Prøvere i trøndelag!

Trønder her og :woot: Pp4 på første barn her, ble ikke noen julegave på meg i år/fjor gitt :( 2019 får være året!:signs003
 
Hvordan ligger dere an, jenter? Nå er jeg på dag 34 etter SA, men virker ikke som kroppen har fått til EL ennå. Begynner å bli litt utålmodig merker jego_O
 
Huff, skjønner veldig godt du begynner å bli utålmodig da, ja! Får håpe EL er like rundt hjørnet! Skal krysse alt av fingre og tær!

Samboer og jeg har nettopp startet prøving igjen, og EL landet desverre i første runde når vi var hos hver vår familie i julen - så forventet EL der vi for fult begynner å prøve er ikke før rundt 21 Januar. Men jeg er spent!
 
Huff, skjønner veldig godt du begynner å bli utålmodig da, ja! Får håpe EL er like rundt hjørnet! Skal krysse alt av fingre og tær!

Samboer og jeg har nettopp startet prøving igjen, og EL landet desverre i første runde når vi var hos hver vår familie i julen - så forventet EL der vi for fult begynner å prøve er ikke før rundt 21 Januar. Men jeg er spent!
Håper at det blir enten EL eller TR snart. Kjedelig å gå sånn og vente. Kjipt at det ikke klaffet for dere, men blir spennende nå i januar da!
 
Hvordan ligger dere an, jenter? Nå er jeg på dag 34 etter SA, men virker ikke som kroppen har fått til EL ennå. Begynner å bli litt utålmodig merker jego_O

Hei sann :)
her går det veldig bra... EL er på vei å vi ligger allerede i hardtrening:)
satser alt for at det skal sitte denne mnd :)
 
Joiner her jeg! Selv om jeg ser at det er en stund side det siste innlegget:hilarious:
Trønder her også! Nærmere bestemt Steinkjer - området:shy:
 
Er her fortsatt jeg til tross for at det er lenge siden siste innlegg...:hilarious:o_O
 
Back
Topp