Presentasjonstråd

Jeg fikk første 4 uker før tiden. Nr 2 kom 1 uke før tiden. Nr 3 kom som en luring 1 dag over termin. Så er veldig spent denne gang :)

Gleder meg og til ny baby, føler Jeppe er så stor, selvom han kun er 8 mnd.. :)

Håper på før termin denne gang !

Oi 8 mnd bare, det er tøft gjort :) men du er jo garva med 3 stk, så bare å kjøre på da ;) jeg HÅPER også på å slippe å gå over termin, men skal sies at jeg følte meg ikke så verst de siste dagene, men var mest av alt møkka lei:nailbiting:
 
Skulle vi sagt litt om kven vi er her inne?

F.eks alder, kor i landet og antal barn?:happy:
Og eventuelt anna man ønsker ta med.


Hei!
Jeg er 31 år, bor i Ullensaker og har vært sammen med samboeren min i 11 gode år. Vi har et forsiktig håp om vårt første barn i august, etter to MA i løpet av det siste året. Krysser fingrene
 
Oi 8 mnd bare, det er tøft gjort :) men du er jo garva med 3 stk, så bare å kjøre på da ;) jeg HÅPER også på å slippe å gå over termin, men skal sies at jeg følte meg ikke så verst de siste dagene, men var mest av alt møkka lei:nailbiting:

Ja, fant ut at nå var d bare å kjøre på med to tette, siden de to andre er så store så blir det greit at disse er tette

Off,ja, car rimelig lei de siste dagene her og. Var non siden jeg tidligere hadde fått før tiden, så håpte jeg på samme ,men det gikk ikke
 
31 år, bor i Oslo.
Mannen er 29, vært sammen i litt over 2 år, forlovet siden mai i år. Første barn for begge:happy:
 
Hei
Jeg er 36, bor i Trondheim. Enslig og ivf på egenhånd. Har termin 26.august om jeg har regnet riktig, og det blir første om alt går bra.
 
Straks 31, fra Vestlandet (gamle Sogn og Fjordane), sammen med mannen i 3 år, hvordav gift siden september, jeg har en fra før som bor hos oss, og vi venter nå nr 2 sammen, termin 04.08.2021 ♥️
 
Jeg har helt glemt å presentere meg! Jeg er 32 år og bor i Bergen med samboeren min. Vi har bodd i Bergen i mange år (møttes på universitetet), men ingen av oss er herfra. Vi har et barn fra før født i 2018. Jeg var inne på forumet og skrev bittelitt dagbok i termingruppen januar 2018 sist svangerskap, men jeg var ikke veldig aktiv. Jeg har en funksjonsnedsettelse og mine svangerskap regnes som risikosvangerskap.
 
31 år fra Drammensområdet. Gift i 4 år. Vi hadde vært prøvere i 1,5 år. Oppdaget at jeg var gravid 2 uker før vi skulle i gang med IVF-behandling :)
Termin er 2.august. Først barn for begge.
 
34 år fra Sørlandet. Samboer på åttende året, jobber innen helse- og sosialfeltet begge to. Vi prøvde i to måneder og på tredje måned klaffet det. Ingen barn fra før.
 
Har vel ikke presentert meg. Jeg er 40 år. Vi har vært sammen i 17 år og gift i 11 år. Vi har ingen barn tidligere. Nå er vi i «siste liten» for barn :). Veldig spennende!
 
Last edited:
30 år fra Troms. Har ei fra før som fyller 7 før hun blir storesøster, og dette blir første barn med samboer. Gleder meg til å dele nyheten med kommende storesøster, hun har ventet på dette i noen år allerede :hello2
 
Hei på tide å presentere meg. Jeg er fra sørvestlandet men bor på Innlandet. Er 43 år og har to barn på 18 og 14 fra et tidligere forhold. Nå gift med kjærligheten i mitt liv siden 2019. Dette blir forhåpentligvis første barn sammen - men dessverre andre graviditet sammen etter tragisk ende i 2018. Krysser fingre denne gang❤️
 
29 år og samboer 31 år, bor i Fredrikstad. Vi har vært sammen, og samboere i 8 år, forlovet i 5. Vi har en liten gutt på 7 mnd sammen :happy:
 
31 fra Oslo. To gutter på 7 og 5 fra tidligere forhold. Forhåpentligvis en liten ønsket attpåklatt i august❤️
 
Jeg er 36 år.

Dette blir vårt 4 barn :) har ei jente på 12,5år ei jente på 5,5 år og en gutt på 4,5 år

Bor i Stavanger
 
Back
Topp