RØDT LAG :)

det er ofte litt rolig i starten ! får nok ikke vært så aktiv som jeg har vært tidligere, siden jeg har begynt å jobbe igjen .. men skal prøve så godt jeg kan :) ikke noe flink til å lage signatur, kanskje noen på ett av de andre laga kan lage en .. ?
 
Må bare skryte litt..for jeg har virkelig skjerpa meg nå!! i hele sommer ga jeg fullstendig F i både mat og trening...ble så sur siden jeg trente mange timer i uka, spiste sunnt og bra men vekta stod stille lenge...så ga opp! og gikk opp 7kg på 2mnd.. i tillegg skjedde det mye trist i sommeren, så slankinga ble ikke prioritert!
MEN nå er motivasjonen endelig tilbake igjen! Mye pga slankekrigen! :)
Trener ikke mye da..Men litt er vel bedre enn ingenting.. fullført dag 13 med jillian idag..ganske lei...men skal prøve fullføre denne runden..Men så er det stopp med 30 day shred! hehe
Jeg er jo og sikkelig avhengig av pepsi max. drikker det hver eneste dag...Men også det har jeg kutta ut.. var ikke lett de første dagene...men nå går det bra..drikker mye vann istedet..og det er jo faktisk ganske godt det også!=)
Prøver meg og på godtestopp i 2 mnd...det blir hardt!! men gjør et forsøk!;)
Ha en fin dag jenter!:)
 
syns du har all grunn til å skryte da, ja!!
å kutte brus er fryktelig vanskelig... hehe...
men ja, vann smaker ganske godt det også!!
 
Hei jenter! 
Her går det bra. Har vært litt vanskelig med maten de siste dagene. Har hatt mye lyst på noe og kanskje ikke spist super sunt. Men jeg har ikke hatt noen store utskeielser.
Og jeg vil gjerne skryte over at jeg har klart trenings målet mitt for august. 1000 minutter, som vil gjennomsnittlig si annenhver dag på treningssentret. 
Nå skal jeg vei å trene pulsspinn=)
 

Så flinke dere er da! spes flinke dere som har kutta pepsi max synest jeg...hehe...skulle absolutt ha slutta med det selv, men er sååå vanskelig!! mååå ha det...hadde jeg holdt meg til ett glass da så hadde jeg ikke stressa med det, men huff...det går unna! drikker det ofte istedet for vann... skulle bli med på utfordringen om å drikke 10 glass vann om dagen, men fikk bare i meg 7 glass første dagen og idag har jeg ikke drukket mye vann...3-4 glass eneste...men fåt helle i meg iløpet av kvelden så kanskje det går.. må litt etter litt prøve og bytte ut pepsi max med vann tror jeg... 

tror jeg spiser greit da :)

stå på jenter!!! :D 

 
så herlig å lese at dere har motivasjon jenter? kjenner min begynner å komme litt her også ... jeg tenker jeg skal få kostholet på stell, så få i gang treningsrutiner igjen også .. så det blir nok bra til slutt :)

nå er det ostesmørbrød med salami og ost (grovbrød, lettere salami og mager ost) og ett halvt glass med pepsi :)


men dere jenter som trener, hva trener dere for noe? her er det mye gruppetimer som step, spinning og zumba.. har ett lite håp om at jeg skal begynne å jogge.. hehe... men det er jo så grusomt kjedelig !!!
 
Jeg trener mye det samme. Blir mye varianter av steptimer og en del spinning. Trener også styrke og cardio på elipse maskin. Jeg å kunne tenkt meg å begynne å jogge, men synes det er kjempe kjedelig, at da blir det så tungt.
 
denne dagen har ikke vært like lett, en migrene er rimelig ødeleggene...
men, har klart meg greit syns jeg, savner bare å få trene snart!!
gå en laaang tur i skogen frister noe innmari...
hehe...

det er stort sett lange turer i skog og mark jeg trener, jeg har så smått begynt å jogge litt, og MÅ komme igang med styrketrening snart...
 
hei jenter !! 

bare innom en rask tur før vi starter dagen for fullt ! i dag blir en hektisk dag.. skal stå på stand på valgtor i dag, så er det jobb, så hjem å spise middag og så er det klart for debatt i kveld !! 

ha en fin dag alle sammen ! husk, det er ikke lenge til mandag så full skjerpings !! :)
 
God morgen!

Jeg sitter her med knekkebrødene mine, og er klar for en ny dag.

Før sommeren jogget jeg hver dag, trente styrke, zumba og rockering. Nå har jeg vært sløv i sommer, men nå skal jeg i gang igjen! Jogging og rockering hver dag, og zumba eller styrke noen ganger i uka
 

God morgen jenter :)

da er vi klare for en ny dag her i huset også.. skal på stranda sammen med mange av mine venner som også har barn i samme alder som meg. barna skal få leke i strandkanten og vi voksne skal skravle! har med vaffler (!) til barna og de av de voksne som vil ha det. med meg får det bli en salat av noe slag tenker jeg.. kose oss skal vi vertfall:) skal kanskje trille bort og regner det blir springing etter frøkna når vi er der borte...hehe..det tar vi som trim så det går bra;) ellers blir det ikke trimming idag helder, da jeg er alene hjemme med barna.. 

er supermotivert ang. å drikke vann idag...skal få i meg vertfall de 10 glassa!!:)

Håper dere andre får en fin dag også:)

 
god morgen!!
dagen begynte hvertfall bedre enn i går, så satser på at den fortsetter slik også...
må prøve å få i meg nærmere 3 liter vann i dag også, ser ut som om det er riktig mengde for meg!
ellers tenkte jeg å gå en tur med minsta i vogn i dag, som en slags mild start på treningen..
 


sweetmama skrev:

Så flinke dere er da! spes flinke dere som har kutta pepsi max synest jeg...hehe...skulle absolutt ha slutta med det selv, men er sååå vanskelig!! mååå ha det...hadde jeg holdt meg til ett glass da så hadde jeg ikke stressa med det, men huff...det går unna! drikker det ofte istedet for vann... skulle bli med på utfordringen om å drikke 10 glass vann om dagen, men fikk bare i meg 7 glass første dagen og idag har jeg ikke drukket mye vann...3-4 glass eneste...men fåt helle i meg iløpet av kvelden så kanskje det går.. må litt etter litt prøve og bytte ut pepsi max med vann tror jeg... 

tror jeg spiser greit da :)

stå på jenter!!! :D 




Å kutte ut pepsi max var ikke lett...hehe..Har hele tiden innbilt megselv at jeg MÅ kunne tillate meg pepsi max hver dag for da får jeg ikke søtsug på kveldene...Dette har jeg nå skjønnt er helt feil..søtsuget har alltid vært der..hehe...
Kutta pepsien på mandag! De to første dagene var harde...skulle liksom erstatte det med VANN..omg...det kom aldri til å gå! hehe..Før drakk jeg pepsi istedetfor vann...ofte 1liter hver dag..Og om vi ikke hadde pepsi max i kjøleskapet var det helt krise!
Men nå går det supert!Faktisk mer fristende med et glass kaldt vann, enn brus!Klarer lett 10 glass vann hver dag! Før sleit jeg med å få til 4-5 glass.;)..Har heller ikke søtsug i det hele tatt!! Noe som er helt rart;) Så det er ikke mye som skal til..håper bare det fortsetter slik, og vekta på mandag går bra!
Spent på helga da!! Men håper og tror det skal gå greit:)
 
God morgen! Eller har vært morgen en stund nå da ;)

I dag blir en forholdsvis rolig dag på meg. Jeg tenkte jeg skulle gå hjem med lillemor fra barnehagen i dag, som tar ca tre kvarter. Er i aktivitet i alle fall. 
Synes dere er kjempeflinke. Jeg har ikke klart å kutte ut pepsi max enda, men jeg merker ikke store forskjellen om jeg ikke drikker det eller drikker det, så motivasjonen er ikke helt der. Men prøver å begrense meg og bare drikke på kveld.
 
hei jenter !!

nå er motivasjonen på topp må jeg si ! ei uke uten snop og junk ! måtte snikveie meg i dag å jammen viste den -1,3 kg siden mandag ! hurra !!! og det helt uten trening .. skal prøve å få til en gåtur i dag etter jobb da.. men får se om jeg rekker det .

ha en fin dag alle sammen :)
 
heisan!
her har jeg ikke noen gpd dag, men skal til tannlegen kl 13, så håper den blir bedre etter det...
"maten" i går ettermiddagen besto mest av smertestillende og sukkerfri sjokolade, og vann var det vanskelig å få i seg... men, men...
skal forhåpentligvis på hotelltur i helga, men fra mandag av er det back in business!!

dere får ha en good og sund helg alle sammen!!
 
 


|Mamma88| skrev:
Kjempe fin signatur! Låner den jeg


Hehe, så fin er den ikke..men jeg har aldri lært meg hvordan lage signatur..Så da gjorde jeg det ganske så enkelt! hihi..men kjekt at du vil bruke den da:))
 
Er travle dager her i hus..Så får ikke vært så mye på bv..Men ting går bra!!
Har fullført dag 15 med 30 day shred nå..Leeeei av level 2!!! ;)
Kostholdet går også greit..Så håper på en fin nedgang mandag!!=)
Men nå er jo den største utfordringa her...DET ER HELG!!
Jeg skal virkelig prøve så godt jeg kan å være flink! Skal ikke handle inn noe godt hvertfall...;)
Ha en fin dag videre snupper:):)
 
gubben kom hjem idag med en STOR pose smågodt, sjokolade,pepsi max og en svær pizza og ønska meg god fredag..ikveld skulle vi kose oss skikkelig med dette og film...hehe..hvordan skal det gå med min plan om godtestopp i 2mnd??:p dette blir hardt å motstå!!
 
Back
Topp