Prøvere i bergen :)

Nå er jeg spendt på om det ligger noen eltester i posten hjemme! Brukte siste jeg hadde i går :)

Jeg som ikke hadde troen på denne mnd [emoji28] godt jeg testa med El tester. Så håper jeg det er en spire som klorer seg fast!

Ja det blir spennede om El testene dine har kommet! Håper det [emoji16] sånn at testingen kan fortsette [emoji847]

Jeg som ikke hadde troen på denne mnd [emoji28] godt jeg testa med El tester. Så håper jeg det er en spire som klorer seg fast!

Ja det blir spennede om El testene dine har kommet! Håper det [emoji16] sånn at testingen kan fortsette [emoji847]
Tomt i postkassen! :(jaja, temper også, så finner jo ut av det på den måten. Må bare legge inn godt med aksjer!

Tomt i postkassen! :(jaja, temper også, så finner jo ut av det på den måten. Må bare legge inn godt med aksjer!

Ja det må dere gjøre, er det sånn at når en temper og tempen øker så har el vært?
Håper det klaffer denne gangen [emoji7][emoji847]

Ja det må dere gjøre, er det sånn at når en temper og tempen øker så har el vært?
Håper det klaffer denne gangen [emoji7][emoji847]
Jepp, du må ha tre dager med forhøyet temp på rad, før du får bekreftet el. Håper det klaffer jeg også!

IMG_1096.JPG

Svidde av 3 nye tester idag [emoji23] tror det er baby strek for brystvortene står i flammer [emoji43] tror jeg skal investere meg i en digital og ta den om noen dager.

Tusen takk [emoji7] selv om det er planlagt så er jeg litt skjelven [emoji28]
Nå håper jeg at alle prøvere her lykkes [emoji173]️ spennende tid fremover [emoji847]
Det skjønner jeg! Så kjekt at det klaffet!! :)

Ser ikke ut noe annerledes enn den første jeg tok :/
Hm. Når venter du el da? Fikk ikke testet i går, og testen i dag så nesten svakere ut enn den for to dager siden. Ingen av dem positive. Venter el om to til fem dager.

Hm. Når venter du el da? Fikk ikke testet i går, og testen i dag så nesten svakere ut enn den for to dager siden. Ingen av dem positive. Venter el om to til fem dager.
Jeg har ingen anelse. Går på Letrozol for å få EL, vet ikke hvor lang tid det vanligvis tar, eller om det i det hele tatt funker for meg... Så glad jeg har 39 EL tester til... -.-

Jeg har ingen anelse. Går på Letrozol for å få EL, vet ikke hvor lang tid det vanligvis tar, eller om det i det hele tatt funker for meg... Så glad jeg har 39 EL tester til... -.-
Da håper jeg du får positiv test snart! Får satse på at du ikke trenger alle de testene :)

CD15, negativ EL test, men blankt slim. Kjenner ikke kroppen min i det hele tatt, så vet ikke hva det eventuelt betyr. :p

Kanskje el nærmer seg da. Tester du om ettermiddagen også? LH nivået skal visst øke gjennom dagen. :)

Back
Topp