Prøvere i trøndelag!

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av rjente22, 30 Mai 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. rjente22 Flørter med forumet

Heihei, jeg bare lurer på om det er noen prøvere her i trøndelag? [emoji5] ingen vet at vi prøver så har lite folk å snakke med, har nå prøvd i ca 22 mnd (+/-). Kommet ut av tellingen rett og slett, ikke hatt en eneste positiv test [emoji17]

• Liker Liker x 1
  2. bondemamma85 Forumet er livet Vi som prøver :)

Heisann! Trønder her[emoji111]

Har dere vært til legen siden dere har prøvd såpass lenge? Må være tøft å være helt alene om dette!

Jeg har et par venninner som vet at vi prøver og jeg er veldig glad for at jeg har dem - det tror jeg mannen er også[emoji85][emoji28][emoji23]

3. Bjørka Flørter med forumet

Hei Trønder.

Om dere har holdt på så lenge ville jeg nok kommet meg til legen eller en gynokolog for å sjekke både deg og mannen din.

Vi kommer til å prøve selv litt nå med nr to, men her er det full rulle med ivf(ingen vei utenom)

4. rjente22 Flørter med forumet

Heii, langt nord/sør?[emoji5]
    Jeg har tenkt på å få tak i legetime etter el nå for å få satt i gang ting. Vi har ikke vært hos lege tidligere, ønsket har vært så stort om å klare selv men må nok innsé at det ikke går [emoji17]veldig tøft, føler jeg ikke kan gå å mase på typen heller liksom [emoji53]

5. rjente22 Flørter med forumet

Trønder du også?[emoji5]

Skal bestille meg legetime etter EL nå tenkte jeg, vi har ikke vært tidligere. Så stort ønske om å klare selv, men begynner å innse at det nok ikke er så enkelt [emoji17]

6. bondemamma85 Forumet er livet Vi som prøver :)

Bor i Levanger [emoji4] enn du?
    D høres nok veldig lurt ut, håpe du får svar på hvorfor det tar tid da og at det er lett å gjøre noe med det om det er noe.

7. rjente22 Flørter med forumet

Aaah [emoji5] Steinkjer!
    Håper absolutt alt er som det skal [emoji17] ellers vet jeg ikke helt hva jeg gjør [emoji53]

8. Spinnelill Elsker forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Trøndelag her også :) Nettopp starta prøving på nr 2, og tenker jo knapt på annet (forum bidrar nok sterkt der) :p Håper det klaffer for dere snart, og sikkert lurt å få en liten undersøkelse så man får optimalisert om noe skulle være litt i ulage :)

9. bondemamma85 Forumet er livet Vi som prøver :)

Nesten naboer jo![emoji1]
    Om det er noe så er det helt sikkert hjelp å få[emoji173]

10. rjente22 Flørter med forumet

Så koslig at vi er flere! Slettet appen en stund for å prøve å tenke på noe annet, men var sinnsykt vanskelig alikevel [emoji53]
    Brukte dere lang tid på nr 1? [emoji5]

11. rjente22 Flørter med forumet

Jaa! Bodde på levanger i 4 år selv.
    Håper virkelig det, jeg skal ha barn UANSETT!

12. Spinnelill Elsker forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Han gikk på pp1, så nå er jo forventningene muligens urealistisk høye for denne første pp også :p

13. Bjørka Flørter med forumet

Ja, er trønder. Fra Trondheim

14. rjente22 Flørter med forumet

Så heldig! Blir spennende å se, når har du IKM? [emoji5]

15. rjente22 Flørter med forumet

Trondheim [emoji173]️ der kunne jeg tenkt meg å bo!

16. Bjørka Flørter med forumet

Ja, det er koselig her. ❤️

17. Spinnelill Elsker forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Er 8 dpo nå, og veldig spent!

18. Ønskefrue Gift med forumet Tilgangsansvarlig VIP Junibarna 2019

Trønder her også. Trondheim.

• Liker Liker x 1
  19. .Hønepøne. Glad i forumet

Er ikke trønder men bor i Stjørdal :)

• Liker Liker x 1
  20. rjente22 Flørter med forumet

Er 6 dpo i dag, men fikk omgangen før helgen så jeg har ikke så mye håp denne gangen heller du gitt [emoji53] kan ikke tro at jeg klarer å bli gravid men det svineriet i kroppen!

Del denne siden