Prøvere ved St.Olavs

Ja, også.. de første to ungene ammet jeg hhv 6 og 8 mnd, så at ammingen får en mer naturlig slutt snart uansett, kan jo godt være. Men ser ikke ut som om hun er interessert i å kutte ut, så blir jo i så fall om hun holder på som søsteren; begynner å bite og dra i puppen... :p
Men hadde jo håpet å greie et år denne gang, da.
Ja biting på puppen er ikke lov! Det er så vondt det..
 
Ja biting på puppen er ikke lov! Det er så vondt det..

Det er det! Lille har bitt og dratt en og annen gang. Det er au. Men storesøsteren beit konstant da hun var 8mnd. Da ble det fort slutt på ammingen..
 
Dytter opp denne tråden igjen.
Nå har fastlegen henvist oss til St. Olavs, men jeg aner ikke hva han har sendt inn av opplysninger da. Håper de tar kontakt med oss dersom noe mangler. Er det sånn at privat klinikk kan sende inn papirene de har på oss også? Da lønner det seg vel kanskje å be klinikken om å sende inn. De vet jo mer enn fastlegen siden vi allerede har hatt 4 forsøk hos dem.
 
Dytter opp denne tråden igjen.
Nå har fastlegen henvist oss til St. Olavs, men jeg aner ikke hva han har sendt inn av opplysninger da. Håper de tar kontakt med oss dersom noe mangler. Er det sånn at privat klinikk kan sende inn papirene de har på oss også? Da lønner det seg vel kanskje å be klinikken om å sende inn. De vet jo mer enn fastlegen siden vi allerede har hatt 4 forsøk hos dem.
Jeg vil anbefale deg å få klinikken til å sende inn. Da har de et forarbeid å starte på. Så hyggelig at dere skal i gang der. Jeg har vært veldig fornøyd med st olavs. Det offentlige er mer samlebånd enn det private, men de er gode der oppe til å få deg til å føle deg passet på. ❤️
 
Dytter opp denne tråden igjen.
Nå har fastlegen henvist oss til St. Olavs, men jeg aner ikke hva han har sendt inn av opplysninger da. Håper de tar kontakt med oss dersom noe mangler. Er det sånn at privat klinikk kan sende inn papirene de har på oss også? Da lønner det seg vel kanskje å be klinikken om å sende inn. De vet jo mer enn fastlegen siden vi allerede har hatt 4 forsøk hos dem.
Jeg hadde utredning hos Medicus og senere har fått henvisning til StOlavs(via fastlege). Jeg måtte betale litt å få Medicus til å sende info om oss til StOlavs. Da trengte vi ikke ny utredning :)
 
Da får jeg ta kontakt med Hausken og høre om de kan sende inn for oss. Tenker meg det er annerledes på sykehus enn på privat klinikk ja. Men nå har jeg jo såpass erfaring med medisiner og alt sammen at det er kanskje mindre skummelt å gå gjennom.
 
Da får jeg ta kontakt med Hausken og høre om de kan sende inn for oss. Tenker meg det er annerledes på sykehus enn på privat klinikk ja. Men nå har jeg jo såpass erfaring med medisiner og alt sammen at det er kanskje mindre skummelt å gå gjennom.
Jeg har aldri gått privat, men jeg følte ikke det var skummelt i det offentlige. Det man kanskje merker mest er svartid, og til dels også oppstartstid. Selv om st olavs har kort køtid. Folka er kjempeflinke, og når du er der er det du som har fokus ❤️
 
Dytter opp denne tråden igjen.
Nå har fastlegen henvist oss til St. Olavs, men jeg aner ikke hva han har sendt inn av opplysninger da. Håper de tar kontakt med oss dersom noe mangler. Er det sånn at privat klinikk kan sende inn papirene de har på oss også? Da lønner det seg vel kanskje å be klinikken om å sende inn. De vet jo mer enn fastlegen siden vi allerede har hatt 4 forsøk hos dem.

Her var det privat klinikk (Spiren) som henviste oss til offentlig. Så.. de burde absolutt kunne sendt inn mer informasjon.
 
St Olavs, de har innsett helg nå, ja?
Jeg ser det ble oppdatert med det i januar på FB siden deres, men.. om det er noen som evt har fått innsett helg?
Spør bare fordi jeg håper på FER denne runden, men KAN hende EL faller på mandag, tirsdag. ><
 
St Olavs, de har innsett helg nå, ja?
Jeg ser det ble oppdatert med det i januar på FB siden deres, men.. om det er noen som evt har fått innsett helg?
Spør bare fordi jeg håper på FER denne runden, men KAN hende EL faller på mandag, tirsdag. ><
De har det Hadde innsett i september, da snakka de om det
 
St Olavs, de har innsett helg nå, ja?
Jeg ser det ble oppdatert med det i januar på FB siden deres, men.. om det er noen som evt har fått innsett helg?
Spør bare fordi jeg håper på FER denne runden, men KAN hende EL faller på mandag, tirsdag. ><
Ja, både lørdag og søndag :cat:
 
St Olavs, de har innsett helg nå, ja?
Jeg ser det ble oppdatert med det i januar på FB siden deres, men.. om det er noen som evt har fått innsett helg?
Spør bare fordi jeg håper på FER denne runden, men KAN hende EL faller på mandag, tirsdag. ><
Jeg hadde innsett på lørdag hvertfall :happy:
 
Hurra! Nå kommer det straks brev fra St. Olavs. Jeg var hos legen i dag og spurte hvordan det går med henvisning. Han fortalte at St Olavs hadde svart og at de sa noe om at jeg hadde 2 barn. Så hadde legen rettet på dem og sagt at det var ikke med nåværende partner. Da hadde de godtatt henvisning og jeg skulle få hjelp innen 26 uker sto det. Det var blodprøver som skulle tas og da avtalte jeg med legen tid for prøvene sånn at det iallefall ikke må ventes unødvendig lenge på dem.

Nå er det håp. ❤️
 
Hurra! Nå kommer det straks brev fra St. Olavs. Jeg var hos legen i dag og spurte hvordan det går med henvisning. Han fortalte at St Olavs hadde svart og at de sa noe om at jeg hadde 2 barn. Så hadde legen rettet på dem og sagt at det var ikke med nåværende partner. Da hadde de godtatt henvisning og jeg skulle få hjelp innen 26 uker sto det. Det var blodprøver som skulle tas og da avtalte jeg med legen tid for prøvene sånn at det iallefall ikke må ventes unødvendig lenge på dem.

Nå er det håp. ❤️

Herlig!!
 
Noen som har hatt kontroller på helg da? Eller er det bare innsett?:)

Screenshot_2022-10-07-23-02-17-93_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg


Hm. Hvordan skal man tolke det? Man får ul-kontroll på helg..?
 
Fikk ikke ringt dem i dag; TR kom før 12 i dag, men jeg var på jobb. :p Får prøve ringe callbacken på mandag da. :)
 
Back
Topp