Nesten! Måtte ta meg noen dagers pause fra forumet og forsøke å tenke på noe annet! Men nå er jeg klar for ny pp! Hvordan går det med deg! Noe nytt?Hvordan går det med deg? [emoji173]️ Har du smeltet i varmen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nesten! Måtte ta meg noen dagers pause fra forumet og forsøke å tenke på noe annet! Men nå er jeg klar for ny pp! Hvordan går det med deg! Noe nytt?Hvordan går det med deg? [emoji173]️ Har du smeltet i varmen?
Nesten! Måtte ta meg noen dagers pause fra forumet og forsøke å tenke på noe annet! Men nå er jeg klar for ny pp! Hvordan går det med deg! Noe nytt?
CD10, hatt mye ubehag i mageregionen, så håper det er eggstokkene som jobber mot en eggløsning.
Har ikke hatt det de forrige PP'ene jeg har brukt Letrozol, så krysser fingrene...
Har dere blitt henvist til ivf allerede? Håper det klaffer for dere snart! Jeg prøver å fokusere så lite som mulig på prøvingen men det er ikke så lett!Masse lykke til i ny pp [emoji173]️ Jeg heier veldig på deg! Her går det fint. 5 dpo i dag. Syklus uten medisiner, så har ikke veldig mye håp [emoji13] Blir medisiner meste pp, så da er håpet større. Og så nærmer vi oss ivf med stormskritt [emoji33]
Har dere blitt henvist til ivf allerede? Håper det klaffer for dere snart! Jeg prøver å fokusere så lite som mulig på prøvingen men det er ikke så lett!
Jepp, henvisning ble sendt på tirsdag. Tror posten har klart å rote den vekk da [emoji15] Men ja, henvist til ivf på st. Olavs. Tror antallet gode svømmere hos mannen er så horribelt lavt at det ikke er vits i å vente. Nei, syns også det er vanskelig å ikke fokusere på [emoji33] Er 6 dpo i dag. Selv om sjansen er lik så og si null for at vi klarer det selv, så er jo det bittelille håpet der at vi skal klare det selv da [emoji5] Hvordan går det med dere? Begynt å pakke?
Kan dere ikke gjøre det i Bergen? Får satse på at posten bare er litt treig! Jeg begynner snart å vente på el! Håper den dukker opp i slutten av neste uke. Vi har pakket litt, men mye som gjenstår! Nå er det kaos både i gamle leiligheten og i nye huset [emoji23]
Er det sant?? Så lang ventetid? Da skjønner jeg deg godt! Vi er fornøyd ja, men skal bli godt komme ordentlig på plass. Vi bor fremdeles i gamle leiligheten, føles litt rart å skulle dra herfra.Jo, vi kunne bli henvist til Haukeland, men det var 1-1,5 års ventetid der, og 3 mnd på St. Olavs [emoji33] Valget ble enkelt da [emoji38] Ja, men sendte med sporing og den har ikke fått en eneste scan. Og jeg leverte den inn på tirsdag [emoji15] Ååå spennende med el rundt hjørnet [emoji322][emoji322] Håper den kommer når den skal! Spennende med nytt hus [emoji5] Er dere fornøyd med det? Må nesten være litt kaos når man flytter [emoji38]
Er det sant?? Så lang ventetid? Da skjønner jeg deg godt! Vi er fornøyd ja, men skal bli godt komme ordentlig på plass. Vi bor fremdeles i gamle leiligheten, føles litt rart å skulle dra herfra.
Hvor mye/lenge må dere være i Oslo da? Håper det klaffer for dere mens dere venter på ivf! [emoji173] Vi flytter ikke så veldig langt, flytter til Arna Litt ambivalent til å flytte fra denne siden av fjellet, men blir godt å komme nærmere foreldre og søsken. Vi drar så mye dit i helgene etter vi fikk barn uansett!Ja, var i alle fall det gyn påstod. Og så sa han at de er veldig flinke på st.Olavs, så da går vi for det [emoji4] Gleder meg til å komme i gang. Ser ikke ut som om det gikk denne gangen heller så jeg er veldig klar for å få hjelp nå [emoji5] Ja, skjønner godt at det er slitsomt med to steder det er kaos [emoji33] Det ordner seg til slutt [emoji173]️ Når var det dere må være ute av gamleleiligheten? Deee blir nok fort vant til det [emoji173]️ Flytter dere langt?
Ja, self. Tenkte plutselig det var til rikshospitalet det skulle til. Vi flytter fra Årstad bydel. Joda, det er fint i Arna. 8min med toget. Kommer meg faktisk raskere til sentrum fra nye huset enn fra der jeg bor nå [emoji23] Men det er det fjellet da - føles så langt borte!Vi skal være i Trondheim [emoji5] Vet egentlig ikke noe som helst enda. Henvisning ble sendt tirsdag forrige uke, så jeg venter på svar [emoji4] Håper også veldig på at det klaffer før den tid. Billigst og enklest med hjemmelaget [emoji38] Skal prøve litt medisiner igjen neste pp.
Jeg husker ikke hvor dere bor nå [emoji33] Vi bor i Fana [emoji5] Arna er jo en kjekk plass vel? [emoji4] kjekt med familie i nærheten ja [emoji173]️
Ja, self. Tenkte plutselig det var til rikshospitalet det skulle til. Vi flytter fra Årstad bydel. Joda, det er fint i Arna. 8min med toget. Kommer meg faktisk raskere til sentrum fra nye huset enn fra der jeg bor nå [emoji23] Men det er det fjellet da - føles så langt borte!
Ja, det går seg nok til! [emoji173]Har du begynt å g-teste? Du skulle vel på ferie i morgen om jeg husker rett?Du blir nok fort vant til det [emoji4] Og så får du Åsane mye nærmere, det er jo bra! Dette går nok helt fint skal du se [emoji173]️ [emoji257]
Ja, det går seg nok til! [emoji173]Har du begynt å g-teste? Du skulle vel på ferie i morgen om jeg husker rett?
Hvor mange dpo? Er vel ganske tidlig ennå? Håper uansett du får en nydelig ferie![emoji173]Håper det går mye bedre enn du frykter [emoji173]️ Jada, testet i dagesvis allerede [emoji849][emoji15] Like blenda alt sammen! Ja, reiser i morgen. Blir godt å tenke på noe annet i noen dager [emoji5]
Hvor mange dpo? Er vel ganske tidlig ennå? Håper uansett du får en nydelig ferie![emoji173]
Ja det er jo ganske tidlig da ja. Krysser fingrene for deg! Jeg begynner sikkert å teste etter el i helgen eller på mandag. Men aksjelegging foregår kontinuerlig fra cd8 bare sånn for sikkerhetsskyld [emoji23]Jada, ganske tidlig enda. Er 9DPO i dag. Pulsen er på vei ned og testene er superblenda [emoji53] Tester med litt dyrere test i morgen før vi reiser men har ikke noe særlig håp. Tusen takk! Masse lykke til med flyttingen [emoji173]️[emoji8] Og med snart el testing [emoji322][emoji322][emoji4]