Prøvere ved St.Olavs

Hei :)

Jeg hadde egguttak på mai som endte i totalfrys (23 egg ut). Måtte derfor vente i minst to sykluser før tilbakesett. Får mensen i løpet av de neste dagene (som blir min tredje syklus etter uttak), tror dere jeg får tilbakesett denne syklusen mtp sommerstengt?

Jeg hadde egguttak på mai som endte i totalfrys (23 egg ut). Måtte derfor vente i minst to sykluser før tilbakesett. Får mensen i løpet av de neste dagene (som blir min tredje syklus etter uttak), tror dere jeg får tilbakesett denne syklusen mtp sommerstengt?
Tror det er god mulighet for det, slik jeg har forstått det. Du bare melder inn mens på crypho så tar du det derfra (de har folk der som tar imot henvendelser). Tror de er tilbake for fullt neste uke eller uka etter der. Jeg fikk også totalfrys i mai, får mens neste uke og skal sette inn i august.

Tror det er god mulighet for det, slik jeg har forstått det. Du bare melder inn mens på crypho så tar du det derfra (de har folk der som tar imot henvendelser). Tror de er tilbake for fullt neste uke eller uka etter der. Jeg fikk også totalfrys i mai, får mens neste uke og skal sette inn i august.
Da håper jeg det stemmer :) Spennende, masse lykke til!

Noen er tilbake igjen i neste uke, så da skal det være mulig å få kontakt. Jeg tror også du får innsett denne syklusen :) jeg skal ha uttak rundt samme tid som du evt. får innsett :)

Hei! Gjør de innsett (fryseforsøk) på helg? Tror jeg får mens nå et par dager før antatt, og da faller dag 5 etter eggløsning kanskje på søndag.

Heei dere.. lurer på om ventetider og BMI krav jeg. Jeg må henvises til et annet sykehus siden porsgrunn ga oss avslag på søskenforsøk. :)

Noen som vet om de gjør egguttak i helgene?
De gjør også ultralyd på helg :) Jeg måtte faktisk ta kontakt med dem ang spm om en medisin jeg skulle starte på i helgen, og de tok meg til og med inn på konsultasjon på en lørdag! Vi var superfornøyd med hele greia der :)

Et annet spm, er det noen som vet retningslinjene til St Olavs for søskenforsøk med nedfryste egg? Er det regler for hvor lenge man må vente mellom hvert barn osv?

Back
Topp