Presentasjonstråd

35 år, bor utfor Stavanger, gift i 6 år, 3 barn på 2, 4 og 6 år. Foreløpig termin 16. august:)
 
Så gøy kjekt med to tette :)

Fikk du første før eller etter termin?

Hun kom «heldigvis» 9 dager før termin! Da var jeg meeget klar for å få henne ut ;) hva med deg? Gleder meg såå til ny baby, gud så heldige vi er:Heartred
 
Hun kom «heldigvis» 9 dager før termin! Da var jeg meeget klar for å få henne ut ;) hva med deg? Gleder meg såå til ny baby, gud så heldige vi er:Heartred

Jeg fikk første 4 uker før tiden. Nr 2 kom 1 uke før tiden. Nr 3 kom som en luring 1 dag over termin. Så er veldig spent denne gang :)

Gleder meg og til ny baby, føler Jeppe er så stor, selvom han kun er 8 mnd.. :)

Håper på før termin denne gang !
 
Hei!

Fikk positiv test i dag, samme dag som forventet mens, litt skummelt og veldig stas! Er 32 år, bor like utenfor Oslo. Gift med verdens flotteste mann. Giftet oss for to år siden, men vært sammen i drøyt 12 år. Har en gutt på 4,5 år og en på 1,5 år fra før. Foreløpig termin 23.august :Heartpink
 
Hei.
Med stor spenning jeg kan melde meg inn her. Positiv test på Clearblue fertiliyetsmonitor i dag. 3 + 5 i dag.
SA i uke 5 i oktober så håper dette skal gå bra. Skal holde meg til julaften med å fortelle det til gubben:dance018 det blir noen lange dager men blir såååå bra :Heartbigred
Er 38, snart 39 og har prøv siden i mars så det har vært en tålmodighetsprøve :Heartbigred
 
Last edited:
26 år og bor i Østfold/Viken. Samboer i 6 år. Har fra før av ei datter på 3.5 år. Vi venter nå vårt 2. barn sammen. Håper spiren sitter hele veien denne gangen, da jeg har opplevd sa i både mars og nov. Så både glede og litt bekymringer på samme tid. Foreløpig termin er 20.august :Heartred
 
31år fra Trondheim. Samboer og ei lita voffse på 8 måneder. Venter vårt første barn via prøverør, så krysser fingrene på at dette går hele veien :Heartred
 
29 år fra Lillestrøm, barn nr. 1 og første gang jeg er gravid, så er veldig nervøs for at det ikke skal gå.. Men jeg håper og krysser fingre og tær for at lille i magen finner seg til rette :Heartred Giftet meg med mannen min i begynnelsen av 2020 og har vært sammen i 7 år :Heartred Termin 24.08.20, men jeg tror egentlig den er litt senere mtp når jeg tror jeg hadde EL. Det vil tiden vise :)
 
37 år fra Vestland og det er første for både meg og samboer. Spennende og skummelt på en gang:)
 
29 år, vi har ett barn fra før. Vi har prøvd på den som er i magen i over 1 år og håper at familien blir utvidet i august med en til :)
 
Hei! Jeg er 31 år og bor i Drammensområdet. Vi har vært gift i snart 10 år, vært sammen med mannen min i snart 14 år, og sammen har vi tre barn på 8, 6 og 3 år. Jeg testet positivt i dag, 4+2, og vi er litt sjokkerte over at dette forsøket fungerte. Klarer ikke helt å ta innover meg at vi kanskje skal få en liten en til - foreløpig termin er 29. august
 
Så kjekt at det stadig detter inn nye damer, gratulerer så mye med spire, velkommen skal dere være! :Heartbigred
 
28 år fra øvre Romerike :) Dette blir vårt andre barn sammen.
 
38 år, gift, dette blir andre felles barn (og sistemann), fra Vestfold.
 
Hei på dere!
Vi har hatt fem (eller seks- kommet ut av tellinga) kjemiske og spontanaborter i år. Begynner å dra på årene. Blir 35. Vi vil veldig gjerne ha en liten bror eller søster til barnet vårt. Han går i barnehagen. Fikk hjelp på Medicus i Stavanger og går nå på progesteron støtte. Og enn så lenge har det funket :) Får sterkere og sterkere streker på testene, og vi håper og krysser fingrene for at denne spiren sitter. Termin nå er 10/8. Jeg tester morgen og kveld ut neste uke også, sånn at jeg er forberedt hvis testene plutselig blir svakere. Er så grusomt å bare miste, uten forvarsel :-(
Så etter neste helg skal jeg senke skuldrene ;-) Enn så lenge så henger jeg med dere i gruppa, og tenker positive tanker!

Bor i Agder i Flekkefjord
Håper vi alle her får noen glade og fornøyde gullunger i august ❤️


Vil bare oppdatere. Progesteronstøtte var bra for oss. Har vært på tul, og sett et nydelig hjerte som banker sterkt❤️ Får ny ul rett etter nyttår, for å se status da. Kommer også til å ta NIPT på nyåret- rett etter uke ti. Håper det går bra med dere alle sammen :)
 
24 år, fra Sørlandet
Har et barn på 2,5 år og venter nå tvillinger termin i begynnelsen av august/slutten av juli. Krysser fingrene for at det går bra
 
Back
Topp