Cocopops
Flørter med forumet
Heij heij. Kjekt med flere prøvere [emoji16] hvilken syklus dag er du? [emoji5]
Dag 22! [emoji51] Håper på ikm 05.02
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heij heij. Kjekt med flere prøvere [emoji16] hvilken syklus dag er du? [emoji5]
Dag 22! [emoji51] Håper på ikm 05.02
Velkommen!Så gøy å finne denne gruppen! Jeg er i pp1 og har ingen barn fra før.
Samme ikm som meg [emoji322] Når begynner du å teste?
Så gøy! Har jo lyst å bare teste nå. Men prøver å holde meg til torsdag eller fredag [emoji51][emoji28]
Samme her Men har brent meg på å teste for tidlig, så jeg har bestemt meg for å teste tidligst på fredag. Skulle egentlig holde meg til søndag men tror ikke set går [emoji23] Lykke til! Håper du klarer å holde ut noen dager til [emoji5]
Da er jeg gravid igjen gitt [emoji7][emoji23]
Omg!!!!!!! Gratulerer så masse [emoji7][emoji7][emoji7] oi så kjekt [emoji7]
Gratulerer! Håper spiren blir værende hele veien!!
Takk [emoji7] nå er neste steg å passere 7 uker [emoji173]️[emoji1360]
Jeg skal krysse fingrene [emoji16] [emoji170][emoji173]️ også en veldig fin positiv test for å være så tidlig [emoji5]
Ja, er bare 10 eller 11 dpo, så den er sjokkerende positiv [emoji23] Hehe! Sambo mener det er to stk, og jeg tenker det litt jeg og [emoji28] så det blir spennende!
Hehe ja tanken slo også meg på om det kan været to [emoji23] du må holde oss oppdatert [emoji7]
Gratulerer [emoji7]
Yaaay
Blir det testing i morgen eller? Spennende fremover nå8 dpo og null symptomer her.. trodde jeg kjente noe mensmurring i går men det gikk fort over. Tror det bare var litt vond mage [emoji849] Blir ny tur til gynekolog om det ikke klaffer denne runden.