Håp det klaffer for oss samtidig da Jeg ble akkurat 28 år.Spennende med alle i nærområdet! Bor også i Steinkjer-området selv
Hvor gamle er dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håp det klaffer for oss samtidig da Jeg ble akkurat 28 år.Spennende med alle i nærområdet! Bor også i Steinkjer-området selv
Hvor gamle er dere?
Begynte med ny PP på torsdag, så det blir action igjen om litt over ei ukeHvordan går det med dere damer? Hvor i løypa ligger dere denne mnd?
Hvordan går det med dere damer? Hvor i løypa ligger dere denne mnd?
Hvordan går det med dere damer? Hvor i løypa ligger dere denne mnd?
Gravid 4+4 tror jeg; etter appene å dømme iallfall
Gratulerer!! Da må spiren holde seg godt fast
Tusen takk jaa, håper virkelig på det! Første barn og første svangerskap så er spent på om alt bli som der skal
Oii, spennende å se hva som skjer nå da ! Er 5 dpo nå, skulle eegentlig vært 8 dpo men max på monitoren kom 3 dager for sent ... aldri skjedd før så er litt spent nåCD37, og usikker på om el har vært eller ikke Trodde ikm var for en uke siden (og det var den for så vidt også, har ikke kommet enda heller ) Men bare negative tester, så går bare og venter på tr
Du da?
Velkommen! Hvor i trøndelagsområdet er du fra da?Trønder her også 28 år nå nylig prøver på nummer 3
Så spennende!! Gratulerer så mye hvordan var det å plutselig se to blå??Gravid 4+4 tror jeg; etter appene å dømme iallfall
Det går nok kjempefint Så koselig Blir veldig spennende måneder (og år ) fremover da!
Så spennende!! Gratulerer så mye hvordan var det å plutselig se to blå??
Oii, spennende å se hva som skjer nå da ! Er 5 dpo nå, skulle eegentlig vært 8 dpo men max på monitoren kom 3 dager for sent ... aldri skjedd før så er litt spent nå
Håper og tror det! Har ønsket meg og vært klar for barn i flere år; å nå ser den endelig ut til å skje! Er mange tanker og følelser som raser gjennom meg de siste dagene men jeg gleder meg uansett!
Jaa, det blir det og gleder meg til alt; så å si
Ahaa, håper el kommer snart eller allerede har vært slik at hvis du ikke blir gravid nå - vet dere hvor dere er i løypa neste rundeSiden jeg ikke vet om jeg har hatt el bare begynte vi bare å prøve igjen nå, i fall el kommer snart Blir spennende å se når tr kommer, men kjipt å ikke vite hvor i løypa vi er
Spennende! Når har du ikm da?
Heldig baby som er så ønsket Det tror jeg på, veldig spennende og endelig skjer det Blir nok litt følelser, ja Hihi, kan tenke meg det Unner deg det skikkelig, og håper det blir min tur etterhvert også Vi er akkurat begynt å prøve på nr to, så forberedt på at det kan ta litt tid
Helt klart! Og ikke minst heldige meg; som skal få barn med verdens beste mann
Jaa! Endelig!
Tusen takk
Det blir deres tur også! Det vet jeg bare