Ja, er spent på om jeg får eggløsning eller ikke.
Det er det eneste jeg forventer ut av denne PP'en for å være ærlig.
Du får holde oss oppdatert på om du får den [emoji16] krysser fingrene for det [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er spent på om jeg får eggløsning eller ikke.
Det er det eneste jeg forventer ut av denne PP'en for å være ærlig.
13 dpo i dag. I følge de siste syklusene skulle jeg hatt mensen i dag. Testet supernegativt i går. Ikke giddet å teste i dag siden det ikke var antydning til strek i går. Eeeer så teit, for da får jo jeg et bittelite håp [emoji849] Sikkert bare forsinket mens. Tester i morgen tidlig om den ikke dukker opp. Men det er vel liten sjanse for å være gravid når man tester supernegativt 12dpo? Hva tenker dere kloke damer?
Kjedelig når ikke mensen kommer og at den bare er sen. Men er ganske mange som ikke får positiv test før flere dager etter forventet mens. Så det er alltid håp så lenge mensen ikke har kommet [emoji5] jeg håper virkelig at den ikke dukker opp hos deg [emoji847] ta en test i morgen tidlig. [emoji847]
Ja, det er jo alltid håp så lenge mensen ikke dukker opp. Æææææ.. jeg har ikke tålmodighet til dette her [emoji15]
Jeg tenker det fremdeles er håp! En del fagfolk anbefaler å ikke teste før en uke etter ikm (hahaha!)! Spennende med test i morgen da! Håper for deg!![emoji173]13 dpo i dag. I følge de siste syklusene skulle jeg hatt mensen i dag. Testet supernegativt i går. Ikke giddet å teste i dag siden det ikke var antydning til strek i går. Eeeer så teit, for da får jo jeg et bittelite håp [emoji849] Sikkert bare forsinket mens. Tester i morgen tidlig om den ikke dukker opp. Men det er vel liten sjanse for å være gravid når man tester supernegativt 12dpo? Hva tenker dere kloke damer?
Ja, will doDu får holde oss oppdatert på om du får den [emoji16] krysser fingrene for det [emoji7]
Dagene snegler seg virkelig av gårde! Cd 11 i dag! Tenkte begynne eltesting i morgen, men har visst bare en igjen! Dårlig planlegging! Bestilte nye i dag tidlig [emoji51]
Usj, er så dritt med negative tester!!14 dpo her. Lysehvit test i morges, og er begynt å kjenne antydning til menssmerter [emoji30]
Jeg har rundt 40 stk XDDagene snegler seg virkelig av gårde! Cd 11 i dag! Tenkte begynne eltesting i morgen, men har visst bare en igjen! Dårlig planlegging! Bestilte nye i dag tidlig [emoji51]
Da er du godt rustet ja ![emoji23]Jeg har rundt 40 stk XD
Har ca 30 gtester ogsåDa er du godt rustet ja ![emoji23]
Det var tidlig ja. Tror jeg ville tatt en til, dersom du er sikker på el! Ser streken hvert fall! Håper den er reell!!Jeg eier ikke tålmodighet så her er dagens test 6 dpo. Jeg sliter med å skjønne at det går an. Jeg temper og bruker el tester så jeg vet når el var.
Noe tull med testen kanskje?
Vis vedlegget 242684
Hehe, slitan med ny vogn da! Håper magefølelsen er feil, og at du ruger på en liten en!Dpo 4 her. Men har liten tro på denne pp^en. Vanskelig å tyde El testene, kom bare pittelitt El slim ( om det i det hele tatt var El slim) og jeg pleier å ha mye Slim og fikk ikke lagt inn så mange aksjer siden mannen var litt uheldig på jobb [emoji32] så jeg sutre litt for tiden [emoji28] og kjøpte meg ei barnevogn haha! [emoji85]
Jeg eier ikke tålmodighet så her er dagens test 6 dpo. Jeg sliter med å skjønne at det går an. Jeg temper og bruker el tester så jeg vet når el var.
Noe tull med testen kanskje?
Vis vedlegget 242684
Hehe, slitan med ny vogn da! Håper magefølelsen er feil, og at du ruger på en liten en!