende
 
hurra !!! andre plass !!


men vi kan gjøre det veldig mye bedre !! så denne uka skal vi stå på altså !!! ikke noe sprekker eller unnasluntring med treningen !


vi skal fortsette å drikke 10 glass med vann hver dag !! også skal vi alle ha minst 2 treningsøkter denne uka !!!


her blir det en økt med zumba og en økt med stram opp .. også håper jeg på å gå noen turer med vogna til helgen ..
 
Så morro vi klarte 2.plass. det er ikke ille:)
Og ikke minst: ALLE OPPDATERTE!  Flinke oss! Slik skal det fortsette!!
Ble litt overraska over hvor mange som røyk ut idag kun pga de ikke oppdaterte! Også første uka da..grr..
.
Synes vi har vært flinke jeg! Men såklart klarer vi enda bedre! Denne uka gir vi alt jenter! Hadde vært gøy om vi fikk 1.plass neste uke!!!
 
Flott med 2.plass!

Nå må vi fortsette å stå på, så klarer vi 1.plassen neste uke!
 
jepp, neste uke tar vi førsteplass jenter!!
bare vi fortsetter med masse vann, riktig trening og riktig mat klarer vi det!! hehe...
 
Jeg er veldig motivert om dagen.. Det takker jeg slankekrigen for.:):):)Det er så godt å slanke seg "sammen"..
Jeg gikk jo opp hele 7kg i sommer..Men endelig ser det ut som det er på vei nedover igjen!
Håper det fortsetter slik!!
Veldig fornøyd med laget jeg kom på og. Vi er jo kempeflinke alle sammen!
Ønsker dere alle ei fin slankeuke videre. Målet må vel være å komme til topps neste uke;)
 
Da har jeg fullført dag 18 med 30 day shred!! ganske så leeei nå ja! level 2 er dritt! hehe..
Men utroliig god følelse etter man har kommet gjennom ei økt!:D Så det er verdt det! Håper bare centimeterene mine også vil gå ned..skal måle meg igjen den 18.
Ellers var jo planen denne uka å øke litt på med trening..Så ikveld får jeg prøve meg litt igjen med rockeringen. Det er faktisk flere måneder siden sist!!
Fortsatt flink å drikke vann! Ble pepsi max i helga da..Men har tenkt å fortsette med å ikke drikke det i ukedagene.. det går faktisk veldig fint! vann med isbiter er jo kjempegodt det og;)
 
Knallbra jenter
 
Hallo jenter, så kjekt at jeg ikke gikk ut! Og takk for at dere bryr dere :)

Jeg prøver å kutte ut store mengder sjokolade og iskaffeer jeg får i meg hver eneste dag. Tenker at det må bare være nok, fordi de mengdene jeg spiser/drikker er ganske enorme. Hvis jeg greier å holde inntaket på minimun, må jeg gå ned...

Problemet er at jeg vet ikke når jeg bør stoppe. Tenker sånn hele tiden: jeg har spist bare lite, så en iskaffe skader ikke... Og så litt sjokolade. Men når jeg har spist det, forstår jeg at det var mer enn nok likevel...

Alle sier man skal ha mål som kan måles eksakt, enten i kg, eller i cm, eller i minutter... Så jeg må nok formulere metoden min på en annen måte enn å "spise sunnere og mindre". Det sier ingenting...

Skal lage meg plan over hva jeg skal spise (har en grete roede kursbok hjemme), og skal holde meg til den til punkt og prikke. For jeg VET hva jeg skal spise, verre er det å faktisk gjøre det...

Så min plan er å kutte ned drastisk på søtsaker og søte kaffedrikker... Spise heller et eple...

Neste uke har jeg gått ned!!!
 
flott innstilling Villon!!!
dette klarer du...
hva med å prøve krom, hvis det er veldig vanskelig å kutte sukkeret?

og tenk at om du kommer deg over de første dagene med søtsug, så forsvinner det!!
 
Back
Topp