Presentasjonstråd

33 år, forlovet, bor utenfor Stavanger.

Har 2 barn fra tidligere forhold som vi har 50%. De er 8 og 10 år.

Så fikk vi en liten gutt sammen 25 mars i år.
Venter nr 4 den 16 august

Helt vilt mange folk her! Jeg er 30 år, gift med en super mann som har vært min i 10 år, vi bor i Oslo og har en datter sammen som straks blir 1 år:Heartpink

33 år, forlovet, bor utenfor Stavanger.

Har 2 barn fra tidligere forhold som vi har 50%. De er 8 og 10 år.

Så fikk vi en liten gutt sammen 25 mars i år.
Venter nr 4 den 16 august

Samme termindato som meg, så gøy! Og datteren min ble født i desember i fjor, så ikke veldig mye eldre :)

Akkurat blitt 30 år. Vært gift i 10 år med mannen, vi bor på Stjørdal, har en katt og en gutt på 3,5 år. Jeg jobber i barnehage. Har termin rundt 6. august. Akkurat en mnd etter gutten vår blir 4 år.

32 år, bor i Viken/Akershus. Forlovet med barnafar. Skulle gifte oss August neste år, men det blir nå utsatt til sommern 2022. Vi har en på 2år og en på 4 :) dette blir siste tilskuddet i familien :)

21 år, bor i Haugesund.
Samboer. Første barnet mitt, han har et barn på 8 år fra tidligere forhold.
Endelig fått det til etter en stund prøving, så håper det går fint og forhåpentligvis kommer en liten 15 august❤

Hei

33 år, bor rett ved Lillestrøm.

Sniker meg litt forsiktig inn her, fortsatt tidlig. Menstermin 25.august. Sluttet på prevensjon i november, og sitter her nå (litt overrasket) med positiv test. Gift og har vært sammen med mannen i 15år. Har 2 barn fra før.
Gleder meg til å henge med dere her inne❤️

27 år og bor i Oslo. Er gift og har vært sammen med mannen min i syv år. Var medlem i juni-gruppa, men det gikk ikke veien. Hvis alt går bra nå, får vi vårt første barn med foreløpig termin 17. august :)

Det er litt skummelt å bli med inne her, men sjansen for spontanabort blir jo ikke større av at jeg koser meg med det!

Jeg er 31 år, og bor på Melhus utenfor Trondheim. Mannen og jeg har vært sammen i snart 13 år og har en gutt som blir 5 i januar :Heartbigred

Han på snart fem har hatt helt hangup på da han var i magen min den siste tiden, og uka før positiv test så fikk jeg sikkert 20 tegninger av meg med baby i magen! Skulle nesten tro at han var synsk..

Jeg er 32 år og bor i Trøndelag. Gift og vi har 2 barn sammen fra før. De er 3 og 5 år.
Mensentermin 25. august, så veldig tidlig enda. Krysser fingrene for at denne spira sitter hele veien, da de to forrige (i juli og august) endte i tidlig sa/kjemisk rundt uke 5. fikk da kun svake positive tester, men nå denne gangen mye sterkere streker på testene. Så har troa på denne:love7

30 år, holder til i Viken (Buskerud). Mannen min er 35, vi har vært sammen i 12 år, gift i 6 år. Vi har ei datter på 1,5 år, som var resultatet av svangerskap nr 4, så veien til 1 var kronglete. Veien til nr 2 har ikke vært rosenrød, men traff på første forsøk når vi først kunne starte prøvingen.
Foreløpig termin er 20. August. :)

Lurer meg forsiktig inn her❤️

30 år fra Trondheim. Har ei på 4 år laget med IVF, og bærer nå på nr 2 som er laget av samme parti som 4-åringen:happy: bare 3+6 idag, så vil lure i bakgrunnen litt:p

33 år fra Østfold :happy: har to barn fra før, og forhåpentligvis holder spiren i magen seg til august, etter en kjemisk i forrige pp ♥️

Back
Topp