Prøvere i trøndelag!

Ved pcos kan man få positive eltester og symptomer og alt, uten å egentlig ha det, da man har litt forhøyet av det hormonet. Men jeg velger å tro at jeg hadde eggløsning. Men vi får se hva som skjer videre med det. Håper det vil klaffe for deg også :Heartred
Jeg håper det var EL og ikke kun forhøyning av hormon :smiley-angelic003 håper det klaffer denne mnd!

Hei dere! Koselig med en trøndertråd. Jeg er mamma til to, og vi ønsker oss en til snart. Har så smått begynt å kartlegge syklus og eggløsning. De to første satt på første og andre forsøk, så spent hvor fort det går med nummer 3. Jeg er 34 år, begynner å føle meg litt gammel

Hei damer! Lenge siden nå! :woot:
Spira som satte seg i aug/sept i fjor, satt til 2mnd før termin.. så vi fikk ei lita prematur jente:Heartred:Heartred
Alt er heldigvis tipp topp:love7

Er ikke aktive prøvere på nr 2; riiiiktig ennå; men tror jeg har pappa’n på glid med å starte/tenke på å starte prøving på nr 2 på nyåret:love017
Holder fortsatt til i steinkjerområdet:laughing002

Hei dere! Koselig med en trøndertråd. Jeg er mamma til to, og vi ønsker oss en til snart. Har så smått begynt å kartlegge syklus og eggløsning. De to første satt på første og andre forsøk, så spent hvor fort det går med nummer 3. Jeg er 34 år, begynner å føle meg litt gammel
Hei Svaneprinsessen :) velkommen til trøndertråen! Hvor i trøndelag bor du ? :)

så spennende da, håper det klaffer like fort denne gangen :dummy1::dummy: har de andre graviditetene vært fine? :)

Hei damer! Lenge siden nå! :woot:
Spira som satte seg i aug/sept i fjor, satt til 2mnd før termin.. så vi fikk ei lita prematur jente:Heartred:Heartred
Alt er heldigvis tipp topp:love7

Er ikke aktive prøvere på nr 2; riiiiktig ennå; men tror jeg har pappa’n på glid med å starte/tenke på å starte prøving på nr 2 på nyåret:love017
Holder fortsatt til i steinkjerområdet:laughing002
Nei gratuleerer så masse :Heartred:Heartred første trøndertråd babyen! Alt bra med lille jenta?

Så spennende med planer om lillesøster/lillebror, det blir gøy å følge med :smiley-angelic003
Er også i steinkjerområdet fortsatt, blir vel her også!

Nei gratuleerer så masse :Heartred:Heartred første trøndertråd babyen! Alt bra med lille jenta?

Så spennende med planer om lillesøster/lillebror, det blir gøy å følge med :smiley-angelic003
Er også i steinkjerområdet fortsatt, blir vel her også!

er det? Så kult:woot:
Det er det, fikk en tøff start, ble dårlig helga etter hun kom til verden, men gikk fort over:) har også vannhode, men innlagt shunt, så er ikke noe som plager det heller;)
Håper det kan bli en lillebror/søster med tiden i allefall:nailbiting: er vel først og fremst på utkikk etter nytt og større hus til oss nåværende mennesker:wacky:

er det? Så kult:woot:
Det er det, fikk en tøff start, ble dårlig helga etter hun kom til verden, men gikk fort over:) har også vannhode, men innlagt shunt, så er ikke noe som plager det heller;)
Håper det kan bli en lillebror/søster med tiden i allefall:nailbiting: er vel først og fremst på utkikk etter nytt og større hus til oss nåværende mennesker:wacky:
Ja :love7
Så godt å høre at alt går bra, hvordan føles mammarollen?
Oiii, nytt hus er spennende da! Eier eller leier dere fra før? :)

Ja :love7
Så godt å høre at alt går bra, hvordan føles mammarollen?
Oiii, nytt hus er spennende da! Eier eller leier dere fra før? :)

helt fantastisk! Selv med den flying starten vi fikk:love017
Klart er noen dager tøffere enn andre, men alt veier opp når man kan våkne til verdens beste og søteste blidfis hver morgen:love017 ville ikke vært foruten! Og gleder meg stort til nestemann, og de neste årene med hun vi alt har: så klart:love017

helt fantastisk! Selv med den flying starten vi fikk:love017
Klart er noen dager tøffere enn andre, men alt veier opp når man kan våkne til verdens beste og søteste blidfis hver morgen:love017 ville ikke vært foruten! Og gleder meg stort til nestemann, og de neste årene med hun vi alt har: så klart:love017
Det høres helt amazing ut :love7 håper jeg får oppleve det en vakker dag!

Hei Svaneprinsessen :) velkommen til trøndertråen! Hvor i trøndelag bor du ? :)

så spennende da, håper det klaffer like fort denne gangen :dummy1::dummy: har de andre graviditetene vært fine? :)

Tusen takk, jeg bor i Trondheim sammen med mann og to gutter:) Takk, det håper jeg også. Graviditetene har vært fine ja, men ikke fødslene.

Tusen takk, jeg bor i Trondheim sammen med mann og to gutter:) Takk, det håper jeg også. Graviditetene har vært fine ja, men ikke fødslene.
Fint i trondheim ! Hadde alltid lyst til å flytte dit.

huffda, det var kjedelig å høre :/ håper at du får en fin opplevelse med nestemann! *fingrene krysset*

Back
Topp