Hei
Første gang jeg er med i den tråden her, men har lest mye.
Litt om meg: Gyn har jobbet med henvisningen til St. Olavs siden november 23. Tatt mange blodprøver, flere ultralyder, samboer har tatt sædprøve som var fin. Prøvere i snart to år, ble gravid av oss selv i mai 23, men mistet 6+1. Ikke positiv test etter dette til tross for sykluser på ca 29 dager etter å ha brukt letrozol + ovitrelle 7 runder. Har pcos, men er normalvektig, aktiv og frisk ellers. Gyn ser veldig mange små egg, men jeg har hatt store fine follikler og slimhinner hver eggløsningperiode siden i sommer. Allikevel ikke gravid.
Henvisning ble sendt mandag 19. februar, fikk i dag svar på henvisningen at spesialist har vurdert henvisningen og at vi må sende etter personalia og mrsa-skjema, etter de har mottatt dette får vi skype samtale med lege står det. Først blir jeg skikkelig irritert på gyn ettersom jeg har brukt så mye penger på å komme dit flere ganger, og hun brukte 2,5 måned på å skrive henvisning for å ikke mangle noe og slippe å sende etter noe. Hoff.
Men, hva kan man forvente seg i en sånn skypesamtale med lege og tiden etter? Kan man få oppstart allerede neste syklus ettersom vi er ferdig utredet. Og hvor lang ventetid tror dere det er til vi får den samtalen?
Kjenner jeg er litt på bristepunkt og trenger noe motivasjon nå…
Håper på noen gode svar