Hvordan går det med dere damer? Hvor i løypa ligger dere denne mnd?
Innflytta trønder her, ca. midt i fylket 3DPO i PP3 akkurat nå, føler vel vi traff på EL da jeg er enig med FF iaf.. Forrige PP misset jeg nok EL, den kom nesten en uke for sent!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med dere damer? Hvor i løypa ligger dere denne mnd?
Ahaa, håper el kommer snart eller allerede har vært slik at hvis du ikke blir gravid nå - vet dere hvor dere er i løypa neste runde
Har egentlig IKM 07.08 men kan jo ha forskjøvet seg til 10/11.08 hvis el var senere
Så koselig Blir superfin familie
Takk Håper det Og håper det ikke tar lang tid, selv om jeg er forberedt. Er så utålmodig
Håper på det han har en sønn fra før da; så jeg er litt spent på hvordan han kommer til å reagere på nyheten men det går nok fint
Kjenner til den! Tok ut spiral i januar jeg; så har tatt noe tid her men da ekstra godt når det først sitter da
Åja, er han gammel han sønnen da? Håper han vil synes det er stas å skulle bli storebror
Ja, det er vel mer vanlig det kanskje, enn at det går veldig fort? Er forberedt på at det ikke vil gå med en gang, så må bare lære meg å slappe av Lære meg å være litt mer realistisk Bare gleder meg sånn til å gå gravid
Han går i 8; mener han blir 13 på november og har ei storesøster og ei lillesøster fra sin morsside fra før av
Ikke vet jeg; tenker som så at det tar jo den tiden det tar jaa; gleder meg til alt fremover jeg! Håpe bare at spira holder helt til mål naturlig nok
Åja Da går det forhåpentligvis bra
Det er sant Det gjør den nok Jeg krysser alt som krysses kan Blir spennende å høre fremover
Gjør jo helst det; men litt spent uansett men han får ikke høre det før rundt uke 12 uansett da; så har litt tid på oss
Ikke kryss beina så mye da (litt dååålig humor bare)
Jaa! Gleder meg til å følge alle videre
Skjønner det Blir spennende å se reaksjonen hans ja
Haha, ja, nei, akkurat dem får jeg krysse litt mindre enn resten Sant det, godt poeng
Jaa, spennende
PP6 og CD 13. Prøver å ha en litt "avslappet" PP så har ikke testet EL. Legger inn aksjer så det suser å håper det klafferHvordan går det med dere damer? Hvor i løypa ligger dere denne mnd?
September ja! Hahaha, nettopp blitt vant med å skrive 2019, så månedene går enda i surr..Takk Det håper jeg også Håper mest den kommer om noen dager, så vi får lagt inn noen forsøk Har vært lite «aktivitet» i det siste, siden vi har hatt mye besøk
Mener du september? Det er ikke så lenge til Klarer du vente helt til ikm med å teste, eller tester du før?
September ja! Hahaha, nettopp blitt vant med å skrive 2019, så månedene går enda i surr..
jeg har dessverre vært prøver så lenge at jeg sjeldent orker å teste før TR uteblir (noe den sjeldent blir :/ )
Farlig å begynne å teste ja, pengene flyr fortHihi ser den Jeg skjønte hva du mente iallfall Lurt det da, det skal jeg også gjøre neste pp. Har testa alt for mye den pp her Heller bruke penger på eltester enn så mange gtester neste pp Håper tr holder seg borte denne pp Nå må det snart være din tur
Gratuleerer så masse med graviditeten! <3 krysser alle fingre og tær for at spiren holder til termin!Innflytta her, bor i Trondheim er akkurat nå gravid, 4+6, håper det går veien denne gangen. Forhistorien min med å miste begynner å strekke seg desverre.
Farlig å begynne å teste ja, pengene flyr fort
Ja det hååper jeg også, prøver så godt jeg kan å ikke tenke på det. Lettere sagt enn gjort
Prøver fremdeles Er inne i pp7, og er 4 dpo. Krysser fingrene for at det klaffet denne gangenHvordan går det med dere trønderdamer?
Sluttet prøvingen like etter jeg skrev på tråden her sist (mai 2018), begynte prøvingen igjen november 2019, er i dpo land nå med ikm pp mandag! Hvordan går det med deg? Du skulle vel til lege sist vi snakket og det er jo leeeenge siden fikk dere noe svar?Hvordan går det med dere trønderdamer?