Presentasjonstråd

Jeg er 23 år, gift og har en sønn på 3 år :) og nå gleder vi oss til nummer to forhåpentligvis kommer i juli 2015 :)

Jente på 24 år fra Fredrikstad. Venter mitt 2. Barn 13. Juli 2015. Har en datter på 16 mnd fra før :)

Jente fra Oslo, har en gutt på 15 mnd. Termin i slutten av juni så henger litt her også samtidig som jeg kikker på juniforumet :)

Hei. Jente 29 år her, bor rett utenfor Hamar. Har en gutt på snart 6 år og ei jente på 2. Nr 3 i magen med termin 2. juli. Hadde en MA i beg. av september, så håper det går bra denne gangen.

26 år. Har en gutt på 4. Motsetning til den første var dette planlagt, så håper den sitter! Er myeeee mer nervøs og redd no enn i første svangerskap. Foreløpig termin er 11. Juli :)

Last edited:
Jente, 29 år, testet positivt i dag, med foreløpig termin 11. Juli :) Har en sønn fra før på 2 år :)

Hei!
Jeg er 29 år, gift, har to gutter!
Venter nå nr.3, å håper spiren sitter. Hadde en MA i mai og en SA i august, i tillegg til at jeg hadde en SA den første gangen jeg var gravid.
Dette er altså min 6!!! graviditet, så magen kommer nok raskt;)

Hei hei!
Venter vår lille skatt nr 2.Vi ønsker oss to tette, men denne spiren kom som en overraskelse etter å ha prøvd lenge med Nr 1.

Det blir 14 mnd mellom mine hvis alt går som planlagt.

Regner med det blir et lykkelig kaos :p

Begge babyene er med min forlovede og vi har vært sammen i 10 år.

Jeg er 31år,gift,bor på Sørlandet og har ei datter på 3,5år. Foreløpig termin er 13 Juli, og det kan stemme veldig godt ifølge mine beregninger :) Brukte MyCalendar for å følge med på syklus/eggløsning :)
Gratulerer alle sammen! Håper spirene våre vokser og trives frem til fødselsdag <3

Tenkte jeg kansje måtte redigere innlegget litt :p fant ut i dag at vi venter tvillinger :D
Jeg er 30 år å dette blir vår nr 3 Å 4 som ventes 13 juli :) prøvd i 13 pp nå å den satt endeli første runden ved hjelp av Femar :D
Er gift, er egentlig fra Hammerfest i finmark men bor når i Hovsherad i Rogaland ;)

Gratulerer alle sammen å blir koselig å følge med her inne ;)

Last edited:
Back
Topp