Prøvere i bergen :)

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av ~allegodetingerfire~, 19 Mar 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Sko061 Elsker forumet ❤ Aprilbarna19 ❤

Jeg også! Blir mest sannsynlig tante for andre gang i dag, og det er sååååå kjekt! [emoji7] Må vente over en uke med å få snuse på ham da! [emoji23] Hvor er du i syklusen da? Venter på el igjen eller?

2. Lean Forumet er livet Assistert-jentene

Ååååå så koselig [emoji7][emoji7][emoji7] Da må du låne masse når du kommer hjem fra ferie [emoji16][emoji1303] Ja, jeg er på CD8. Forventer el til helgen igjen, forhåpentligvis på søndag. Mannen er borte fra torsdag til søndag så blir bare aksjer de to dagene. Kjøpt babyklister som jeg prøver etter el denne pp [emoji5] Og begynner også på Q10 så fort de kommer i posten [emoji5] Går all in denne pp og håper vi klarer det selv før ivf i september.

3. Sko061 Elsker forumet ❤ Aprilbarna19 ❤

Ja, satse på at det hjelper å lukte litt på en liten en [emoji23] Hva er Q10? Da krysser vi fingrene for full klaff og en liten ventespire!! har vurdert babyklister selv, så hvis det klaffer for dere nå, så kanskje jeg må prøve det selv. :)

4. Lean Forumet er livet Assistert-jentene

Hihi [emoji7] Satser på at du sitter med en positiv test og snuser på baby [emoji173]️ Q10 finner du blant annet her: https://www.komplettapotek.no/produ...-gold-kapsler-100mg?fromSearchOverlay=1&q=Q10

Har lest at det skal hjelpe på eggkvalitet og sædkvalitet [emoji5][emoji1303]

5. Sko061 Elsker forumet ❤ Aprilbarna19 ❤

Kanskje jeg får anskaffe det da. Kan vel ikke skade. Jeg er så sinnsykt lei hele greien! Det tar så utrolig stor plass i hverdagen, jeg har så lyst til å klare å tenke på noe annet. Gode tips på den fronten?[emoji23]

6. Enitsirk85 Elsker forumet

Takk for det :)
    Lykke til til dere også :)

7. Enitsirk85 Elsker forumet

Hei hei
    Takk det samme til dere, så bra dere får hjelp , masse lykke til ❤️

• Liker Liker x 1
  8. Lean Forumet er livet Assistert-jentene

Ja, det er så jævla dritt! Møkkalei jeg også [emoji53] Syns vi kan få tenke på babyen som er ferdiglaget i magen og ikke veien dit. Vi har tenkt nok på det nå [emoji173]️[emoji257] Ingen gode tips dessverre, er så utrolig altoppslukende her også! Maser hull i hodet på mannen stakkar [emoji38]

Del denne siden