rjente22
Glad i forumet
Håper det klaffer for dere snart også
Håper jeg også [emoji5] kanskje ferien hjelper, mistet tellingen på pp [emoji28][emoji87]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det klaffer for dere snart også
Nesten-Trønder, bodd på Stjørdal siden jeg var 13 år, er nå 28 Håper å starte prøvingen så snart jeg har fått tatt noen røntgenbilder og MR av beina, det er vel ikke greit å være gravid da så.. vet ikke datoen for det enda!
Tok iallfall ut spiralen for 2 uker siden, og kjøpte i dag folat og omega-3 tilskudd. Har kjøpt kosttilskuddet «Mann» til Samboern, om det har noe for seg[emoji28][emoji1360]
Fraflytta trønder her [emoji28] prøver så godt vi kan, men begynner å miste håpet for denne pp
Hei.
Fraflyttet trønder her også . Vi begynner prøvingen i august. Har ett barn fra før på 16 måneder .
Så spennende! Gikk forrige prøving fort ?
Forrige gang gikk det veldig fort, på pp1. Da var vi kjempeheldige, og regner ikke med at det går like fort denne gangen . Ser dere har prøvd lenge og det må være tøft . Håper virkelig dere får god hjelp hos legen og at du blir gravid snart!
Trønder her! [emoji4] men er ikke prøver lengre da, klaffet fortere enn forventet og er snart 11 uker på veg [emoji87] men henger her likevel, må følge med. Er så spennende!
Hemne til Lærdal [emoji28]Oioii, flyttet fra og til? [emoji5]
Hvilken pp er dere i nå? [emoji846]
Hemne til Lærdal [emoji28]
Neste forsøk blir pp4
Ja, jeg har 2 fra før [emoji4]Ahaa [emoji5] har du noen barn fra før ?
Ja, jeg har 2 fra før [emoji4]
Oiii, så heldig og så herlig [emoji7] må være fantastisk følelse! Klar for å offentliggjøres snart da eller ? [emoji5]
Jaa det er offentliggjort [emoji4] har tippet 12 uker nå og det er deilig [emoji173]️ føler oss veldig heldig.
Håper prøvingen går bra og at dere slipper å holde på lenge [emoji1]
Er det noen trøndere igjen inne på Prøver-forumet da?