D
Dill
Guest
Noen som vet hvordan ventelistene ift. konsultasjon/ utredning er nå? Fastlegen sendte henvisning i februar og har fortsatt ikke fått brev om oppsatt time
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei Jeg synes det høres veldig lenge ut uten kontakt, men er flere år siden jeg har vært i løpet. Sendte søknad for søskenforsøk forrige uke og hvis ikke vi hører tilbake innen 2-3 uker har jeg tenkt å ringe callback for å høre at papirene kom frem. Synes det hadde vært innenfor å sjekke i din tilfelle.Noen som vet hvordan ventelistene ift. konsultasjon/ utredning er nå? Fastlegen sendte henvisning i februar og har fortsatt ikke fått brev om oppsatt time
Takk for svar! Har fått bekreftet at de har papirene mine, og jeg har fått et pasientbrev om at jeg har rett på utredning innen 26 uker, men det er sååå lenge til og opplever at flere får time lenge før den 26 ukerenHei Jeg synes det høres veldig lenge ut uten kontakt, men er flere år siden jeg har vært i løpet. Sendte søknad for søskenforsøk forrige uke og hvis ikke vi hører tilbake innen 2-3 uker har jeg tenkt å ringe callback for å høre at papirene kom frem. Synes det hadde vært innenfor å sjekke i din tilfelle.
Skjønner godt du håper å komme raskere i gang, ja! Har lite innsikt i dette dessverre men håper noen andre kan gi deg et bedre svarTakk for svar! Har fått bekreftet at de har papirene mine, og jeg har fått et pasientbrev om at jeg har rett på utredning innen 26 uker, men det er sååå lenge til og opplever at flere får time lenge før den 26 ukeren
2+0 ved uttak, om du har uttak og innsett i samme runde. Ved innsett er du 2+5 - ved innsett av 5dagers blastocyst.Er man 2+0 dagen man har innsett på St. Olavs?
Har du fått time? Vi ble henvist i januar, var til samtale i begynnelsen av Mai og begynner IVF nå.. så ut ifra vårt forløp bør du vel begynne å få innkalling snart?Takk for svar! Har fått bekreftet at de har papirene mine, og jeg har fått et pasientbrev om at jeg har rett på utredning innen 26 uker, men det er sååå lenge til og opplever at flere får time lenge før den 26 ukeren
Det er positivt at du ikke har hørt noe. Men 6 dager etter uttak kan du forvente at de kan ringe når som helst.Hei! Er det noen som vet når St. Olavs pleier å høre av seg? Det er 6 dager siden egguttak. Planlagt totalfrys. Er det positivt at jeg ikke har hørt noe? Blir gal av denne ventingen.
Tusen takk for svar! Da får jeg holde ut litt tilDet er positivt at du ikke har hørt noe. Men 6 dager etter uttak kan du forvente at de kan ringe når som helst.
De ringte nå. 5 blasto på frysDet er positivt at du ikke har hørt noe. Men 6 dager etter uttak kan du forvente at de kan ringe når som helst.
Ikke fått time enda nei faktisk, men da får vi sikkert ikke før august pga feriestengt i juli regner jeg medHar du fått time? Vi ble henvist i januar, var til samtale i begynnelsen av Mai og begynner IVF nå.. så ut ifra vårt forløp bør du vel begynne å få innkalling snart?
Ja, så lenge det er kapasitet og innsett ikke kræsjer med sommerstengt/jul/påske.Om man får mislykket fryseforsøk (naturlig syklus), kan man forsøke med nytt fryseforsøk påfølgende syklus?
Takk for svar! Hadde vært så kjedelig om det måtte gå en måned i mellom. Spesielt siden jeg er 40 år ikke har så «god tid» om jeg trenger flere uttak.Ja, så lenge det er kapasitet og innsett ikke kræsjer med sommerstengt/jul/påske.
Jeg vet desverre ikke for sikkert, men vil kanskje tro det er “alt”?Noen som har bedt om innsyn i journalen sin via HelsaMi appen? Må man søke om innsyn i alt eller ingenting? Eller kan man velge hva man vil se? Irriterer meg over at ingenting er synlig i den appen. I Helsenorge får man jo opp polikliniske notater og epikriser uten å søke om innsyn
Måtte vente til innsett eller telefon etter 5-6 dager hvis totalfrys.Fikk noen av dere beskjed om hvor mange egg som ble befruktet ved uttak - eller måtte dere vente til innsett?