RØDT LAG :)

Krom har ikke hjulpet mot mitt sukkersug! Det som derimot har hjulpet er å ha sukkerfrie alternativer liggende hjemme, slik at når sukkersuget slår inn for fullt så kan jeg spise noe godt og få dekket sukkerbehovet, uten å spise sukker!

Dette er kjekt å ha liggende: Sukkerfrie pastiller, tyggis, forskjellige frukt, sukkererter, gulrøtter, cola zero/pepsi max, fun saft!
 
Villon: Jeg heier kjempemasse på deg! Det er det å komme igang som er verst. Og spesielt å kutte ned på snopet..det er hardt om man er vant å spise det mye.. Men de første dagene er verst..så går det lettere for hver dag, helt til du plutselig ikke har noe søtsug lenger!=)
Om jeg har skikkelig søtsug tar jeg meg en lettkakao. hjelper mye her..tyggis også..
Ellers så smaker jo frukt mye bedre om man deler det opp litt så det ser litt fint ut=)
Lykke til ! you can do it!!!:):):):):)
 
Husk slankekrigen på Fem om 10minutter! Masse motivasjon å hente der;)
 
hvordan går det med vannintaket da damer??
her ser det ut til at jeg har vent kroppen til riktig mengde, får i meg nok nesten hver eneste dag...
deilig...
 
Så flink du er solstråla!!! kjempebra!
vann er viktig!
Her har jeg og vært flink...helt frem til idag...glemt det litt:/
Men har fylt opp ei mugge med isvann nå..;)
 
ja, enkelte dager går det litt i glemmeboka her også, men da drikker jeg desto mer om kvelden...
hehe...

jeg drikker av flaske, jeg da.
lettere å få i seg nok, og har den med meg over alt!
 
Takk, jenter! Skal prøve å være mer aktiv her inne, ser at det hjelper... ;) Litt vanskelig å finne tid av og til, jeg har jo en baby i huset (som mange andre av oss, hehe), men det er deilig å bli minnet på hva vi holder på med :D

Nå skal jeg lage meg urtete og fruktte med aloe vera, uten sukker, uten honning :) Så håper jeg på litt trening, hvis lillejenta sovner!

Ha en fin dag, alle sammen!
 

solstråla: vannflaske er lurt! den har man jo med seg overalt...har vannflaske selv..men igår fikk jeg lyst å lage til ei mugge med isvann og sitron..litt mer fristende...iløpet av kvelden igår fikk jeg faktisk tømt hele mugga og! hihi

villon:Jaa..du må være aktiv her! Det er slankekrigen som har hjulpet meg aller mest! fått så masse motivasjon!! =)
Men det er jo forståelig at bv blir nedprioritert når du har ei lita tulle å ta deg av itillegg;)
Har selv 3 barn, og det krever sitt...men prøver likevel å få tid til å være her litt:)

Her har jeg akkurat fullført dag 19 med jillian nå..er utrooolig lei level 2! Men nå er det bare en dag til så er det over på level 3. Håper de neste 11 dagene går fort! hehe...
Ellers er ikke planene for dagen så veldig store...gubben er å handler inn maling, tapet, gulv og div. Så ikveld skal vi pusse opp hus:-) Er jo litt trening i det og!;)

Ønsker alle på det røde laget en fin og sunn dag! Håper på gode resultater fra oss alle til neste veiing! Dette klarer vi jenter!!:):):)

 
Hvordan går dere med dere alle sammen?

Jeg synes det er så vanskelig å vite hvor mye og hva jeg skal spise. Jeg har slanket meg en gang før, og da spiste jeg bare mindre og trente mer. Og da raste vekta ned. Nå går det såååååå tregt, første uka gikk jeg ned greit, men de to siste ukene nå har det liksom vært noen 100 gram ned. Er så demotiverende! Hvorfor trene 4 ganger ganger i uka, når jeg kan trene 2 ganger å få samme resultat.
 
Men jeg skal fortsette, prøver å kutte litt på brød denne uken, for det ble det litt mye av forrige uke. Nå har jeg nettopp kommet hjem fra trening. Var på pulsmix, som jeg synes er hardt med masse jogging og jumping jacks.. Så var jeg på pilates etterpå, så nå skal jeg nyte kvelden med god samvittighet.
 
jeg har en litt blæh-dag i dag...
spiser ikke riktig nok, spiste for lite fett i går, og glemte lunsjen i dag...
dumme greier, siden vekta da ikke går den veien jeg vil!!
men, ny dag nye muligheter i morgen, har fyllt opp skapene med favorittene mine, og satser på en regulering den rette veien da!!
 

lavkarbo du har som slankemetode? jeg fann meg en fin "pizza" som jeg føler er bra med fett i, men omtrent ingen karbo. tar en eller to kavli osteskiver og har i steikeovnen en stund til den får en gyllen farge, meda dette holder på bruner jeg kjøttdeig og lager meg pizzafyll. dette har jeg på osteskivene og strør litt ost på toppen også og topper det med litt pizzakrydder.. det er kjempe godt og helt sikkert en del fett i..:P 

håper du har en bedre dag imorgen vertfall:) 

her har jeg igjen et par glass med vann før jeg har nådd målet idag også, ellers så har jeg spist greit idag tror jeg men blir ikke mye trim igrunnen.. :-/

 
det var en lavkarbipizza jeg spiste, prøvde en ny bunn... nyyydelig...
hehe...
men takk for tipset!!

og ja, jeg kjører lavkarbo... hehe...
 
 
hei vakre jenter !!

får ikke muligheten til å være så aktiv her denne uken ! siste innspurt i valgkampen, så her er hver dag fullbooka !!!! men det ser jo ut som om dere klarer dere utmerket ! så innom å ser når jeg får sjans !! stå på godtfolk !! ;)
 
Yes! da har jeg fullført dag 20 av 30 med 30 day shred.
10 days to go....
Tok et bilde idag...men litt skuffa.. Håper det skjer mye på de siste 10 dagene!

myshild: skjønner det er mye jobb for deg nå..:) du må kose deg :) Så blir det kjekt når du har mulighet til å titte oftere innom:-)
Hvordan går kostholdet og treninga hos deg da?
 
dagen i dag virker litt bedre for meg også, merker godt at jeg skjerper meg fortere nå som jeg er med her!!
skulle jeg skli ut, er det jo ikke bare meg det går ut over...hehe...

og skal vi klare førsteplass denne uka, må jeg bidra med mitt jeg også!!!
ikke at det er det viktigste, men jeg kjenner det er lettere å spise riktig nå som slankekrigen er igang, håper dere andre også får denne positive effekten av dette!!

hm... det ble rart skrevet, men hodet mitt vill ikke virke ordentlig i dag...
blir litt lat av at gubben går hjemme i permisjon, har jo enda mindre ansvar om dagen!!
 
Det var ikke rart skrevet solstråla...jeg tenker akkurat likt!!!
slankekrigen hjelper meg sååå mye!!=)
ikke  bare meg det går utover om jeg skulle gå opp ivekt..vi er jo et team!:)Med engang slankekrigen var igang kom plutselig motivasjonen tilbake! herlig!!=) må det fortsette slik:-)
 


solstråla skrev:
det var en lavkarbipizza jeg spiste, prøvde en ny bunn... nyyydelig...
hehe...
men takk for tipset!!

og ja, jeg kjører lavkarbo... hehe...
 

Hvilken bunn prøvde du? Har du oppskriften? :)
 


ninoz skrev:


solstråla skrev:
det var en lavkarbipizza jeg spiste, prøvde en ny bunn... nyyydelig...
hehe...
men takk for tipset!!

og ja, jeg kjører lavkarbo... hehe...
 

Hvilken bunn prøvde du? Har du oppskriften? :)

jeg dobblet oppskriften da... ble en full langpanne...
skriver opp orginaloppskriften her!

1 dl revet ost
2 egg
1 ts salt
1 ts fiberhusk
1 toppet ss mandelmel
oregano
1/2ts bakepulver
ca 1 dl vann

bland inn vannet til slutt, og la svelle ca 10-20 min før du sprer det på bakepapir med slikkepott.
stekes på 80 grader i 20 min, ha på fyll, og stek ca 10 min til på 250 grader

vær obs på fyllet, for bløtt gjør at deigen ikke blir sprø..
 
Takk solstråla :) Denne må prøves... Lagde den med eggebunn på lørdag (oppskrift fra boken "slank med ketolysemetoden" av Torkil Andersen), å syns det smakte som omelett med pizzafyll... Helt ok, men synes ikke omelett passer så godt med tomatsaus...
 
Takk solstråla :) Denne må prøves... Men hvordan er bunnen på smak? Lagde den fra boken "slank med ketolysemetoden" av Torkil Andersen på lørdag, å syns det smakte som omelett med pizzafyll... Helt ok, men synes ikke omelett passer så godt med tomatsaus...
 
Back
Topp