Prøvere ved St.Olavs

Litt vanskelig å tolke, kanskje det er først og fremst de som ikke kan vente som får på helg.. og det er jo bra, hadde bare vært fint fått kontroll på en fridag uten å måtte ta fri fra jobb:angelic:
Ja, nei, jeg skjønte ikke helt på den :p

Mon tro hvor opptatte de er pr telefon for tiden? :) Noen som har en viss peiling på status der?

Ringte i går morges :) sist ringte de tilbake faktisk samme dag o.O

Mon tro hvor opptatte de er pr telefon for tiden? :) Noen som har en viss peiling på status der?

Ringte i går morges :) sist ringte de tilbake faktisk samme dag o_O
Fikk tlf kl14 i dag : )) (på "andre henvendelser") Så da er det ikke så skrekkelig med telefonkø :)

Da kan jeg bekrefte at kontroller kan skje på helg også, fikk time der nå til helga :)
Herlig! Her ville de ha kontroll på cd12 (sen eggløsning her), så da blir det ikke før på tirsdag.
Litt teit, sånn logistikkmessig (for vi er her fra nå til søndag, også må jeg ta tog frem og tilbake på tirsdag), menmen

Herlig! Her ville de ha kontroll på cd12 (sen eggløsning her), så da blir det ikke før på tirsdag.
Litt teit, sånn logistikkmessig (for vi er her fra nå til søndag, også må jeg ta tog frem og tilbake på tirsdag), menmen

Heisann. Ser du fikk baby i Oktober 21? Er du i gang med nytt forsøk? Jeg fikk baby i sommer, men det ble flaskebarn. Kunne tenkt meg å ta ny stimulering over nyttår. Vet du hvordan de stiller seg til det?

Heisann. Ser du fikk baby i Oktober 21? Er du i gang med nytt forsøk? Jeg fikk baby i sommer, men det ble flaskebarn. Kunne tenkt meg å ta ny stimulering over nyttår. Vet du hvordan de stiller seg til det?

Jeg har et par egg på frys, som jeg bare kunne ringe når jeg ville bruke. Eneste var at jeg måtte amme minimalt (2 ggr pr dag var OK), og måtte ha hatt minst 3 menstruasjoner. De ville også gjerne at jeg skulle vente til 1 år, men tror det kanskje hadde med stabiliseringen av hormoner mtp ammingen.
For min del blir jo denne runden uten noen form for stimulering, mulig bare litt progesteronstøtte

Typisk det da, håper kontrollen går bra tirsdag da :)

Jeg har et par egg på frys, som jeg bare kunne ringe når jeg ville bruke. Eneste var at jeg måtte amme minimalt (2 ggr pr dag var OK), og måtte ha hatt minst 3 menstruasjoner. De ville også gjerne at jeg skulle vente til 1 år, men tror det kanskje hadde med stabiliseringen av hormoner mtp ammingen.
For min del blir jo denne runden uten noen form for stimulering, mulig bare litt progesteronstøtte
Tre menstruasjoner ja. Kan ta tid dette da

Jeg fikk barn i Mars i år. Og skal forhåpentligvis ha innsett nå i Oktober/November. Jeg hadde et egg tilgjengelig på frys. Jeg fikk ingen spørsmål omkring stabil menstruasjon eller amming når jeg ringte i sommer. Det virker dermed som det kommer litt an på hvem man snakker med på SOHO ;o)

Jeg fikk barn i Mars i år. Og skal forhåpentligvis ha innsett nå i Oktober/November. Jeg hadde et egg tilgjengelig på frys. Jeg fikk ingen spørsmål omkring stabil menstruasjon eller amming når jeg ringte i sommer. Det virker dermed som det kommer litt an på hvem man snakker med på SOHO ;o)

Det er det nok også! Jeg fikk ulik beskjed fra to ulike sykepleiere i sommer, ene var strengere mtp amming enn hun andre.

Takk for svar. Jeg ønsker å gjennomføre ny stimulering, da vi kun ha ett igjen på frys, får ta en telefon til de senere i år

Til dere som bruker Crypho: Hvordan får man lagt til St.Olavs inne på appen? Må man ta kontakt med de, slik at det er St.Olavs som legger til meg? Eller kan jeg legge til de på noen måte? :-)

Til dere som bruker Crypho: Hvordan får man lagt til St.Olavs inne på appen? Må man ta kontakt med de, slik at det er St.Olavs som legger til meg? Eller kan jeg legge til de på noen måte? :)

Screenshot_2022-10-16-23-51-33-79_e2d5b3f32b79de1d45acd1fad96fbb0f.jpg

:)

IMG_20221018_090648.jpg

Beklager, dårlig bilde, men jeg sitter dårlig til ift skjermen.. men kan være dette er interessant for noen her. :) Jeg føder jo ikke ved St Olavs, så blir ikke aktuelt her :p

Back
Topp