Prøvere i trøndelag!

Hvordan går det med dere damer? Hvor i løypa ligger dere denne mnd? :)

CD37, og usikker på om el har vært eller ikke :facepalm: Trodde ikm var for en uke siden (og det var den for så vidt også, har ikke kommet enda heller :p ) Men bare negative tester, så går bare og venter på tr :woot:

Du da? :)
 
CD37, og usikker på om el har vært eller ikke :facepalm: Trodde ikm var for en uke siden (og det var den for så vidt også, har ikke kommet enda heller :p ) Men bare negative tester, så går bare og venter på tr :woot:

Du da? :)
Oii, spennende å se hva som skjer nå da ! Er 5 dpo nå, skulle eegentlig vært 8 dpo men max på monitoren kom 3 dager for sent ... aldri skjedd før så er litt spent nå :)
 
Det går nok kjempefint :happy::Heartred Så koselig :love7 Blir veldig spennende måneder (og år :love7) fremover da! :Heartred

Håper og tror det! Har ønsket meg og vært klar for barn i flere år; å nå ser den endelig ut til å skje! Er mange tanker og følelser som raser gjennom meg de siste dagene:shy: men jeg gleder meg uansett!

Jaa, det blir det:happy: og gleder meg til alt; så å si:hilarious:
 
Så spennende!! Gratulerer så mye :Heartred hvordan var det å plutselig se to blå??

Tusen takk!
Det var ganske spesielt! Gått lenge å venta på den berømte andre streken på testen; så det å endelig få den i ene pp jeg var sikker på at vi ikke hadde klart det; var ekstra spesielt:Heartred
 
Oii, spennende å se hva som skjer nå da ! Er 5 dpo nå, skulle eegentlig vært 8 dpo men max på monitoren kom 3 dager for sent ... aldri skjedd før så er litt spent nå :)

Siden jeg ikke vet om jeg har hatt el bare begynte vi bare å prøve igjen nå, i fall el kommer snart :p Blir spennende å se når tr kommer, men kjipt å ikke vite hvor i løypa vi er :facepalm::shy:

Spennende! Når har du ikm da? :)
 
Håper og tror det! Har ønsket meg og vært klar for barn i flere år; å nå ser den endelig ut til å skje! Er mange tanker og følelser som raser gjennom meg de siste dagene:shy: men jeg gleder meg uansett!

Jaa, det blir det:happy: og gleder meg til alt; så å si:hilarious:

Heldig baby som er så ønsket :dummy::Heartred Det tror jeg på, veldig spennende og endelig skjer det :Heartred:) Blir nok litt følelser, ja :p Hihi, kan tenke meg det :love7 Unner deg det skikkelig, og håper det blir min tur etterhvert også :happy: Vi er akkurat begynt å prøve på nr to, så forberedt på at det kan ta litt tid :angelic:
 
Siden jeg ikke vet om jeg har hatt el bare begynte vi bare å prøve igjen nå, i fall el kommer snart :p Blir spennende å se når tr kommer, men kjipt å ikke vite hvor i løypa vi er :facepalm::shy:

Spennende! Når har du ikm da? :)
Ahaa, håper el kommer snart eller allerede har vært slik at hvis du ikke blir gravid nå - vet dere hvor dere er i løypa neste runde :)

Har egentlig IKM 07.08 men kan jo ha forskjøvet seg til 10/11.08 hvis el var senere :eek:
 
Heldig baby som er så ønsket :dummy::Heartred Det tror jeg på, veldig spennende og endelig skjer det :Heartred:) Blir nok litt følelser, ja :p Hihi, kan tenke meg det :love7 Unner deg det skikkelig, og håper det blir min tur etterhvert også :happy: Vi er akkurat begynt å prøve på nr to, så forberedt på at det kan ta litt tid :angelic:

Helt klart! :Heartred Og ikke minst heldige meg; som skal få barn med verdens beste mann:Heartred
Jaa! Endelig! :love7
Tusen takk:Heartred
Det blir deres tur også! Det vet jeg bare:laughing5
 
Helt klart! :Heartred Og ikke minst heldige meg; som skal få barn med verdens beste mann:Heartred
Jaa! Endelig! :love7
Tusen takk:Heartred
Det blir deres tur også! Det vet jeg bare:laughing5

Så koselig :love7 Blir superfin familie :love7

Takk :Heartred Håper det :happy: Og håper det ikke tar lang tid, selv om jeg er forberedt. Er så utålmodig :angelic:
 
Back
Topp