Blenda test. Da venter jeg bare på TR - kjennes ut som den er på vei. [emoji30][emoji30]
Ånei så kjipt [emoji30] håper uansett at TR holder seg vekke. Men prosentene bare øker og øker for hver pp [emoji847]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blenda test. Da venter jeg bare på TR - kjennes ut som den er på vei. [emoji30][emoji30]
Ja, håper, men har ikke troen. Satser på at neste pp blir min ppÅnei så kjipt [emoji30] håper uansett at TR holder seg vekke. Men prosentene bare øker og øker for hver pp [emoji847]
Gaaaaaaaaaaah tiden går så sakte, hvor blir det av mensen?
Testet før jeg begynte på Provera.Når har du ikm? Har du testet? En ting er i alle fall sikkert.. tiden går uendelig sakte [emoji30]
Testet før jeg begynte på Provera.
Kommet noen "rester" nå, men jeg er ikke sikker på om jeg skal sette idag opp på første blødningsdag eller imorgen... Da det ikke har vært noe blod enda?
Jeg er rimelig sikker, var en helt klart negativ test da jeg testet.Jeg sliter også med det. Kommer alltid brunt før det kommer rødt. Jeg pleier å sette første dag med brunt som første blødningsdag, men jeg er veldig usikker på om det er rett. Grunnen til at jeg gjør det er at hos meg kommer det rødt en dag og resten av dagene kommer det brunt. Kan liksom ikke skryte på meg at jeg har mensen en dag bare på grunn av fargen [emoji38] Har dessverre ikke et hverken godt eller riktig svar til deg [emoji53] Men er det helt sikkert at det er mensen som kommer nå? Er jo mange som spotter i begynnelsen av svangerskap [emoji5][emoji173]️
Jeg er rimelig sikker, var en helt klart negativ test da jeg testet.
Dette blir offisielt min første PP, jeg har tatt Provera for å skylle ut det som eventuelt er der, så skal jeg begynne på Letrozol på blødningsdag 3. Så vi får se. Håpet på en ulykke i 5 år.Kjedelig [emoji17] Da får vi krysse fingrene for at mensen er rett rundt hjørnet så du kan begynne på en ny pp [emoji173]️ Håper den sitter neste gang [emoji173]️
Dette blir offisielt min første PP, jeg har tatt Provera for å skylle ut det som eventuelt er der, så skal jeg begynne på Letrozol på blødningsdag 3. Så vi får se. Håpet på en ulykke i 5 år.
Provera er for å skylle ut det som eventuelt er i livmoren, hvis det er rester etter prensjon etc.. Letrozol er for å stimulere til eggløsning, da min gyn mener jeg kanskje ikke har eggløsning i det hele tatt.Jeg aner ikke hva hverken provera eller Letrozol er, men krysser i alle fall fingrene for at «ulykken» skjer asap [emoji38][emoji1303]
Provera er for å skylle ut det som eventuelt er i livmoren, hvis det er rester etter prensjon etc.. Letrozol er for å stimulere til eggløsning, da min gyn mener jeg kanskje ikke har eggløsning i det hele tatt.
Hvis du ikke har testet før, ville jeg begynt i dag eller i morgen tror jeg
Utifrå dette så har jeg El den 2 feb. Tror den kommer noen 1+ dager før. Men lurer på om jeg skal begynne å teste i dag. Er det for tidlig? Eller bør jeg vente til mandag?
Her kom TR i dag. Dritt. [emoji22][emoji34]
Hvis du ikke har testet før, ville jeg begynt i dag eller i morgen tror jeg
TakkNei så kjedelig! [emoji33] denne kroppen er temmelig flink å lure oss med symptomer. Jeg håper at 5pp blir din!
Jan helge seglem mortensen har jeg hørt mye bra om. Jeg var på tidlig ultralyd hos ham i forrige svangerskap, veldig fornøyd. En kollega av meg brukte ham også ved fertilitetsutredning, og skrøt veldig. Google ham Sikkert andre flinke ogsåNoen som har noen private gynekologer å anbefale i bergens området?