Presentasjonstråd

Eg kan begynne:happy:

31år, bur i Troms.
Eg og mannen ventar no vårt første barn i lag❤️
Frå før har vi totalt fem barn mellom 8 og 14 år, to som bur fast hos oss, tre som bur her 50% (men som ellers bur 100meter unna).
 
Eg kan begynne:happy:

31år, bur i Troms.
Eg og mannen ventar no vårt første barn i lag❤️
Frå før har vi totalt fem barn mellom 8 og 14 år, to som bur fast hos oss, tre som bur her 50% (men som ellers bur 100meter unna).
Så godt å se det er fler med en «haug» av kids ❤️ med det mener jeg er fin gjeng
 
34 år fra Nordland, bært sammen med mannen i 5 5 år nå :happy:
Har en datter på 10 fra tidligere forhold og når får vi vår første sammen :Heartred
 
24 år fra Bergen. Vi har vært sammen i 5.5 år og dette er begges første barn:Heartred
 
26 år fra Bergen. Vært sammen med mannen i 9 år og dette blir vårt 2. Barn sammen  :happy::Heartred
 
33 år fra Oslo :) Vært sammen i 7 år og dette blir barn nummer to :)
 
Jeg tar steget og sniker meg inn her, kjenner jeg er redd for å være litt tidlig ute og at det går galt! Men i så fall vil jeg bare nyte det mest mulig mens det varer:Heartred

Vi har ikke vært sammen så lenge, ca 2 år:joyful: Men når det føles rett så er det vel ikke noe å vente på? Vi kjøpte oss hus før sommeren som vi pusser opp og håper på å flytte inn i rundt feb-mars. Og forhåpentligvis kommer lille i august:smiley-angelic001
 
29 år, bor i Østfold :)

Har vært gift i 1,5 år, og dette blir vårt første barn hvis alt går etter planen! :) Hadde en MA i sommer, så krysser alt som krysses kan denne gangen! :Heartred
 
28 år fra steinkjer, bor på inderøy i trøndelag.

samboer på 33 år, hund på 7 år, vi gifter oss 10.juli 2021.
Hadde en MA i fjor med tvillinger. vi har venta ett år nå pga bryllup og at det ikke blir termin på bryllupsdagen.
så går det denne gangen blir vi førstegangs foreldre og gleder oss veldig masse til dette.
 
Sniker meg inn her :D
Fremdeles utroolig tidlig, men man må jo bare tenke at det går bra :p
Jeg er 28 år og fra lillestrøm og er samboer med verdens beste mann på 32. Vi har en nydelig liten datter sammen fra før som er rukket å bli hele 6 mnd så dette har gått fort, men det var ønsket av oss begge da vi ville ha to tette. Jeg vet ikke helt om vi er klar over hvor slitsomt dette kommer til å bli, men det får gå. Nå får vi bare krysse alt av fingre og tær for at det ikke er tvillinger :hilarious: selv om det hadde vært litt stas det også, men ikke med ei lita fra før :wideyed:
 
Last edited:
Jeg vil gjerne få henge litt med dere. Har termin 31 juli, er så langt bak de andre i juligruppa :oops:

34 år fra Sandefjord. Dette blir mitt andre barn :happy:
 
Jeg vil gjerne få henge litt med dere. Har termin 31 juli, er så langt bak de andre i juligruppa :oops:

34 år fra Sandefjord. Dette blir mitt andre barn :happy:

Velkommen her også :) Henger begge steder selv. Litt demotiverende å være så langt bak :angelic:
 
28 år, bor i Agder. Har vært sammen med mannen i snart ni år, og sammen har vi en sønn på tre som stadig spør om ikke jeg kan ha baby i magen snart så han kan bli storebror :love017 Foreløpig termin 10.08.2021.
 
28 år fra Troms. Jeg og mannen har en gutt på 3.5 år, så dette blir nr to :)
 
28 år, bor på Kjeller ved Lillestrøm. Samboer :happy:Første barn. Hadde en MA i august, håper denne er frisk og sitter hele veien! :smiley-angelic001
 
Back
Topp