Har de vært like sterke hele tiden?Nå har jeg hatt positive El tester siden søndag. Betyr det at det ikke er noen egg som slipper? [emoji43]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har de vært like sterke hele tiden?Nå har jeg hatt positive El tester siden søndag. Betyr det at det ikke er noen egg som slipper? [emoji43]
Har de vært like sterke hele tiden?
Syns det ser ut som den var sterkest ca 28?Nei ene kvelden var den sterkere.
Men nå begynner jeg å få eggløsningslimet [emoji5]
Syns det ser ut som den var sterkest ca 28?
Kan være. Temper du, sånn at du får bekreftet el på den måten?Ja ser ut som den var sterkest den 28 om kvelden. Men rart det tok Så lang tid før El slimet kom [emoji28] for utifra den appen jeg har så har jeg El på fredag. Litt forvirra. Men kanskje kroppen har prøvd å slippe flere egg.
Kan være. Temper du, sånn at du får bekreftet el på den måten?
Blir det testing i morgen eller? Spennende fremover nå
Gratulerer!
Positiv i dag 10dpo! Trodde aldri det kom til å skje så raskt. Men her sitter jeg da. Krysser fingrene for at alt går som det skal fremover [emoji173]️
Positiv i dag 10dpo! Trodde aldri det kom til å skje så raskt. Men her sitter jeg da. Krysser fingrene for at alt går som det skal fremover [emoji173]️
Gratulerer! Ligger likt i løypen vi da
GratulererGikk litt amok med testene i dag 10 dpo!
Vis vedlegget 242384 Vis vedlegget 242385 Vis vedlegget 242386 Vis vedlegget 242387
Spennende! Trenger ikke bety noe at du ikke har symptomer såå tidlig! Krysser fingrene!! [emoji173] Begynner el testing i neste uke en gang tenker jeg. Cd 12, husker ikke hvilken dag deg erDet blir testing i morgen som da blir 11dpo. Har null symptomer, så har en dårlig følelse [emoji19] Hvordan går det med deg? Ikke lenge til el testing nå? [emoji322][emoji322]
Gratulerer
Babystrek!! Gratulerer!Gikk litt amok med testene i dag 10 dpo!
Vis vedlegget 242384 Vis vedlegget 242385 Vis vedlegget 242386 Vis vedlegget 242387
Spennende! Trenger ikke bety noe at du ikke har symptomer såå tidlig! Krysser fingrene!! [emoji173] Begynner el testing i neste uke en gang tenker jeg. Cd 12, husker ikke hvilken dag deg er
Ja, og kan glede meg over at den typen test blir positiv til slutt[emoji23] Hvordan gikk det med testingen din i dag tidlig?Har en feeling på at morgendagens test blir lysehvit Spennende med el testing snart da [emoji5] Da er du liksom i gang igjen [emoji322]