Presentasjonstråd

Hei. 32 år fra Østfold her og venter mitt første barn :)
første spire satt i pp 13, men mistet dessverre i uke 11. Nå satser jeg på at den sitter helt til Juli, på pp2 etter SA :)
 
Hei! 26år. Har en jente født 2008 fra før :) kommer fra Trondheim (eller nære da)
 
Hei :greet025 25 år, gift. Har en jente født 2007 fra før, planlagt nr.2. Har prøvd siden august, og testet positivt i dag :smiley-bounce012Termin 22.juli :) Nordland
 
Heisann, da melder jeg meg inn her, fant nettopp ut at nr 4 er på veg! vi har snakket om et barn til, men var ikke planlagt å sette igang enda. Men nå er testen veeeeeldig positiv, så da er foreløpig termin 24.juli
 
Last edited:
Hei
33 år, sykepleier, samboer, mamma til to flotte gutter på 5 år og 8,5 år. Bor i Vestfold.
Gravid med tredjemann og termin 1.juli :love7

Testet positivt 15.oktober, svakt test. Da var jeg 10dpo. Har lange sykluser, men positiv EL-test lørdag 4.oktober. Ble gravid i andre prøveperiode. Tok 13 mnd med første, andre satt på første forsøk.
 
Last edited:
Hei!☺️ mens enkelte her føler seg som gamlemor i gruppen, føler jeg meg litt som minstemann(jente), haha 19år fra Nordland. fem uker på vei og termin 20.juli ble konklusjonen etter innvendig ultralyd. Ble gravid med spiral, så var ikke helt etter planen! Men en veldig gledelig overraskelse for oss begge❤️
 
29 år fra Trondheim. Har ei jente på 4 fra før! Planlagt nr to satt på tredje forsøk <3 håper spira klorer seg fast til juli! :)
 
30 år, venter nr 2 med forloveden. Vi bor i Sandnes og ser veldig fram til nr 2. Hadde et lett svangerskap og fødsel sist, håper det gjentar seg nå.
 
27 vintre gammel og kommer fra nordland. Har tre gutter fra før, en på 6år, en på 5år og en liten englegutt som blir ett i januar. Tror kanskje snart jeg klarer å glede meg over at dette skal gå bra. Etter to ultralyder og fin stigende hcg hele veien må man da kunne håpe i allefall. <3
Hadde en ma i juli 14 i uke 7. Så nå har vi brukt opp uflaksa vår!
5.juli er foreløpig termin. :)
 
Hei hei :) Jente på 26, nygift nå i november :) Fant ut at jeg var gravid bare to dager før vi reiste for å gifte oss - ble gravid nesten med en gang jeg slutta på p-pilla.

Bor i Oslo, foreløpig på Majorstua, men flytter til Storo til våren. Dette er begges første barn, så vi krysser alt vi har for at alt går som det skal :) Har termin 09.juli <3 Skal føde på A-hus
 
Hei Madeleine her 31 år fra Fredrikstad :) testet positiv nøyaktig tre år etter min første test og fått termindato 18.07.2015. Har en sønn på 2,5 år,gift,en katt og to hunder :)
 
Hei!
Jeg er 31 år og bor i Oslo. Er gravid med nr tre. Har to gutter på fem og to og et halvt år fra før. Ble gravid med en gang spiralen ble fjernet og har foreløpig termin 20. juli.
 
Back
Topp