Nei, kun om morgenen.Kanskje el nærmer seg da. Tester du om ettermiddagen også? LH nivået skal visst øke gjennom dagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, kun om morgenen.Kanskje el nærmer seg da. Tester du om ettermiddagen også? LH nivået skal visst øke gjennom dagen.
Jeg gjordet først også, men gikk over til ettermiddag. Når testen begynte å bli positiv, testet jeg morgen og kveld til den var negativ igjen. Har alltid fått sterkest på ettermiddagNei, kun om morgenen.
Kanskje jeg skal prøve på ettermiddagen også.. Det er første gang jeg tester etter EL så er helt nytt for meg...Jeg gjordet først også, men gikk over til ettermiddag. Når testen begynte å bli positiv, testet jeg morgen og kveld til den var negativ igjen. Har alltid fått sterkest på ettermiddag
Ja, jeg tror jeg ville gjort det!Kanskje jeg skal prøve på ettermiddagen også.. Det er første gang jeg tester etter EL så er helt nytt for meg...
Får prøve det.Ja, jeg tror jeg ville gjort det!
Fant dette på om el-tester så med mindre du bruker Clearblue Fertility Monitor så er det lurt å bruke ettermiddagsurin:
"Ta testen til samme tid hver dag. I motsetning til graviditetstester får du ikke de mest pålitelige resultatene ved å bruke morgenurin (unntaket er hvis du bruker Clearblue Fertility Monitor). Dette skyldes at kroppen utskiller mest LH tidlig på dagen, og den høyeste konsentrasjonen i urinen kommer derfor noe senere. De fleste får pålitelige resultater når de tester om ettermiddagen eller kvelden".
Håper du får positiv test snart!!
Satser på du får positiv test snart!Får prøve det.
Håper virkelig det. Det er egentlig det eneste jeg forventer ut av denne PP'en, en positiv EL-test.
Cd16. Legger ved bilde. Den nederste er fra idag på ettermiddagen. Den ser litt sterkere ut?
Ooooh den ser positiv ut!Da tror jeg min eltest er positiv!
Da er det bare å humpe!Ooooh den ser positiv ut!
2 år ja, da bør det bare klaffe for deg denne pp! Skal krysse fingrene ekstra for deg! Jeg regner med el blir i morgen eller overmorgen for min del! 11 dagers lutealfase, så ikm blir deretter! Når har du ikm?Hump i vei Sko061! [emoji2] Jeg har EL i dag, og aksjer er lagt inn i formiddag [emoji7] Krysser alt som krysses kan. Og håper en 2 års prøvetid nå nærmer seg slutten. Gjenstår å se på temperaturen i morgen om EL er et faktum. Foreløpig er det bare EL-test og symptomer som tilsier at EL er akkurat nå.
2 år ja, da bør det bare klaffe for deg denne pp! Skal krysse fingrene ekstra for deg! Jeg regner med el blir i morgen eller overmorgen for min del! 11 dagers lutealfase, så ikm blir deretter! Når har du ikm?
Idag er det litt stress med aksjelegging da vi er på hytten med mine foreldre, og sønnen vår ligger på rom med oss. I morgen og mandag skal det gå bra! Men vil helst ha inn aksjer i dag også, så får se om vi klarer å snike oss unnaHar det noe å si for dere om det blir i morgen eller mandag? Tenker da på ifht å legge inn aksjer [emoji4] Her var jeg evig heldig med at EL er i dag, ellers hadde vi slitt litt mtp aksjene [emoji85]
IKM er 24.02. Har en lutealfase på 14 dager. Så da havner vi i IKM-uke 8 begge to da. Jeg har tilhørt uke 9 hittil, men EL kom tidligere enn ventet.
Takk!! Hvor er du i løypa nå da?Masse lykke til med aksjelegging, damer [emoji322][emoji322][emoji1303] Håper det klaffer for alle denne pp’n [emoji2]
Takk!! Hvor er du i løypa nå da?
Får håpe det. Men du har ikke prøvd så lenge du, eller husker jeg feil?noen spesiell grunn til at du gikk til gynekolog så tidlig? (Vurderer å gjøre det selv, derfor jeg spør, men mannen mener jeg er for utålmodig)Nærmer meg ferdig med mensen Var hos gyn i går som satt meg på Letrozol kur. 2 piller hver dag i 6 dager. Har ikke fått lest meg ordentlig opp på hva nøyaktig de pillene skal gjøre, men håper de kan hjelpe [emoji4]
Får håpe det. Men du har ikke prøvd så lenge du, eller husker jeg feil?noen spesiell grunn til at du gikk til gynekolog så tidlig? (Vurderer å gjøre det selv, derfor jeg spør, men mannen mener jeg er for utålmodig)