Prøvere i bergen :)

Så gøy! Har jo lyst å bare teste nå. Men prøver å holde meg til torsdag eller fredag [emoji51][emoji28]

Samme her :) Men har brent meg på å teste for tidlig, så jeg har bestemt meg for å teste tidligst på fredag. Skulle egentlig holde meg til søndag men tror ikke set går [emoji23] Lykke til! Håper du klarer å holde ut noen dager til [emoji5]

Samme her :) Men har brent meg på å teste for tidlig, så jeg har bestemt meg for å teste tidligst på fredag. Skulle egentlig holde meg til søndag men tror ikke set går [emoji23] Lykke til! Håper du klarer å holde ut noen dager til [emoji5]

Er det jeg er redd for å gjøre også[emoji28] Hehe, Jaa orker ikke vente lengre! Takk det samme! [emoji4]

851e85ec392f967200746787dc816948.jpg

Da er jeg gravid igjen gitt [emoji7][emoji23]

8 dpo og null symptomer her.. trodde jeg kjente noe mensmurring i går men det gikk fort over. Tror det bare var litt vond mage [emoji849] Blir ny tur til gynekolog om det ikke klaffer denne runden.

Jeg skal krysse fingrene [emoji16] [emoji170][emoji173]️ også en veldig fin positiv test for å være så tidlig [emoji5]

Ja, er bare 10 eller 11 dpo, så den er sjokkerende positiv [emoji23] Hehe! Sambo mener det er to stk, og jeg tenker det litt jeg og [emoji28] så det blir spennende!

Nå har jeg hatt positive El tester siden søndag. Betyr det at det ikke er noen egg som slipper? [emoji43]

8 dpo og null symptomer her.. trodde jeg kjente noe mensmurring i går men det gikk fort over. Tror det bare var litt vond mage [emoji849] Blir ny tur til gynekolog om det ikke klaffer denne runden.
Blir det testing i morgen eller? Spennende fremover nå :)

Back
Topp