Prøvere ved St.Olavs

Det ble avbrutt forsøk til oss, så e vell 5 dager som e fryst inn. Ska på den første ultralyden no 3 april. For å sjekke ståa. Så ska egget settes inn 5-6 daga etter eggløsning? Blir det å regne ut i fra den dagen det settes inn da? Blir jo kanskje termin i januar da om det går? Huff my å tenk på.
Alle mine har vært fryst 5-dagers blasto. Da regnes innsett som 2+5 og test-dag har vært 4+5
 
Da ble vi endelig henvist til St.Olavs! Alle prøver er tatt, og vi har ettersendt politiattest. Noen som vet hvor lang tid det tar før vi får konsultasjon? :)
 
Da ble vi endelig henvist til St.Olavs! Alle prøver er tatt, og vi har ettersendt politiattest. Noen som vet hvor lang tid det tar før vi får konsultasjon? :)
Vi måtte vente ca 2,5 mnd. Henvist i slutten av august, første time i midten av november :)
 
Hellpå å teste etter eggløsning, har aldri brukt clear blue før. Men e på dag 4 med blinke fjes. Kan det fortsett leng? Før man får fast smilefjes.
 
Hellpå å teste etter eggløsning, har aldri brukt clear blue før. Men e på dag 4 med blinke fjes. Kan det fortsett leng? Før man får fast smilefjes.
Jeg fikk positiv fjes på dag 5 :) så jeg hadde 4 dager med blinkende fjes også kom det faste fjeset på 5 dagen
 
ah det va godt å hør. Håpe det kommer i mårra da. Man blir helt overtenksom i den her prosessen.. kjenne det ska bli godt æ få innsett.
Ja du får den sikkert da :) ja det er et skikkelig tankekjør denne prosessen. Lykke til å håper du får positiv i mårra :happy:
 
Når hadde du innsettene dine? Samboeren min har vært med inn 3 ganger, sist nå i februar.
Mitt siste innsett var på mandag og de før har vært september- desember 23. Men jeg har ikke spurt om å få ha med meg partner inn fordi jeg ved 3 av 4 innsett har fått beskjed på ul at de har sluttet med at partner får være med inn.
 
Når hadde du innsettene dine? Samboeren min har vært med inn 3 ganger, sist nå i februar.
Men fint å høre at de praktiserer ulikt - på samme klinikk. Har du bedt om å få ha med partner inn, eller bare møtt opp med partner?
Viser jo at «rutinen» kanskje er mer et ønske hos klinikken? Ikke så strikt som jeg har fått inntrykk av
 
Men fint å høre at de praktiserer ulikt - på samme klinikk. Har du bedt om å få ha med partner inn, eller bare møtt opp med partner?
Viser jo at «rutinen» kanskje er mer et ønske hos klinikken? Ikke så strikt som jeg har fått inntrykk av
Innsett#1 i okt 23, da møtte vi opp begge og da jeg skulle inn så sykepleier på samboer og sa at han kunne bli med inn (uten at vi spurte om det).
Innsett #2 i jan 2024 - da sto det i meldingen fra sykepleier på Crypho om at partner er velkommen til å bli med. Jeg spurte ikke om det selv da heller.
Innsett #3 i feb 2024 - vi møtte opp begge og han ble invitert inn (ikke spurt om det selv).
Skal ha innsett#4 nå på mandag igjen, og han kommer til å bli med nå også.
 
Back
Topp