Hvor lang tid har det tatt for dere fra forsamtale til oppstart?
hadde samtale i mars, startet nå i mai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lang tid har det tatt for dere fra forsamtale til oppstart?
Ånei! Så kjipt å høre Får håpe det går fort fra samtale til behandling etter ferien daKan melde om at gyn ikke har klart å trykke send på henvisningen.... Snakket akkurat med St Olavs, og de hadde ikke mottatt noe. Ganske frustrerende når det er fire uker siden den skulle vært sendt... Som om vi ikke er utålmodig fra før av, liksom...
Har purret på gyn nå, så håper det løser seg raskt, men ser ikke for meg at vi kommer i gang med det første da. Takk for at dere pushet meg til å ringe. De var superhyggelig på tlf hos St Olavs!
Helt utrolig, men så bra at du ringte å purret. Satser på du snart får komme til på St. Olav nå daKan melde om at gyn ikke har klart å trykke send på henvisningen.... Snakket akkurat med St Olavs, og de hadde ikke mottatt noe. Ganske frustrerende når det er fire uker siden den skulle vært sendt... Som om vi ikke er utålmodig fra før av, liksom...
Har purret på gyn nå, så håper det løser seg raskt, men ser ikke for meg at vi kommer i gang med det første da. Takk for at dere pushet meg til å ringe. De var superhyggelig på tlf hos St Olavs!
Hei Sjof. Har du fått innkalling til hysteroskopi enda? I dag ble det bestemt at jeg også skal ha det, men fikk høre at det trolig ble over sommeren, og de ville ikke stimulere i mellomtiden. Men jeg vurderer å høre om jeg kan regulere syklusene med letrozol gjennom sommeren likevel.det var no-go
Hei Sjof. Har du fått innkalling til hysteroskopi enda? I dag ble det bestemt at jeg også skal ha det, men fikk høre at det trolig ble over sommeren, og de ville ikke stimulere i mellomtiden. Men jeg vurderer å høre om jeg kan regulere syklusene med letrozol gjennom sommeren likevel.
Ja, men jeg måtte purre. Fikk time i midten av Juni da henvisningen var glemt.
Hva begrunnet de din hysterskopi med? Kanskje godt du også får nå etter flere forsøk..?
De begrunner den med at slimhinnen ikke reagerer som de forventer. De sa imidlertid at de ikke regner med å finne noe ettersom jeg aldri har hatt utskraping eller operasjoner, så jeg har ikke helt trua på at dette skal endre noe. Men greit å få det gjort uansett da! Håper håper håper jeg også rekker å få før sommeren, men har mine tvil.Ja, men jeg måtte purre. Fikk time i midten av Juni da henvisningen var glemt.
Hva begrunnet de din hysterskopi med? Kanskje godt du også får nå etter flere forsøk..?
De begrunner den med at slimhinnen ikke reagerer som de forventer. De sa imidlertid at de ikke regner med å finne noe ettersom jeg aldri har hatt utskraping eller operasjoner, så jeg har ikke helt trua på at dette skal endre noe. Men greit å få det gjort uansett da! Håper håper håper jeg også rekker å få før sommeren, men har mine tvil.
Vet noen hvordan st Olavs stiller seg til innsett etter hysteroskopi? Krever de en pusemnd?
Hei! Nei, krever ikke pause. Jeg hadde fått innsett RETT etter hysteroskopi hvis det ikke var for at jeg var 2 dager for tidlig ute med EL ift dag for hyst.Vet noen hvordan st Olavs stiller seg til innsett etter hysteroskopi? Krever de en pusemnd?
Takk for svar!Vet ikke hva St Olavs gjør men hvis jeg husker riktig har bruker Lysi skrevet at hun ikke kunne ha innsett samme syklus som hysteroskopi (privat). Hun er aktiv på Mai 2021-tråden... prøvde å bla gjennom meldingene og finne hvor hun skrev det, men det var håpløst
Åh jeg håper! Dersom alt er i rute kan jeg må innsett siste dagen før de tar sommerferie det er en stor dersom, alltid vært uforutsigbart etter ma/sa.Hei! Nei, krever ikke pause. Jeg hadde fått innsett RETT etter hysteroskopi hvis det ikke var for at jeg var 2 dager for tidlig ute med EL ift dag for hyst.
Å, krysser virkelig fingrene!Åh jeg håper! Dersom alt er i rute kan jeg må innsett siste gane før de tar sommerferie det er en stor dersom, alltid vært uforutsigbart etter ma/sa.
Hva med deg da? Blir det innsett før sommeren?Å, krysser virkelig fingrene!
Ja, heldigvis! Blir nok innsett i uke 25 (med mindre avbrutt da, siden det er naturlig syklus)Hva med deg da? Blir det innsett før sommeren?
Hurra så godt at det går fremover!Ja, heldigvis! Blir nok innsett i uke 25 (med mindre avbrutt da, siden det er naturlig syklus)