Prøvere ved St.Olavs

Grusomt å ikke vite Har fått utredning men ikke sjekket egglederne, så kan jo være de ønsker det før ivf evt?
Håper vi kommer i gang kjapt.. :/ Hva spør de om på forsamtalen?

helt enig! Er så frustrerende.. Det vet jeg ikke, det kan hende dere snakker om det på forsamtalen.
Jeg husker ikke helt nøyaktig hva de spurte om, men de så gjennom saken vår, vi var ferdig og grundig utredet på det lokale sykehuset så var ikke så mye mer å snakke om der, også blir man sendt til vurdering om å få behandling, dette gikk på ca30 minutter for vår del, også var det veldig mye informasjon om hvordan ivf fungerer og hva som gjøres, og til slutt rom for å stille spørsmål!:) vi hadde samtalen på videomøte. Gikk veldig fint og var ålreit!

helt enig! Er så frustrerende.. Det vet jeg ikke, det kan hende dere snakker om det på forsamtalen.
Jeg husker ikke helt nøyaktig hva de spurte om, men de så gjennom saken vår, vi var ferdig og grundig utredet på det lokale sykehuset så var ikke så mye mer å snakke om der, også blir man sendt til vurdering om å få behandling, dette gikk på ca30 minutter for vår del, også var det veldig mye informasjon om hvordan ivf fungerer og hva som gjøres, og til slutt rom for å stille spørsmål!:) vi hadde samtalen på videomøte. Gikk veldig fint og var ålreit!

Ok, gruer med så forferdelig Er så redd for å ikke få behandling…
Tok det 30 min å bli vurdert for å få svar, elller tok dette noe lang tid?

Ok, gruer med så forferdelig Er så redd for å ikke få behandling…
Tok det 30 min å bli vurdert for å få svar, elller tok dette noe lang tid?

Hun legen ringte opp igjen 30 minutter etter samtalen, og sa vi var godkjent. Så lenge dere har en plettfri politiattest, så skal det vil mye til for å ikke få hjelp:)

Hun legen ringte opp igjen 30 minutter etter samtalen, og sa vi var godkjent. Så lenge dere har en plettfri politiattest, så skal det vil mye til for å ikke få hjelp:)

åh, så fort! Det er jo greit ☺️
Vi har sendt inn politiattester.. men jeg er 50% ufør så er redd de skal mene vi ikke er i stand til å ha barn pga det.. jeg er frisk å fungerer i en 50% stilling å har det bra nå. Men er redd alikevell :(

Vi har sendt inn politiattester.. men jeg er 50% ufør så er redd de skal mene vi ikke er i stand til å ha barn pga det.. jeg er frisk å fungerer i en 50% stilling å har det bra nå. Men er redd alikevell :(

Bare ta det helt med ro :) mange der ene parten er ufør å har mottatt eller mottar ivf :) det er ikke det som teller.
Lykke til❤

hele denne prosessen gjør en ganske redd, gir mange dumme tanker og bekymringer. Jeg var også veldig redd for å ikke bli godkjent, ble det, så fikk jeg andre bekymringer. Så føler det går rundt og rundt i et følelsesregister hele greia, hele tiden... :(

TMI spm :facepalm::facepalm: er det noen som har tatt medisin for soppinfeksjon under stimulering før egguttak? Ganske sikker på at det er gale hormonnivåer som har ført til det

TMI spm :facepalm::facepalm: er det noen som har tatt medisin for soppinfeksjon under stimulering før egguttak? Ganske sikker på at det er gale hormonnivåer som har ført til det
Dessverre ikke gjort det nei, men høres veldig sannsynlig ut at man lett kan få det under stimulering. Har du ringt inn til Callback så du får spurt de? Jeg fikk veldig mye migrene av hormonene så jeg måtte ringe inn og spørre om migrenemedisin. Fikk raskt og klart svar fra de på det iallefall!

Dessverre ikke gjort det nei, men høres veldig sannsynlig ut at man lett kan få det under stimulering. Har du ringt inn til Callback så du får spurt de? Jeg fikk veldig mye migrene av hormonene så jeg måtte ringe inn og spørre om migrenemedisin. Fikk raskt og klart svar fra de på det iallefall!

Ja har ringt til Callback :) er for en gangs skyld utålmodig med dem fordi jeg har sååå mye lyst til å sette medisin :hilarious::dead:

oppdater oss gjerne - så vet jeg va jeg skal gjøre dersom det skjer ☺️

Det skal jeg gjøre :) de ringte ikke tilbake i dag så jeg håper de sier det er greit fordi jeg har allerede brukt canesten :nailbiting: hadde aldri klart å vente til i morgen. den infeksjonen gikk fra 0 til 100 ila en time i går kveld, fikk ikke sovet mer enn kanskje en time :dead: står iaf ikke noe om det i informasjonsheftet

litt tåpelig start til uken :hungover:

Det ser ut som at jeg har en kjemisk/tidlig sa. Vet noen om en måned pausesyklus er påkrevd selv ved tidlig tap?

Det ser ut som at jeg har en kjemisk/tidlig sa. Vet noen om en måned pausesyklus er påkrevd selv ved tidlig tap?
Nei, som søren da! Det var leit, Høsteple ❤️
St. Olav har i hvert fall alltid villet ha meg på pause med en syklus mellom forsøk, men det er kanskje individuelt.

Nei, som søren da! Det var leit, Høsteple ❤️
St. Olav har i hvert fall alltid villet ha meg på pause med en syklus mellom forsøk, men det er kanskje individuelt.
Takk :Heartred føles veldig håpløst ut akkurat nå, for da blir det raskt månedsskifte okt nov før neste innsett og det føles veldig lenge til akkurat nå :sick009

Takk :Heartred føles veldig håpløst ut akkurat nå, for da blir det raskt månedsskifte okt nov før neste innsett og det føles veldig lenge til akkurat nå :sick009
Det forstår jeg veldig godt ❤️
Føles som en evighet når man er sånn på vent.
Blir det nytt uttak eller fryseforsøk?

Det forstår jeg veldig godt ❤️
Føles som en evighet når man er sånn på vent.
Blir det nytt uttak eller fryseforsøk?
Jeg har hatt alle uttakene mine allerede, så det er bare det ene på frys igjen :bag: trodde aldri jeg ville sitte her etter 9 blastoer på frys uten å ha fått barn utav det, hadde jeg aldri sett for meg :blackeye:

Back
Topp