Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, er det en vanlig bivirkning? Masse god bedring!Første dag med Letrozol, og jeg har en ekstrem hodepine
Ja, er visst det.Uff, er det en vanlig bivirkning? Masse god bedring!
Får håpe det gir seg litt etter hvert!Ja, er visst det.
Første dag med Letrozol, og jeg har en ekstrem hodepine
Får håpe det gir seg litt etter hvert!
TakkHuff, håper du blir bedre snart. God bedring [emoji173]️
Jeg sitter å smugtitter på barnevogner [emoji23] hadde emmaljunga sist som jeg var veldig fornøyd med. Har dere noen spesielle ønsker til barnevogn? [emoji5]
Jeg regner med å bruke samme som til forrige- britax go big (eller noe sånt). Vi har ikke bil, så triller til barnehagen får skaffe ståbrett når den tid kommer.Jeg sitter å smugtitter på barnevogner [emoji23] hadde emmaljunga sist som jeg var veldig fornøyd med. Har dere noen spesielle ønsker til barnevogn? [emoji5]
Oij ja, om ikke dere velger å bytte bil da [emoji23] det blir en dyr barnevogn isåfall [emoji51]Det gjør jeg og [emoji23] Men vi må ha en vogn som får plass i en e-golf, så er ikke allverden med vogner vi kan velge [emoji28]
Oij ja, om ikke dere velger å bytte bil da [emoji23] det blir en dyr barnevogn isåfall [emoji51]
Greit med de vognene en kan ta av hjulene på så tar de mindre plass [emoji16]
Jeg regner med å bruke samme som til forrige- britax go big (eller noe sånt). Vi har ikke bil, så triller til barnehagen får skaffe ståbrett når den tid kommer.
Bilen er så pass ny, og så umåtelig deilig å kjøre, så den blir nok [emoji23] Også betaler vi så enormt med bompenger, at vi nyter fritaket fra bomstasjonen så lenge vi kan Hehe!! Har sett flere vogner som kan legges mye sammen, men vil ikke at det skal gå utover komforten til baby. Da må vi tenke andre baner [emoji4]
Jeg ser streken
Tok ny test i dag [emoji1365] Den nede er i dag, oppe var i går [emoji4] Ser dere streken?
Ja, vi bor fem min gangavstand fra bhg. Veldig deilig!Ja det er ikke dumt med ståbrett. Vi bor ute på landet så her er vi avhengig av bil [emoji16] godt å slippe den utgiften da og kunne gå til bhg.
Det kan jeg like! [emoji4] trenger litt heiing!Hei forresten fra Bergen her også. MEN jeg er bare her for å heie på dere andre bergensere
Ver alt om det å være prøver. Vi prøvde i 6 år før spiren satt. Måtte ha prøverør. Heldigvis gikk det på første forsøk derDet kan jeg like! [emoji4] trenger litt heiing!
Jeg har en guttfra før som satt på første forsøk. Nå er jeg i pp 5 (men fjerde reelle pp)og syns alt tar en evighet!Ver alt om det å være prøver. Vi prøvde i 6 år før spiren satt. Måtte ha prøverør. Heldigvis gikk det på første forsøk der