Presentasjonstråd

Hei :D
Jeg er 30år, gift og fra akershus.
Vi har en gutt som fyller 1 år 9 november, og håper lille frøet henger fast så han kan bli storebror i juli 2015 :D

Godt å få positiv CB test i dag tidlig :D

Gratulerer til alle :Heartpink

22 år fra sandnes (stavanger)
Har en gutt på 15 mnd og venter en planlagt nr 2

22 år, snart 23;) samboer og første barn ventes 7 juli utifra menstermin! Jeg er student og samboer har fast jobb:) testet positivt i dag, uke 6+0:)

34 fra Rogaland. Gift i 10 til sommeren, prøvere i 11 år. Ble fosterforeldre i fjor sommer til ei lita jente, ble spontant gravide 6 uker etter plassering. Så har da 2 barn, ei jente på 2, og en gutt på 8,5 mnd. Og lille spiren kom uventet, men er likevell ønsket.

Foreløpig termin er 16.juli ifølge bv sin kalkulator.

38 år (snart 39). Har to barn, en på 16 år og 13 mnd! Bor i Oppland :) veldig spent på å skulle få nr 3 :)

Jeg er 24 år fra møre og romsdal :-) sambo er 26 og vi har vært sammen i 7,5 år, vi har en datter på 2,5 år fra før :) gleder oss stort til å få en lillebror eller lillesøster :-)

Er 29år og bor i Rogaland .har to barn på 3 og snart 2år. Nå venter me nr 3. Blir veldig spennende. Gleder oss ☺

Jente 30 fra Oslo. Fikk positiv CB 1-2 uker på søndag 9.11. Foreløpig termin 24 juli. Min og samboerens første. Veldig ønsket. Sluttet på pillen i juli.

Hei :)

Jeg er 32 år og kommer fra Nord-Trøndelag. Jeg er gift og har termin 7.juli.
Fra før har vi ei jente som ble 3 år i oktober :)
Dette er ett etterlengtet IVF barn (prøverør) :D

Jente på 29 fra Hamar, gift og en datter(mars 12) fra før. Hadde planer om å starte prøving etter jul, men kan droppe det tydligvis:-p Slet veldig med å få nr en så det var en hyggelig overraskelse å ikke slite denne gangen. Fortsatt veldig tidlig da, men håper spiren sitter:-)

Last edited:
Jeg er 37 år, gift fra Trondheim. Har to gutter født i 2010 og 2012. Er nok litt i sjokk enda, men gleder meg masse! Har foreløpig termin 20 juli!

Jente på 27 år, fra og bor i Bergen med min mann og sønn på 3.5år <3
Hadde tidlig sa i juli og august, så satser alt på at alle gode ting er tre <3
Sønnen vår satt på første forsøk og hadde et drømme svangerskap og håper dette ciø bli like bra :)
Når det gjelder termin er alt jeg vet der er ila juli :p

Jente på 27 år, fra og bor i Bergen med min mann og sønn på 3.5år <3
Hadde tidlig sa i juli og august, så satser alt på at alle gode ting er tre <3
Sønnen vår satt på første forsøk og hadde et drømme svangerskap og håper dette ciø bli like bra :)
Når det gjelder termin er alt jeg vet der er ila juli :p

Kjekt med flere fra Bergen :)

Back
Topp