Presentasjonstråd

Sniker meg forsiktig inn her. Glad for å se at jeg ikke er eneste mammaen som har passert 35+.

36 år, Vestlandet her.

Alle terminkalkulatorer sier forskjellig, men termin er mellom 5 og 10 august en gang.

Last edited:
Sier forsiktig hei her inne:)
31 år fra Telemark. Vi har vært sammen i 10 år, og dette blir vårt andre barn sammen:Heartpink

Hei på dere:)
Idag fikk jeg en fin rosa strek og våger meg på eb liten presentasjon her inne:shy:
Jeg bor i Agder, er 30 år og nå venter altså jeg og mannen vårt andre barn sammen!
Hadde en SA i august og en kjemisk i oktober så nå krysser vi fingrene for at spiren finner seg godt til rette:Heartred

33 år fra Asker, vært gift med kona siden 17 og sammen siden 2015.
Venter nå barn nr 2. :dummy1::dummy:
Fikk vår første datter 02 mai i år. (Forsøk nr 6) Denne gangen ser det ut til at det gikk på første fryseførsk (IVF):joyful: Foreløplig termin 08.08:)

33 år fra Asker, vært gift med kona siden 17 og sammen siden 2015.
Venter nå barn nr 2. :dummy1::dummy:
Fikk vår første datter 02 mai i år. (Forsøk nr 6) Denne gangen ser det ut til at det gikk på første fryseførsk (IVF):joyful: Foreløplig termin 08.08:)

Gratulerer, og velkommen! :flower

Hei på dere:)
Idag fikk jeg en fin rosa strek og våger meg på eb liten presentasjon her inne:shy:
Jeg bor i Agder, er 30 år og nå venter altså jeg og mannen vårt andre barn sammen!
Hadde en SA i august og en kjemisk i oktober så nå krysser vi fingrene for at spiren finner seg godt til rette:Heartred

Velkommen! Håper spiren sitter nå :Heartpink

Hei alle sammen! Kort om meg, er 36 år og bor i Oslo sammen med samboer (40 år). Dette er vårt første barn. :angelic:

Testet svakt positivt 10 DPO og har foreløpig termin 6.august

Hei på dere!
Vi har hatt fem (eller seks- kommet ut av tellinga) kjemiske og spontanaborter i år. Begynner å dra på årene. Blir 35. Vi vil veldig gjerne ha en liten bror eller søster til barnet vårt. Han går i barnehagen. Fikk hjelp på Medicus i Stavanger og går nå på progesteron støtte. Og enn så lenge har det funket :-) Får sterkere og sterkere streker på testene, og vi håper og krysser fingrene for at denne spiren sitter. Termin nå er 10/8. Jeg tester morgen og kveld ut neste uke også, sånn at jeg er forberedt hvis testene plutselig blir svakere. Er så grusomt å bare miste, uten forvarsel :-(
Så etter neste helg skal jeg senke skuldrene ;-) Enn så lenge så henger jeg med dere i gruppa, og tenker positive tanker!

Bor i Agder i Flekkefjord
Håper vi alle her får noen glade og fornøyde gullunger i august ❤️

Hei på dere!
Vi har hatt fem (eller seks- kommet ut av tellinga) kjemiske og spontanaborter i år. Begynner å dra på årene. Blir 35. Vi vil veldig gjerne ha en liten bror eller søster til barnet vårt. Han går i barnehagen. Fikk hjelp på Medicus i Stavanger og går nå på progesteron støtte. Og enn så lenge har det funket :) Får sterkere og sterkere streker på testene, og vi håper og krysser fingrene for at denne spiren sitter. Termin nå er 10/8. Jeg tester morgen og kveld ut neste uke også, sånn at jeg er forberedt hvis testene plutselig blir svakere. Er så grusomt å bare miste, uten forvarsel :-(
Så etter neste helg skal jeg senke skuldrene ;-) Enn så lenge så henger jeg med dere i gruppa, og tenker positive tanker!

Bor i Agder i Flekkefjord
Håper vi alle her får noen glade og fornøyde gullunger i august ❤️

Velkommen :Heartred Krysser fingrene for dere!

Hei:)
Litt om meg: 39 år og bor på Østlandet. Samboer i 8 år og hvis alt går bra, vil dette bli vårt første barn.

1 ivf- forsøk bak oss og denne gangen IUI, som klaffet :Heartred

26 år, fra Bergen

Har vert sammen med mannen i 8 år og sammen har vi 2 gutter på 1 og 3 år
Termin 4 august

Back
Topp