Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

33 år fra Asker, vært gift med kona siden 17 og sammen siden 2015.
Venter nå barn nr 2.
Fikk vår første datter 02 mai i år. (Forsøk nr 6) Denne gangen ser det ut til at det gikk på første fryseførsk (IVF)Foreløplig termin 08.08
![]()
Velkommen!26 år fra rogaland.
Samboer, jeg har en gutt på 19 mnd fra før, han har ingen![]()
Hei på dere
Idag fikk jeg en fin rosa strek og våger meg på eb liten presentasjon her inne
Jeg bor i Agder, er 30 år og nå venter altså jeg og mannen vårt andre barn sammen!
Hadde en SA i august og en kjemisk i oktober så nå krysser vi fingrene for at spiren finner seg godt til rette![]()

Velkommen!Sier forsiktig hei her inne
31 år fra Telemark. Vi har vært sammen i 10 år, og dette blir vårt andre barn sammen![]()

Hei alle sammen! Kort om meg, er 36 år og bor i Oslo sammen med samboer (40 år). Dette er vårt første barn.
Testet svakt positivt 10 DPO og har foreløpig termin 6.august

Hei på dere!
Vi har hatt fem (eller seks- kommet ut av tellinga) kjemiske og spontanaborter i år. Begynner å dra på årene. Blir 35. Vi vil veldig gjerne ha en liten bror eller søster til barnet vårt. Han går i barnehagen. Fikk hjelp på Medicus i Stavanger og går nå på progesteron støtte. Og enn så lenge har det funketFår sterkere og sterkere streker på testene, og vi håper og krysser fingrene for at denne spiren sitter. Termin nå er 10/8. Jeg tester morgen og kveld ut neste uke også, sånn at jeg er forberedt hvis testene plutselig blir svakere. Er så grusomt å bare miste, uten forvarsel :-(
Så etter neste helg skal jeg senke skuldrene ;-) Enn så lenge så henger jeg med dere i gruppa, og tenker positive tanker!
Bor i Agder i Flekkefjord
Håper vi alle her får noen glade og fornøyde gullunger i august![]()
Krysser fingrene for dere!Hei
Litt om meg: 39 år og bor på Østlandet. Samboer i 8 år og hvis alt går bra, vil dette bli vårt første barn.
1 ivf- forsøk bak oss og denne gangen IUI, som klaffet![]()
Velkommen!26 år, fra Bergen
Har vert sammen med mannen i 8 år og sammen har vi 2 gutter på 1 og 3 år
Termin 4 august
TakkVelkommen!![]()
Hei
Litt om meg: 39 år og bor på Østlandet. Samboer i 8 år og hvis alt går bra, vil dette bli vårt første barn.
1 ivf- forsøk bak oss og denne gangen IUI, som klaffet![]()

26 år, fra Bergen
Har vert sammen med mannen i 8 år og sammen har vi 2 gutter på 1 og 3 år
Termin 4 august