Prøvere i trøndelag!

Heihei halvt trønder :)
Så spennende med baby nr 3! Er det en grunn til at dere har prøvd av og på ? :) brukte dere lang tid på nr 1 og 2?
Mannen har ikkje vært helt klar før nå de siste 5-6 mnd (så har prøvd aktivt i 5mnd). Første va ikke planlagt så det va litt sjokk, med nr 2 tok det 3 mnd. Så føle dette tar en evighet :/

Ja det er ganske tungt, jeg unner de virkelig det da flere av de også har prøvd lenge. Men jeg lurer på fæælt på hvordan det er å være gravid, hvordan mine barn kommer til å se ut og å se min samboer i papparollen :smiley-angelic003 står liksom på stedet hvil når ALT annet er i orden. Fast jobb, hus, bil og hund - den norske «drømmen»..
Er i dialog med min sjef for øyeblikket iforhold til jobb og om jeg evt bør bli flyttet over til noe annet. Er heldigvis 100% fast ansatt i kommunen så jeg er jo garantert jobb. Men undrer veldig på hva som evt er riktig for meg, trives godt med kollegaer og arbeidssted, men oppgavene er nok for tunge for meg.

veldig sant alt du sier her! Og jeg tenker at om legen synes det er for tidlig å henvise til IVF, bør vertfall alt undersøkes for å finne ut om det i det heletatt fungerer som det skal og at jeg har egg..
Jeg ville revurdert fastlege da. Har du eventuelt mulighet til å ta noen timer privat hos gynekolog?
Se hva gynekologen mener og eventuelt bli henvist til det offentlige om det er behov?

det må tære på å vente så lenge :Heartred

Jeg ville revurdert fastlege da. Har du eventuelt mulighet til å ta noen timer privat hos gynekolog?
Se hva gynekologen mener og eventuelt bli henvist til det offentlige om det er behov?

det må tære på å vente så lenge :Heartred
Jeg har vel muligheten til å reise til Levanger for gynekolog kanskje, ikke skjekket akkurat det :) kan hende legen min mener at gynekolog er OK selv om IFV (i hennes øyne) ikke er OK enda. Må forhøre meg på neste time :)

Mannen har ikkje vært helt klar før nå de siste 5-6 mnd (så har prøvd aktivt i 5mnd). Første va ikke planlagt så det va litt sjokk, med nr 2 tok det 3 mnd. Så føle dette tar en evighet :/
Skjønner :Heartred da håper jeg det blir en nr 3 ganske så snart, jeg har troen hvis det har gått så fort de andre gangen :smiley-angelic003

Har fått positiv test, men er redd for SA.
Jeg så det inne på IKM gruppen nå :smiley-bounce016 gratuleeerer så mye, hva sa mannen? :Heartred
meldte meg ikke inn i IKM gruppen denne mnd pga at vi begge var syke under EL så rekner med det ikke blir noen baby denne mnd heller. Hadde vært på samme gruppe som deg i tilfellet.

Jeg så det inne på IKM gruppen nå :smiley-bounce016 gratuleeerer så mye, hva sa mannen? :Heartred
meldte meg ikke inn i IKM gruppen denne mnd pga at vi begge var syke under EL så rekner med det ikke blir noen baby denne mnd heller. Hadde vært på samme gruppe som deg i tilfellet.
Mannen er glad han, heldigvis for det. Fikk blod på papire i kveld så usikker på om det går rette veien :/

Mannen er glad han, heldigvis for det. Fikk blod på papire i kveld så usikker på om det går rette veien :/
Det kan være tilfeldig, men jeg kjenner til følelsen (uten å noen gang ha fått en positiv test da)... blod på papiret er aldri gøy, men jeg krysser alt jeg har for at det er en spire som sitter alikevell og det bare er et lite rift eller noe :Heartred

Heihei Kristin! hvor i Trøndelagområdet holder du til?
Så spennende å prøve på no 2, har det klaffet allerede eller prøver dere ? :)
Jeg bor i Trondheim:happy:
Vi prøver foreløpig på egen hånd, men har en veldig avslappende holdning akkurat nå. Må ned litt i vekt før vi får gjennomført søskenforsøk, så tenkte å forsøke litt på egenhånd imens vi venter:D

Her endte det i MA denne gangen, og jeg hadde en medikamentell abort i går :( Så når kroppen min er klar blir vi prøvere igjen.

Jeg bor i Trondheim:happy:
Vi prøver foreløpig på egen hånd, men har en veldig avslappende holdning akkurat nå. Må ned litt i vekt før vi får gjennomført søskenforsøk, så tenkte å forsøke litt på egenhånd imens vi venter:D
Så spennende! Hadde vært veldig gøy om det gikk før dere rakk søskenforsøket da :dummy: jeg krysser fingrene hvertfall :happy:

Neiii, så utroolig trist å høre Reana :arghh::Heartred ikke rettferdig i det heletatt....
hvordan har du det? :Heartred
❤️ Er ikke så greit nå, men det blir nok bedre etterhvert. Tror det hjelper mye å bli ferdig med blødninger for da har jeg ikke den påminneren om hva som skjer hele tiden hengende over meg.

❤️ Er ikke så greit nå, men det blir nok bedre etterhvert. Tror det hjelper mye å bli ferdig med blødninger for da har jeg ikke den påminneren om hva som skjer hele tiden hengende over meg.
Huff, kan ikke forestille meg hvordan det må være å kjenne på den følelsen :( Det er så urettferdig! sender deg en kjempegod klem :love7

Prøver i Trøndelag her :D. Er på pp3 nå, jeg har ingen barn fra før, men samboer har 2 fra før av. Ingen rundt oss som vet vi prøver :)

Ahaaa, passe avstand til Trondheim da :)
Herlig alder! Hadde passet fint med en liten :dummy::dummy1: nå da. Hvor i syklusen er du?

Ja det har det :) er ca 10 dager unna eggløsning i følge premom. Men tar El tester nå å da. Legger inn aksjer annenhver/hver dag så stresser ikke mye med tukling av EL-tester. Ble så stresset over disse testene :hilarious:

Back
Topp