Prøvere i bergen :)

12657d90085b2e655f937192dbed19aa.jpg

ser ingenting i dag altså :/

Fortsatt mensensmerter, trykk i ryggen og noe som stikker i eggstokkområdet. Men ingen spotting ennå, men det hadde vært vel tidlig. Blir spennende dager fremover. Sist spottet jeg 10 dpo og det er jeg i morgen [emoji33]. Grugleder meg til å sjekke temp!

Krysser og krysser for deg [emoji173]️

Så spennende å følge dere [emoji7] Jeg tok test i dag [emoji23] like blenda hvit som jeg gikk ut ifra den skulle bli [emoji28] 6 dpo liksom [emoji23] Testet svakt positivt 7 dpo forrige gang, så jeg er spent! Stikker i livmoren, må tisse mye, er kjempetrøtt og har det «på følelsen» at jeg er gravid [emoji23]

Så spennende å følge dere [emoji7] Jeg tok test i dag [emoji23] like blenda hvit som jeg gikk ut ifra den skulle bli [emoji28] 6 dpo liksom [emoji23] Testet svakt positivt 7 dpo forrige gang, så jeg er spent! Stikker i livmoren, må tisse mye, er kjempetrøtt og har det «på følelsen» at jeg er gravid [emoji23]

Så spennende [emoji7] Ja, 6dpo er veldig tidlig, så det er jo fremdeles MASSE håp [emoji4][emoji1303]

Kanskje det er egget som har festet seg som du merker [emoji7]

Jeg har samme symptomer som deg, men har tenkt at det sikkert mensentegn!liker sååå godt å høre at du tenker det kan være g-tegn!10 dpo i dag, venter mensen på fredag! :)

Krysser og krysser for deg [emoji173]️
Tempen sank litt idag og[emoji33][emoji33][emoji33] Er fremdeles godt over coverline, men liker IKKE trenden.

Så spennende [emoji7] Ja, 6dpo er veldig tidlig, så det er jo fremdeles MASSE håp [emoji4][emoji1303]

Haha, ja [emoji23] men kommer sikkert til å teste i morgen også [emoji1597] håper på å få positiv test før sambo reiser på jobb [emoji7]

Kanskje det er egget som har festet seg som du merker [emoji7]

Ja, det er mulig [emoji2] merker andre ting har endret seg også, så det blir spennende [emoji23] så snart jeg tar meg tid til å kjenne etter - så jobbes det i livmor-området [emoji23] kan være psykisk, så det blir spennende å se [emoji7]

Jeg har samme symptomer som deg, men har tenkt at det sikkert mensentegn!liker sååå godt å høre at du tenker det kan være g-tegn!10 dpo i dag, venter mensen på fredag! :)

Hehe ja, dette er svært uvanlig for meg.. jeg har ikke noe tegn på kroppen for at mensen kommer, før den er der. Da har jeg fryktelig vondt, og kjenner det godt [emoji51] Spenning [emoji7]

Hehe ja, dette er svært uvanlig for meg.. jeg har ikke noe tegn på kroppen for at mensen kommer, før den er der. Da har jeg fryktelig vondt, og kjenner det godt [emoji51] Spenning [emoji7]
Jeg pleier å ha murringer, men nå verker det i ryggen og stikker litt i eggstokkområdet, og det har jeg hvert fall aldri lagt merke til før :)

Back
Topp