Prøvere i bergen :)

Jan helge seglem mortensen har jeg hørt mye bra om. Jeg var på tidlig ultralyd hos ham i forrige svangerskap, veldig fornøyd. En kollega av meg brukte ham også ved fertilitetsutredning, og skrøt veldig. Google ham :) Sikkert andre flinke også
Han holder til på Nordnes

Har også gått til han. Anbefales!!

4 dpo.. tiden kunne faktisk ikke ha gått treigere [emoji15] 8 dager til testing.. føles som 450 000 dager [emoji23]

4 dpo.. tiden kunne faktisk ikke ha gått treigere [emoji15] 8 dager til testing.. føles som 450 000 dager [emoji23]
Jeg veeet!! Krysser fingrene for spire!Jeg er på cd1 [emoji23] tragikomisk!!

Ser på masse serier. Har ikke plass til puslespill. Løser sudoku, strikker, leser, syr... så mye rart. XD

Nå gav du meg masse tips haha! Tusen takk[emoji8] ja då har jo du en del ting å holde deg opptatt med, men dagene går vel like sakte [emoji28]

Jeg veeet!! Krysser fingrene for spire!Jeg er på cd1 [emoji23] tragikomisk!!

Takk [emoji173]️ Håper dagene går fort for oss begge og alle andre som venter. Ikke såååå lenge til du kan begynne å teste etter el [emoji5]

Takk [emoji173]️ Håper dagene går fort for oss begge og alle andre som venter. Ikke såååå lenge til du kan begynne å teste etter el [emoji5]
Hehe, alt er relativt! Begynner nok å teste etter el cd 12, så elleve dager til. Føles veldig lenge til i dag!du må holde oss oppdatert på symptomer og evt testing! :)

Nei, CD 1 bare. Der?

Kjedelig [emoji17] Håper tiden går superfort så dere kan begynne på ny pp [emoji173]️ Nei, ingenting her. Fremdeles 8 dager til jeg planlegger å teste (hvis jeg klarer å holde meg så lenge [emoji38])

Kjedelig [emoji17] Håper tiden går superfort så dere kan begynne på ny pp [emoji173]️ Nei, ingenting her. Fremdeles 8 dager til jeg planlegger å teste (hvis jeg klarer å holde meg så lenge [emoji38])
Det klarer du!! Heia, heia! <3

Jeg er også cd 1! Når har du ikm da?
Jeg vet ikke når det eventuelt blir. Har stimulert mens med Provera nå, og skal stimulere eggløsning fra CD3, LH-tester fra CD12.
Dette blir offisielt den første PP'en, selv om jeg har hatt lyst til å prøve i ca 5 år. Ventet på at min mann skal bli klar. :)

Back
Topp