Prøvere i bergen :)

Nei, har ikke prøvd så lenge. Er i 4. Pp nå. Jeg gikk for en «fertilitetssjekk» etter første pp. Grunnen til den sjekken var at jeg har forsøkt før (for 10-ish år siden) uten å få det til. I tillegg ville jeg sjekke at alt så greit ut der nede [emoji38] Bestilte time på privat klinikk da. Han mente at det ikke er vits i å vente et år på grunn av at jeg har prøvd før, og på grunn av alderen min (straks34).
Fint å høre det da! Jeg blir 35 i april, så tenker litt på det. Jeg har sagt til mannen at hvis det ikke går i løpet av pp6, så skal vi på sjekk! Hvem gikk du til? :)

Fint å høre det da! Jeg blir 35 i april, så tenker litt på det. Jeg har sagt til mannen at hvis det ikke går i løpet av pp6, så skal vi på sjekk! Hvem gikk du til? :)

Enig med deg! Ingenting å vente på, bare til å kjøre på [emoji4] Kan man sende pm her inne?

Enig med deg! Ingenting å vente på, bare til å kjøre på [emoji4] Kan man sende pm her inne?
ja ikke sant?? jeg skal nok få med mannen når den tid kommer. Håper spiren sitter før da. Ja, det skal gå an. Du trykker på profil, og der kan du sende pm :) Prøvde å sende deg en melding nå.

CD17, ser ikke noe sterkere ut. Lurer på om jeg kanskje bør ringe gynekologen til uka?
Bilde? Går jo an å ta en telefon å høre :) sa gynekologen noe om videre oppfølging?

1 dpo i dag! [emoji7][emoji173]️

IMG_2355.jpg

Yay! Da er det bare å vente på positiv test, ikke sant? [emoji41] Jeg tror jeg er 1 dpo i morgen! Jeg er alltid mest optimistisk rundt el. :)

Ja, det hadde vært fantastisk med to gravidstreker om 14 dager! [emoji7] Temper du?

Ja, det hadde vært fantastisk med to gravidstreker om 14 dager! [emoji7] Temper du?
Ja, jeg temper! Så hvis tempen i ff stiger i morgen, er jeg ganske sikker på at el var i dag!må vente tre dager på krysset for å få det endelig bekreftet. :)

Last edited:
Hvordan gikk det med dere i dag?
Nja, tror el var i går, så på cd 18. Tempen steg hvertfall litt i dag, og fikk negativ eltest i går kveld og i dag tidlig. Håper jeg er i dpoland nå :) når begynner du å teste etter el? :)

CD19, fortsatt ingen EL. Ringer gyn imorgen for å høre hva som eventuelt skjer videre. Hvor lenge jeg skal fortsette å teste for EL før jeg gir opp. Hva som skjer om EL kommer og ingen spire sitter.
Frustrererende når den lar vente på seg! Håper du får noen fornuftige svar av gyn!

Nja, tror el var i går, så på cd 18. Tempen steg hvertfall litt i dag, og fikk negativ eltest i går kveld og i dag tidlig. Håper jeg er i dpoland nå :) når begynner du å teste etter el? :)

Jeg begynner i kveld. Har vært utenbys på jobbreise fra i går til i dag, så tenker å ta første testen nå i kveld :) Kom el tester i posten i går, så nå skal det testes [emoji16] Forventer ikke el før til helgen en gang da, men testing blir det uansett [emoji13]

Jeg begynner i kveld. Har vært utenbys på jobbreise fra i går til i dag, så tenker å ta første testen nå i kveld :) Kom el tester i posten i går, så nå skal det testes [emoji16] Forventer ikke el før til helgen en gang da, men testing blir det uansett [emoji13]
Nei, og man vet jo tydeligvis ikke helt når den plutselig dukker opp. Nå har min variert fra cd 15-cd18 på tre sykluser, så tenker den sikkert ha potensiale til å flytte ennå mer på seg! Du får oppdatere oss på testingen! :)

Back
Topp