Prøvere ved St.Olavs

Fikk ikke ha med inn på uttak og jeg spurte hvorfor fordi jeg ville virkelig ha han der. Nei de mente det stressa mer å ha partner der inne. Så det gikk absolutt ikke. Han kunne få være med på innsett da sa de. Men her har jeg vært nødt til å reise på innsett alene siden mannen da ikke fikk fri fra jobb.
 
Ka tenke vi om den? E på rugedag 6 5 dagers blasto satt inn. Kom innenfor tidsfristen. E det skyggestrek?
 

Vedlegg

  • IMG_2435.jpeg
    IMG_2435.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 59
For dere som har blitt gravid hos st olavs og skulle på ul rundt uke 7. Fikk dere noe skjema som skulle fylles ut på ul ? Snakket med dem når jeg fikk positiv test, og da sa dem at dem skulle sende et skjema i posten, men har ikke mottatt det. Og jeg har ul i morgen.. er det noe jeg kan få gynekologen til å skrive ?
 
For dere som har blitt gravid hos st olavs og skulle på ul rundt uke 7. Fikk dere noe skjema som skulle fylles ut på ul ? Snakket med dem når jeg fikk positiv test, og da sa dem at dem skulle sende et skjema i posten, men har ikke mottatt det. Og jeg har ul i morgen.. er det noe jeg kan få gynekologen til å skrive ?
Hei! Legger ved bilde av infoen som skal på skjema. I tillegg står mitt navn/fødselsnr, men tenker jeg utelater det her :hilarious:
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1,8 MB · Visninger: 51
Hei! Legger ved bilde av infoen som skal på skjema. I tillegg står mitt navn/fødselsnr, men tenker jeg utelater det her :hilarious:
Hva skal man gjøre med dette skjemaet etterpå? Jeg fikk aldri det i posten og UL var for flere uker siden :confused005
 
Hva skal man gjøre med dette skjemaet etterpå? Jeg fikk aldri det i posten og UL var for flere uker siden :confused005
Det står at sykehuset som utfører ul skal sende det inn. Hun jeg var hos sendte skjema med meg, og sa jeg fikk sende det inn selv. Så jeg har sendt det inn via Crypho. Gjorde det i går, så vet ikke om de «godtar» det da. Fikk også et annet skjema i samme brev, som skal leveres til sykehuset ved fødsel, om at st olavs vil ha melding om at barnet er født.
 
Tusen takk. Kjenner jeg gruer meg litt. Håper alt er bra. Håper alt går bra med deg å din lille spire :Heartred
Alltid litt spenning knyttet til første ul. Men sannsynligvis er jo alt fint :Heartred Her går det bra så vidt jeg vet! Hadde en blødning i forrige uke, det var skummelt. Men fikk se et bankende hjerte etterpå, så da må man bare tro at det var en uskyldig blødning.
 
Alltid litt spenning knyttet til første ul. Men sannsynligvis er jo alt fint :Heartred Her går det bra så vidt jeg vet! Hadde en blødning i forrige uke, det var skummelt. Men fikk se et bankende hjerte etterpå, så da må man bare tro at det var en uskyldig blødning.
Ja satser på at alt er fint :) huff ja det er skummelt, men så bra du fikk se at alt var bra etterpå :Heartred jeg fikk en liten blødning men da var ikke ferskt å dagen etter vi hadde hatt oss, så jeg tenkte det var derfor
 
Det står at sykehuset som utfører ul skal sende det inn. Hun jeg var hos sendte skjema med meg, og sa jeg fikk sende det inn selv. Så jeg har sendt det inn via Crypho. Gjorde det i går, så vet ikke om de «godtar» det da. Fikk også et annet skjema i samme brev, som skal leveres til sykehuset ved fødsel, om at st olavs vil ha melding om at barnet er født.
Hmm okei, kanskje jeg burde ha etterlyst det skjemaet da, eller så får jeg spørre på tidlig UL om de kan sende en epikrise til St. Olavs :bag:
 
vet dere om det går an å få svar fra call-back på helligdager, eller det de evt svarer på Crypho på helligdager/når telefonen ikke er åpen?
 
Noen som har stått i ventekø i håp om en tidligere time og fått det? :) tenker bare å høre hva jeg kan forvente, og om jeg bare skal forberede meg på at det blir den timen vi er satt opp på.
 
Back
Topp