Forhåpningsfull
Betatt av forumet
Har de forresten uttak i helgene på St. Olavs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har de forresten uttak i helgene på St. Olavs?
Tror faktisk legen nevnte ila september til megDe har det ikke nå (før sommer 2021), men jeg mener noen skrev på denne tråden at de planlegger å starte med det ila høsten
Ok, spennende!Tror faktisk legen nevnte ila september til meg
Ok, spennende!
Blir det avbrutt forsøk hvis eggløsningen er i helgen, eller klarer de å utsette uttaket til mandagen liksom?
Hvordan fungerer det hvis man er stimulert i flere dager, og får positiv EL-test lørdag morgen, men de ikke tar ut i helgene?
Hvis noen vet!
Slik jeg ser det, så kan vi klare å få tilbakesetting i starten av august, bare EL kommer på riktig dag.. noen andre som skal gjøre det? Og vet om det eventuelt er mulig? Med tanke på at det er den uken legene er tilbake på jobb osv.
Jeg bor et stykke unna, så tar ikke UL hos de slik jeg har regnet meg frem nå, så kan jeg rekke innsett den uka de er tilbake på jobb men spørs om det går da kanskje..
Du får ikke eggløsning under stimulering - hvis du har kort protokoll så tar du Fyremadel for å forebygge EL. De timer eggløsningssprøyte (Ovitrelle eller gonapeptyl) 1.5 dager før planlagt uttak slik at de har kontroll
ah, skjønner! Fikk beskjed om å begynne hvis jeg fikk mens 22.juli eller senere, men den kom jo seff i går.
vanligvis har jeg el rundt dag 15-17, så hadde håpt å få starte nå uansett mtp når de er tilbake. Men det er litt risky å begynne før, hvis man risikerer at modningen går raskere, og man får avbrutt… datoen de har satt tar jo utgangspunkt i uttak fra dag 12.
Noen som vet om det følger «normal» syklus selv om man stimuleres? Det har gjort det med clomid og gonalf-f på meg, men nå er det menopur.
skikkelig frustrerende at et par dager utgjør en måned ekstra venting….
Jeg bor i Viken, så er noen timer til Trondheim nei, blir det samme problemet hos meg også da.. så får vel bare vente til september daBor langt unna? Bor sjøl åver 2 timerskjøretur unna, å ska ha el rundt 5. August men rekk jo ikke den syklusn når dæm ska ha ul før
Innsett tidligst 2 uker etter vaksine.Hei.
Noen som vet hva st.olavs har sagt om prøving og covvid vaksinen? Fått tilbud på torsda om vaksine å skal igang med tabletter om 2.5 uke ca
Da skal dette gå fintInnsett tidligst 2 uker etter vaksine.
Hei.
Har oppstartsamtale med St.Olav i August og har fått null informasjon mer enn at vi skal ha videokonsultasjon. Er så redd og nervøs for dette, og livredd for å aldri få barn.. De finner ikke noe galt med oss, men har blitt henvist til IVF etter 1,5 år som prøvere.
Er dere fornøyde med de? Er oppfølgingen bra?
Har dere blitt gravid?
Da får dere helt sikkert nærmere info i konsultasjonen. Regner med at det er derfor dere skal ha detHei.
Har oppstartsamtale med St.Olav i August og har fått null informasjon mer enn at vi skal ha videokonsultasjon. Er så redd og nervøs for dette, og livredd for å aldri få barn.. De finner ikke noe galt med oss, men har blitt henvist til IVF etter 1,5 år som prøvere.
Er dere fornøyde med de? Er oppfølgingen bra?
Har dere blitt gravid?