Prøvere i trøndelag!

Sluttet prøvingen like etter jeg skrev på tråden her sist (mai 2018), begynte prøvingen igjen november 2019, er i dpo land nå med ikm pp mandag! Hvordan går det med deg? Du skulle vel til lege sist vi snakket og det er jo leeeenge siden:shy: fikk dere noe svar?
Prøver fremdeles vi også.... ble en liten pause i slutten på sommerferien 2019 pga at jeg ble utbrent så ble ikke noen legetur :sorry: ikm på mandag jeg også :nailbiting:
 
Bor foreløpig i malm, og blir 30 den 1.feb. om det er en spire denne måneden så blir det tidenes 30årsgave!
 
Nylig pensjonert prøver fra Trondheim :) 6+0 i dag
 
Jeg er fra Trøndelag:D
Prøver på nr 2. Blir trolig Fertilitetsseksjonen ved St. Olavs denne gangen og:happy:
 
Jeg er fra Trøndelag. Ikke helt prøver enda, men skal ta ut spiralen 13. Juli. Men klarer nesten ikke tenke på annet enn baby nå.

det er barn nummer 3 vi skal prøve på
 
Er også bosatt i Trøndelag :) Vi skal prøve på nr 2. Venter bare på å få avklart med jobb først (går i vikariat). Er så utålmodig, spiralen er tatt ut og alt! Er så klar, tenker bare på baby :p
 
Trøndelag her også (sør i fylket nå, ganske langt mot nord til høsten). Gikk inn i PP3 i dag.
 
Jeg er fra Trøndelag. Ikke helt prøver enda, men skal ta ut spiralen 13. Juli. Men klarer nesten ikke tenke på annet enn baby nå.

det er barn nummer 3 vi skal prøve på
Baby nr 3, det bli spennende! Hvor ca i Trøndelag holder du til ? :) har det klaffet allerede kanskje?
 
Er også bosatt i Trøndelag :) Vi skal prøve på nr 2. Venter bare på å få avklart med jobb først (går i vikariat). Er så utålmodig, spiralen er tatt ut og alt! Er så klar, tenker bare på baby :p
Krysser fingrene for en lillesøster eller lillebror i 2021 da! Har du fått noen svar angående jobb siden du delte her inne ?
 
Hei hei, prøver i fra Steinkjer :)
Er inne PP3 nå. Tar litt tid da syklusene mine er ustabile og lange. Vanskelig å finne eggløsning og rett tid til å legge inn aksjer :)
 
Hei hei, prøver i fra Steinkjer :)
Er inne PP3 nå. Tar litt tid da syklusene mine er ustabile og lange. Vanskelig å finne eggløsning og rett tid til å legge inn aksjer :)
Heihei prøver fra Steinkjer! Da bor vi i samme by :happy: lenge siden du sluttet på prevensjon? Ja dette med eggløsning er ikke alltid like enkelt :wtf:
 
Elske trøndelag:) er halvt trønder da pappaen min er i fra Namsos, så var der senest i sommer på sommerferie.
Me bur i Rogaland, men hadde eg kunne valgt så hadde eg nok budd i Trøndelag en plass.
Me prøve på barn nr 3, og har prøvd av og på i et års tid. Er 25 år så merke eg er litt fortvilet på at dette tar tid
 
Back
Topp