Presentasjonstråd

40 år, gift, bor på Østlandet. Har to store barn og en liten på 6 mnd fra før. Var både i Mai- og Juli-gruppen tidligere men måtte dessverre prøve igjen etter tidlige SA.

Men nå har det klaffet og magefølelsen sier at dette var gullegget som går helt til termin. :)
Gratulerer :Heartred
Velkommen inn hit til oss!

Jeg er 32 år, har 2 jenter som er 1 og 4 og en samboer gjennom 9 år. Holder til i Oslo :happy:

29 år, har samboer og dette blir vårt første barn ☺️ Veldig spennende da vi bor i utlandet så håper alt vil gå fint. Foreløpig termin 15.august.:Heartred

39 år fra Vestlandet. Dette blir barn nr 3 :) Har 1 barn fra før som er fått naturlig. Hu minste og spiren i magen er laget vha ivf :) vi har vært sammen i ca 6år. Skulle vært gift i år men ble utsatt pga korona. Og nå blir det vel enda mer utsatt pga baby :dummy1:

39 år fra Vestlandet. Dette blir barn nr 3 :) Har 1 barn fra før som er fått naturlig. Hu minste og spiren i magen er laget vha ivf :) vi har vært sammen i ca 6år. Skulle vært gift i år men ble utsatt pga korona. Og nå blir det vel enda mer utsatt pga baby :dummy1:
Gratulerer. Velkommen inn hit! :Heartbigred

Hola! 31 år fra Nordland. Venter vårt tredje barn sammen med min kjære som jeg har vært sammen med i 16 år. :) En på 5 år og en på snart 3 år. :Heartred

24 år fra Bergen. Vi har vært sammen i 4 og 1/2 år og venter vårt første barn :Heartred

Hei :happy:

24 år gammel og bor i viken.Samboer og jeg har vært sammen i 5 år nå, og dette er begge sitt første barn.

Gleder meg til å bli kjent med dere alle :happy:

34 år fra Bergen.
Har vært sammen med min mann i 6år:Heartred Gift i 3år.
Vi har prøvd lenge å er nå endelig gravid med vårt 1. barn med IVF behandling:)

Har hatt 2 exu og 3 sa.

Hei! 31 år, bor i Trøndelag. To barn fra før, og testet nå positivt 3 dager før forventet mens. Foreløpig termin 20.august!

Hei
Er 33 år og bur utenfor Bergen. Er samboer med verdens beste mann på 28 år. Vi venter vår første, men eg har to frå før av på 7 og 9 år som bur 50 % hos oss. .

Hei!
31 år (straks 32), bor i Kongsberg. Gift i 3,5 år og har en datter på 2,5 :happy:

31 år, bor på Haugalandet.

Er forlovet med samboeren, og vi vært sammen i 6 år. Om alt går bra, blir dette vårt første barn

Back
Topp