Presentasjonstråd

Heia :)

Jeg er 30 år, og har en samboer i Horten i Vestfold. Venter nå vår første, termin fra tidlig ultra lyd er 29.juli. Graviditeten var ikke planlagt, og jeg syns det er litt vanskelig og omstille seg da jeg er vant til å være en svært impulsiv og aktiv person som kan presse meg selv ganske hardt. Plutselig kan jeg ikke det og har nå et lite nurk inni meg som krever alt hensyn. Svært uvant og skrekkblandet fryd, ikke minst med tanke på at samboer også har vanskelig for å forholde seg til "nye" meg.

Som fersking håper jeg og nå forumet kan bidra til å lære alt det nye "skremmende" å kjenne, slik at skrekkblandet fryd kanskje kan bli ren fryd. :)
 
30 år og bor i Oslo. Dette er min første, men sambos andre. Han har en sønn på 5 1/2 fra et tidligere forhold. :)
 
Litt sein presentasjon av meg, då eg har snust rundt her inne siden eg fann ut eg var gravid i begynnelse av november. 28år(29 om nokon dagar) og førstegangs. Samboer som har 3 unger frå før. Bur på eit gårdsbruk. Vurdere oppstart med dyr. Har melkekyr i ei samdrift.

Mista i august i fjor. Oppdaga på OUL. Hadde hørt hjertelyd 3 veker før. Viste seg å væra enegga tvillingar, og de var vekst hemmet pga det. Har derfor vore litt redd for kva OUL ville visa denne gongen. Var på to tidlige ultralyden, som viste at alt var i orden, men har ikkje fått roen før etter OUL. Herlig følelse!
 
Venter mitt andre barn 13 juli, som nå blir en jente. Har en aktiv gutt på 3 år fra før :) 26 år og er fra Rogaland. Har til nå hatt en relativt fin og uproblematisk graviditet:)
 
Hei :) er 24 år fra Karmøy i Rogaland :) har samboer og venter vårt første barn sammen 26.juli, en gutt :) jeg har en gutt fra før på 5 år :D
 
Hei. Jeg har kommet inn litt fra sidelinjen her i julitråden så tenker det er på tide med en liten presentasjon.

Jeg er førstegangsmamma på 30 år fra Sotra like utenfor Bergen. Hadde termin 1.september men lillegutt kom til verden 28. Juli som gjør at jeg sniker mer og mer på dere for å plukke opp tips og triks. Ser i denne tråden at det er flere fra Bergen her, og håper jeg kan få bli med på treff etterhvert om dere møtes ;)
 
Hei, 22 år jente fra stavanger som fikk en liten gutt 4.juli :) hadde termin 11.august men kom 5 uker for tidlig:)
 
Hei, jeg er ei 28 år gammel jente fra Stavanger.. Bor på Røyneberg sammen med forloveden min Vi skulle egentlig ha prøverør i oktober, men så har vi klart det på egenhånd❤️ Gleder meg som bare det! Har fått termin 12 mars
 
Back
Topp