Prøvere i bergen :)

Er det mange fra bergen som fortsatt er prøvere?
Jepp. PP 18 her nå.. Er 3 dpo i dag.
Vi er ikke super aktive prøvere lengre. Vi har 3 barn fra før så selvom et barn til er et stort ønske så har vi bestemt oss for å "stresse" litt ned på hele situasjonen.
Denne PP har det klaffet ganske greit med EL så litt spenning er det jo.. Mannen har fått påvist dårlige svømmere atpåtil så vi er veldig der at " skjer det så skjer det, skjer det ikke så skjer det ikke"
 
Jepp. PP 18 her nå.. Er 3 dpo i dag.
Vi er ikke super aktive prøvere lengre. Vi har 3 barn fra før så selvom et barn til er et stort ønske så har vi bestemt oss for å "stresse" litt ned på hele situasjonen.
Denne PP har det klaffet ganske greit med EL så litt spenning er det jo.. Mannen har fått påvist dårlige svømmere atpåtil så vi er veldig der at " skjer det så skjer det, skjer det ikke så skjer det ikke"

Det er bra gjort å tenke sånn, jeg hadde nok vært megastresset! Men det er typisk meg da, stresser for det meste [emoji85][emoji23]
 
Har selvsagt testet allerede... [emoji23] alt for tidlig, men klarte ikke å vente. Nå holder jeg meg til fredag [emoji16]
Du da, hvordan ligger du an i løypen?

Jeg er på CD 3, så skkurat nå bare venter jeg, venter på at mensen skal bli ferdig, venter på EL og venter på g-testene som er på vei i posten [emoji23][emoji23]
 
Jeg er på CD 3, så skkurat nå bare venter jeg, venter på at mensen skal bli ferdig, venter på EL og venter på g-testene som er på vei i posten [emoji23][emoji23]
Ååå da går dagene sakte tenker jeg [emoji23] vente vente vente! jeg har bestemt meg for å ikke teste før mine tester kommer i posten, men apoteket er rett utenfor døren sååååehhh
Kan jeg spørre hvilken pp du er i?
Og måtte tiden fly for deg denne pp! [emoji173]
 
Ååå da går dagene sakte tenker jeg [emoji23] vente vente vente! jeg har bestemt meg for å ikke teste før mine tester kommer i posten, men apoteket er rett utenfor døren sååååehhh
Kan jeg spørre hvilken pp du er i?
Og måtte tiden fly for deg denne pp! [emoji173]

Jeg er bare i første pp, så jeg kan ikke klage på at tiden går seint osv helt enda [emoji85]

Hehe, tenk at apoteket er et sted man prøver å holde seg unna så man ikke skal svi av masse penger [emoji23][emoji85]
 
Jeg er bare i første pp, så jeg kan ikke klage på at tiden går seint osv helt enda [emoji85]

Hehe, tenk at apoteket er et sted man prøver å holde seg unna så man ikke skal svi av masse penger [emoji23][emoji85]
Første pp, ooh! Dette blir spennende [emoji3][emoji3] jeg er overspent selv [emoji23]

Haha, ja tenk det! Hvor bor du?
 
Første pp, ooh! Dette blir spennende [emoji3][emoji3] jeg er overspent selv [emoji23]

Haha, ja tenk det! Hvor bor du?

Jeg gleder meg veldig! Sist satt den på første forsøk, så vi får se nå da!

Bor i nordhordland, flytter til helgen da. Da flytter vi litt sør for Bergen. Hvor bor du?
 
Jeg gleder meg veldig! Sist satt den på første forsøk, så vi får se nå da!

Bor i nordhordland, flytter til helgen da. Da flytter vi litt sør for Bergen. Hvor bor du?
Krysser fingrene! Håper det går på første forsøk denne gangen også [emoji16]
Jeg bor på Landås, men tenker å flytte til et litt mer landlig sted når vi får barn :)
 
Jada, ganske tidlig enda. Er 9DPO i dag. Pulsen er på vei ned og testene er superblenda [emoji53] Tester med litt dyrere test i morgen før vi reiser men har ikke noe særlig håp. Tusen takk! Masse lykke til med flyttingen [emoji173]️[emoji8] Og med snart el testing [emoji322][emoji322][emoji4]
Hvordan gikk testingen i dag?[emoji173]
 
Hvordan gikk testingen i dag?[emoji173]

IMG_0640.JPG


Superblenda [emoji30]
 
Back
Topp