Vet noen hvilke datoer St Olavs er sommerstengt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De stenger 5 juli, og tre uker fremVet noen hvilke datoer St Olavs er sommerstengt?
Tror det er god mulighet for det, slik jeg har forstått det. Du bare melder inn mens på crypho så tar du det derfra (de har folk der som tar imot henvendelser). Tror de er tilbake for fullt neste uke eller uka etter der. Jeg fikk også totalfrys i mai, får mens neste uke og skal sette inn i august.Hei
Jeg hadde egguttak på mai som endte i totalfrys (23 egg ut). Måtte derfor vente i minst to sykluser før tilbakesett. Får mensen i løpet av de neste dagene (som blir min tredje syklus etter uttak), tror dere jeg får tilbakesett denne syklusen mtp sommerstengt?
Da håper jeg det stemmer Spennende, masse lykke til!Tror det er god mulighet for det, slik jeg har forstått det. Du bare melder inn mens på crypho så tar du det derfra (de har folk der som tar imot henvendelser). Tror de er tilbake for fullt neste uke eller uka etter der. Jeg fikk også totalfrys i mai, får mens neste uke og skal sette inn i august.
Takk det samme! Oppdater gjerne hvordan det går videreDa håper jeg det stemmer Spennende, masse lykke til!
Ja, du også. Blir så glad hver gang en med ivf-behandling lykkesTakk det samme! Oppdater gjerne hvordan det går videre
Noen er tilbake igjen i neste uke, så da skal det være mulig å få kontakt. Jeg tror også du får innsett denne syklusen jeg skal ha uttak rundt samme tid som du evt. får innsettHei
Jeg hadde egguttak på mai som endte i totalfrys (23 egg ut). Måtte derfor vente i minst to sykluser før tilbakesett. Får mensen i løpet av de neste dagene (som blir min tredje syklus etter uttak), tror dere jeg får tilbakesett denne syklusen mtp sommerstengt?
Krysser fingrene lykke til med uttak! <3Noen er tilbake igjen i neste uke, så da skal det være mulig å få kontakt. Jeg tror også du får innsett denne syklusen jeg skal ha uttak rundt samme tid som du evt. får innsett
JeppHei! Gjør de innsett (fryseforsøk) på helg? Tror jeg får mens nå et par dager før antatt, og da faller dag 5 etter eggløsning kanskje på søndag.
Er det noen som vet om det er et typisk klokkeslett timen for innsett er på i fryseforsøk?Jepp
Innsett er vanligvis på ettermiddagen. Tidligste timen vi hadde var 12:30, og da tror jeg vi var en av de første.Er det noen som vet om det er et typisk klokkeslett timen for innsett er på i fryseforsøk?
Takk for svar!Innsett er vanligvis på ettermiddagen. Tidligste timen vi hadde var 12:30, og da tror jeg vi var en av de første.
JaFår mannen være med inn på egginnsett?
Det gjør uttakk og innsett i helgene nå, jaNoen som vet om de gjør egguttak i helgene?
De gjør også ultralyd på helg Jeg måtte faktisk ta kontakt med dem ang spm om en medisin jeg skulle starte på i helgen, og de tok meg til og med inn på konsultasjon på en lørdag! Vi var superfornøyd med hele greia derNoen som vet om de gjør egguttak i helgene?