Presentasjonstråd

Hei dere :-)
Jeg er 32 år og har termin 29 juni. Vi har en datter på 3,5 fra før av <3

Henger litt her og på juni forumet ;-)

Hei:)

22 fra Bergen, men bor i vest-agder. Er forlovet med en god mann <3 Ingen barn fra før! Hatt tidligere termin i januar som endte i MA, så håper virkelig vi går bedre tider i møte:) 10 dpo i dag og testet i kveld positivt med gravid 1-2 på CB:)

Last edited:
Hei. 31 år fra Rogaland. Har 2 gutter på 4 og 6 fra ett tidligere forhold. Nå venter jeg å kjæresten vårt 1 felles barn ♡ Foreløpig termin 6 juli.

Hei :-)
Jeg er 26 år og har to skolejenter med verdens beste mann. Vi venter nå nr 3 med termin 11 juli :-)

28 år, sønn født i 2010 fra før :) velger å være litt anonym nå i starten. Vet dessverre om "tystere" fra nær krets her inne...

Er 32 år, gift og vi har en sønn født i 2013. Vi gleder oss stort til å få en lillesøster/lillebror ;)

Jeg er 30 år og sambo er 27, prøvd i 2 mnd før julispiren vår satt så nå gleder jeg meg til å komme hjem fra arbeidshelg og fortelle det :)
Dette er vårt første felles barn, jeg har to jenter på 9.5år og 6.5 år fra før :) kommer fra Buskerud :)

Hei hei!

Snart 31 år, har en sønn på 16 mnd sammen med min mann. Vi har vært gift i 3 år. Bor i Bergen, har en stedatter på 14 :)

Jente 32 fra Bergen, med beby nr 3 i magen. Jeg har termin 5 juli 2015. Har hatt voldsomme plager de siste ukene med kvalme og er helt ubeskrivelig trøtt . Håper det roer seg snart. Gratulerer alle sammen

Jeg bare tar å kopierer denne jeg!! (Bortsett fra DE siste ukeneE.. - DEN siste uken..xsmile8)

Jeg er 33 år og fra Rogaland. Vi ble plutselig gravide igjen. Har en liten tulle på 9 mnd :)

Hei :) Ung dame, 27år fra Skedsmo :)
Testet positiv i dag, så da var det bare å hive seg over termingruppene haha :D Menstermin er 30/6, men regner med å bli flyttet over til Juli, da jeg ble flyttet 2 uker med storesøster (Blir 2 år i desember) :)
Nå er det bare å krysse alt for at det går bra, og glede seg til tidlig UL.. Regner med å ta det om en uke eller 2 :P

Samboer og jeg har prøvd å bli få det til å klaffe siden august, og på 2 årsdagen vår klafet det, han blir straks 30 og jeg er 23 år, han fra Rogaland og jeg fra Akershus, men vi har akkurat flyttet til Oppland :) mensterminen min er 8. Juli!

Gleder meg så mye til å følge dere alle frem mot måneden vår, og deretter livet utenfor magen for de små ❤️

hei jeg er 27 år, lykkelig gift og bor i Akershus =) sammen med mannen min og vår sønn på allerede 2 år.
Er på tide med en søsken så håper den lille nøtten holder seg fast i magen min :)
har testet positiv idag tidlig og føles fortsatt helt uvirkelig :D

24 år, vært sammen med min bedre halvdel i 4.5 år forlovet oss 26 november i fjord! Bestemte oss før å begynne å prøve i juli og i går fikk jeg positiv test! :)

Hei!
Jeg er 31 og bor i Oslo med mann og datter fra juni '13. Ser ut som terminen blir rundt 9.juli nå.
PS. KFH83, gøy å treffe deg her og ;)

Back
Topp