Bruker å være inne å snike på profilen hennes innimellomfort gjort å føle seg alene, men det er du ikke Anbefaler å følge fertilitetscoachen på instagram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker å være inne å snike på profilen hennes innimellomfort gjort å føle seg alene, men det er du ikke Anbefaler å følge fertilitetscoachen på instagram
Jeg gjorde det i januar. Men mulig retningslinjer er endret siden den gang. Men da var iallflal svaret å utsette dersom man skal ta vaksine, men det er jo opp til en selv hva man velger.Har noen spurt de hvordan de stiller seg til vaksine?
Jeg ville spurt om det tror jeg. Det skader iallefall ikke. Det verste som skjer er jo at de avbryter igjen dersom det ikke fungerer denne gangen heller.Noen her inne som har hatt hysterskopi? Har de funnet noe?
ikke fått innkalling enda. Har lyst å be de om å få prøve en stimulering til mens vi venter
Jeg ville spurt om det tror jeg. Det skader iallefall ikke. Det verste som skjer er jo at de avbryter igjen dersom det ikke fungerer denne gangen heller.
Sa de noe om forventet ventetid på hysteroskopi og hvorfor du må ha det da?det var no-go
Har noen spurt de hvordan de stiller seg til vaksine?
Sa de noe om forventet ventetid på hysteroskopi og hvorfor du må ha det da?
Ja, min krympet også etter oppstart på cyclogest den ene gangen jeg fikk avbrutt, men ikke nå sist gang. Jeg var også visstnok oppe på 7 mm under stimulering til uttak, men så minket den igjen frem til uttaket.Nei. Ikke fått en begrunnelse. Annet enn at slimhinnen var tynn under stimulering til egguttak og til fryseforsøk. Den gikk vel fra rundt 6,5 til 5,5 etter oppstart på cycglogest.
Jeg har spurt.Har noen spurt de hvordan de stiller seg til vaksine?
Ja, min krympet også etter oppstart på cyclogest den ene gangen jeg fikk avbrutt, men ikke nå sist gang. Jeg var også visstnok oppe på 7 mm under stimulering til uttak, men så minket den igjen frem til uttaket.
har ultralyd på mandag og kjenner jeg er veldig spent. Hvis ting ser bra ut nå har de vel kanskje knekt koden for min del, mens hvis det ikke er bra nå så blir det vel fort hysteroskopi for min del og.
Aner ikke hva de tenker om det, men hvis man skal begynne på progesteron ved EL oppdager man det vel litt for sent?Vet noen hvordan st. Olavs stiller seg til temping for å avdekke eggløsning? Altså ikke bruke eggløsningstest, men vente til temperatur øker. Da blir det bare noen dager før innsett, så skjønner om de synes det blir for hektisk, men hadde vært så fint å slippe testing.
De har endret regime med meg iaf, starter dagen før innsett har blitt gravid begge gangene de har gjort det slik.Aner ikke hva de tenker om det, men hvis man skal begynne på progesteron ved EL oppdager man det vel litt for sent?
Såklart den dagen samboer kommer hjem fra turnusjobb, så det rekker vi ikke... Ser for meg at det ikke er enkelt å få bytta, men må ringe i morgen tidlig.
Det var såvidt vi fikk bytta, men var heldigvis ledig i slutten av mai Mye ekstra å tenke på når vi har en turnus å forholde oss til Tviler på at vi rekker noe som helst før de stenger i juli, så det hadde vært fint å fått starte med en gang de åpner igjen!Gikk det fint å få kontakt med de og eventuelt bytte time? Min samboer har også turnus/reisejobb, så håper det går an å tilpasse litt...
Vi har enda ikke fått brev i posten enda, 3 uker siden henvisningen skal ha blitt sendt i morgen. Må purre på gyn.... blir stresset for at noe er sendt feil eller at han har glemt oss
Det var såvidt vi fikk bytta, men var heldigvis ledig i slutten av mai Mye ekstra å tenke på når vi har en turnus å forholde oss til Tviler på at vi rekker noe som helst før de stenger i juli, så det hadde vært fint å fått starte med en gang de åpner igjen!
De har sikkert en del å gjøre så tett på sommern, men håper du hører fra de snart
Samtale/innføring og ultralyd av meg, sa hun på telefonen Det er det samme du venter på, ja?Så bra det løste seg! Og ja, de er nok ekstra travel nå, så vi får bare smøre oss med litt mer tålmodighet... er det forsamtale dere har fått innkalling til, eller er det oppstart med medisiner og sånn?
Samtale/innføring og ultralyd av meg, sa hun på telefonen Det er det samme du venter på, ja?