Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg også! Tar første eltest i morgen! Håper de nye testene kommer på onsdag! blir tussete av dette her! [emoji23]Skulle gjerne klart å få tankene over på noe annet etter hvert!Haha takk! Masse gode tilbud i nettbutikkene [emoji28] håper du har rett! Satser på at du snart kommer i dpo land igjen [emoji847] og at det blir spire denne pp^en [emoji76]
Ja, jeg også! Tar første eltest i morgen! Håper de nye testene kommer på onsdag! blir tussete av dette her! [emoji23]Skulle gjerne klart å få tankene over på noe annet etter hvert!
Bruker strimmel. Fikk melding om at de ble sendt i dag, men det kan vel gjerne ta litt tid likevel. [emoji33] var sikker på jeg hadde flere liggende! Temper også, så får det jo bekreftet den veien, men liker å få positiv test ihvertfall en gang i mndn (selv om det bare er en eltest) [emoji23]Håper de kommer! Ellers må du vel hoppe innom apoteket å kjøpe. De to siste gangene jeg har bestilt har det gått en uke før jeg fikk de i posten. [emoji32]bruker du strimmel? Eller digital?
Bruker strimmel. Fikk melding om at de ble sendt i dag, men det kan vel gjerne ta litt tid likevel. [emoji33] var sikker på jeg hadde flere liggende! Temper også, så får det jo bekreftet den veien, men liker å få positiv test ihvertfall en gang i mndn (selv om det bare er en eltest) [emoji23]
[emoji30][emoji30][emoji30] Lykke til i neste pp! Nå skal det skje!!Da blir det el testing på meg også om en ukes tid Mensen er offisielt kommet her
[emoji23] hobby må man jo haDå håper jeg de kommer tidsnok [emoji16] hahahaha ja det er noe eget tilfredsstillende med å ta El tester [emoji23] ble glad jeg selv om de ikke var positiv og kunne se to streker var litt egen pleie for psyken. Merkelig med det ! Men å tisse i kopp har liksom blitt en av mine nye hobbyer [emoji848]
Min også, og ikke jeg hellerFørste EL test negativ, ikke veldig overrasket
Yay! Dpo-land! Jeg er cd12 i dag, venter el mellom cd14-17. Det går såååå treigt!!!CD 13 i dag positiv EL test i går, negativ i dag
Oi!! Det håper jeg også!! Lett å se strek hvert fall!!
Satser på klaff ja! Når er ikm for deg?Vis vedlegget 242833Positiv eltest i ettermiddag, CD21. Da blir det kos før vi sovner nå i kveld, krysser fingrene for klaff! Regner meg el er i løpet av natta/morgendagen, så da kan jeg vel regne 1 dpo på torsdag.
Er jo ganske tidlig enda så jeg får fortsette å teste og se om det blir mer økning [emoji7]Oi!! Det håper jeg også!! Lett å se strek hvert fall!!
Lover hvertfall godt de testene der [emoji7]Er jo ganske tidlig enda så jeg får fortsette å teste og se om det blir mer økning [emoji7]