Prøvere i bergen :)

Jeg sitter å smugtitter på barnevogner [emoji23] hadde emmaljunga sist som jeg var veldig fornøyd med. Har dere noen spesielle ønsker til barnevogn? [emoji5]

Jeg sitter å smugtitter på barnevogner [emoji23] hadde emmaljunga sist som jeg var veldig fornøyd med. Har dere noen spesielle ønsker til barnevogn? [emoji5]

Det gjør jeg og [emoji23] Men vi må ha en vogn som får plass i en e-golf, så er ikke allverden med vogner vi kan velge [emoji28]

Jeg regner med å bruke samme som til forrige- britax go big (eller noe sånt). Vi har ikke bil, så triller til barnehagen :) får skaffe ståbrett når den tid kommer.

Det gjør jeg og [emoji23] Men vi må ha en vogn som får plass i en e-golf, så er ikke allverden med vogner vi kan velge [emoji28]
Oij ja, om ikke dere velger å bytte bil da [emoji23] det blir en dyr barnevogn isåfall [emoji51]
Greit med de vognene en kan ta av hjulene på så tar de mindre plass [emoji16]

Oij ja, om ikke dere velger å bytte bil da [emoji23] det blir en dyr barnevogn isåfall [emoji51]
Greit med de vognene en kan ta av hjulene på så tar de mindre plass [emoji16]

Bilen er så pass ny, og så umåtelig deilig å kjøre, så den blir nok [emoji23] Også betaler vi så enormt med bompenger, at vi nyter fritaket fra bomstasjonen så lenge vi kan Hehe!! Har sett flere vogner som kan legges mye sammen, men vil ikke at det skal gå utover komforten til baby. Da må vi tenke andre baner [emoji4]

Jeg regner med å bruke samme som til forrige- britax go big (eller noe sånt). Vi har ikke bil, så triller til barnehagen :) får skaffe ståbrett når den tid kommer.

Ja det er ikke dumt med ståbrett. Vi bor ute på landet så her er vi avhengig av bil [emoji16] godt å slippe den utgiften da og kunne gå til bhg.

Bilen er så pass ny, og så umåtelig deilig å kjøre, så den blir nok [emoji23] Også betaler vi så enormt med bompenger, at vi nyter fritaket fra bomstasjonen så lenge vi kan Hehe!! Har sett flere vogner som kan legges mye sammen, men vil ikke at det skal gå utover komforten til baby. Da må vi tenke andre baner [emoji4]

Nei da går det ikke an å bytte nei. Desse bompengene blir jo bare dyrere og dyrere :[emoji43]
Satser på at dere finner ei vogn som er god til både bil og baby. Også om dere skal på et senter eller noe så er det greit å ha ei vogn en kan feste bilstolen på så slipp dere ta med bagdelen. Så da får en også mer plass til det en skal handle [emoji16]

42ecd8cb296e158a3aed08e486735f15.jpg

Tok ny test i dag [emoji1365] Den nede er i dag, oppe var i går [emoji4] Ser dere streken?
Jeg ser streken :dance008

Ja det er ikke dumt med ståbrett. Vi bor ute på landet så her er vi avhengig av bil [emoji16] godt å slippe den utgiften da og kunne gå til bhg.
Ja, vi bor fem min gangavstand fra bhg. Veldig deilig! :)

Ver alt om det å være prøver. Vi prøvde i 6 år før spiren satt. Måtte ha prøverør. Heldigvis gikk det på første forsøk der :love7
Jeg har en guttfra før som satt på første forsøk. Nå er jeg i pp 5 (men fjerde reelle pp)og syns alt tar en evighet! :)

c4af2eca80707a04c08fde48f5ac0bb4.jpg

Då blir det mye aksje setting[emoji85][emoji85] hadde i natt, skal i kveld men skal vi imorgen og? Lengre?

Back
Topp